طراحی ست اداری

مهسا موسوی / 14 اردیبهشت 1398

به مجموعه ای اوراق اداری که جزئی از ملزومات مورد استفاده برای یک شرکت و برند تجاری است "ست اداری" گفته می شود. ست اداری شامل مواردی مثل: سربرگ، کارت ویزیت، یادداشتی، پاکت نامه، پاکت اداری، فاکتور اختصاصی، کاور سی دی و... می باشد. طراحی و چاپ ست اداری راهی بسیار ساده و در عین سادگی شیک و حرفه ای برای شناساندن برند شما به مخاطبانتان است.

برای داشتن یک ست اداری خوب لازم است طراحی لوگو برای برند خود را در اولویت قرار دهید. با داشتن یک لوگو منحصر به فرد می توانید هر کدام از موارد مربوط به ست اداری کسب و کار خود را به راحتی طراحی کنید.

 

برای طراحی ست اداری، علاوه بر لوگو خاص نیاز به داشتن یک یا دو رنگ سازمانی نیز دارید. معمولا توصیه می شود برای داشتن رنگ سازمانی خاص از تعداد رنگ های زیادی استفاده نکرده و طرح خود را زیاد شلوغ نکنید تا دستیابی به اطلاعات تماس برای بیننده راحت باشد. این روش باعث می شود برند شما در ذهن ماندگار شده و تنها با دیدن این دو اِلِمان در هر کجا بیننده به سرعت یاد برند شما بی افتد.

 

 

در طراحی ست اداری لازم است در کنار لوگو و رنگ سازمانی خاص شما برخی از اطلاعات تماس ضروری مثل نام برند، شماره تلفن، آدرس ایمیل، آدرس پستی و آدرس شبکه های اجتماعی شما نیز گذاشته شود تا مشتریان با در دست داشتن ست اداری شما به راحتی بتوانند با شما تماس گرفته و ارتباط برقرار کنند.

قطعا وقتی در حال آماده سازی یک نامه اداری برای ارسال آن به جایی هستید، اگر آن را در یک برگه که دارای لوگو و دیزاین سازمانی شما است یادداشت نموده و در پاکت اختصاصی شرکت خود قرار دهید تاثیر بسیار بیشتری نسبت به زمانی دارد که آن را در یک کاغذ A4 سفید نوشته و در پاکت سفید عمومی قرار دهید.

 

 

در واقع اینکه شما برای کسب و کار خود یک ست اداری شیک همراه با برند و لوگو و رنگ سازمانی خود داشته باشید به مخاطب و مشتریان خود این حس را القا خواهید کرد که دارای یک نظم مناسب و درست در سازمان هستید. مشتری که در نگاه اول پرستیژ و نظم شما را نظاره گر بوده راحت تر می تواند در طی پروژه کاری که با شما دارد حس اعتماد نسبت به شرکت شما و روند پیش روی کارهایی که به شما سپرده است داشته باشد؛ زیرا در درجه اول شاهد بوده که شما در کارهای مرتبط با برند و شرکت خودتان دارای نظم و روند خاص و مرتبی بوده اید و برای آن اهمیت قائل هستید.

سفارش طراحی و چاپ ست اداری

 


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)