طراحی بسته بندی عسل

مهسا موسوی / 2 اردیبهشت 1398

اگر در زمینه فروش عسل فعالیت دارید و نیاز به طراحی بسته بندی عسل دارید تورنگ چاپ با سال ها تجربه در خدمت شما عزیزان است. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش طراحی بسته بندی عسل با ما تماس بگیرید. نمونه کار طراحی بسته بندی عسل توسط تیم طراحی تورنگ را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

بسته بندی عسل

سفارش چاپ ليبل بسته بندی

عسل که در فارسی به آن انگَبین نیز می گویند در ظاهر یک ترکیب بسیار غلیظ قندی است که از زمان های خیلی دور استفاده آن در فرهنگ ها و ملل مختلف رواج داشته و گذشتگان از خواص درمانی و طبیعی آن نیز بهره می بردند.

بسته بندی عسل

این ماده غلیظ و شیرین معجزه آسا با وجود خواص بسیار زیاد و بی نظیر درمانی که دارد برای کودکان زیر دو سال به دلیل ایجاد نوعی سم به نام سم بوتولینم توصیه نمی شود.

عسل ها انواع و اقسام مختلف و متفاوتی دارند که هر یک علاوه بر تاثیرات و خواص درمانی، ظاهر و طعم و بوی متفاوتی نیز دارند.

برای مثال عسل مرکبات مثل عسل بهارنارنج که برای آرامش اعصاب مفید است به رنگ زرد روشن، عسل آویشن که برای درمان درد مفاصل و تنگی نفس و همچنین تقویت بینایی استفاده می شود به رنگ قرمز، عسل افرا به رنگ لیمویی، عسل نارون رنگ قهوه ای و به همین ترتیب انواع مختلف عسل ظاهر متفاوتی دارند.

به طور کلی از عسل به عنوان یک داروی ضد التهاب و ضد باکتری که به همین دلیل حتی با گذاشتن آن روی محل زخم می توان به تسریع بهبود زخم کمک نمود استفاده می شود.

بسته بندی عسل

خواص مفید عسل طبیعی به قدری زیاد است که موسسه ملی بهداشت عمومی انگلستان به مردم توصیه کرده در صورت ابتلا به سرماخوردگی ابتدا عسل مصرف نموده و سپس به سراغ استفاده از آنتی بیوتیک های شیمیایی بروند.

با وجود تمام خواص دارویی و مفید عسل، معمولا تذکر داده می شود که به طور متوسط نباید بیش از 30 گرم عسل را در طول یک روز مصرف نماید.

عسل به دلیل میزان بسیار کم آبی که در آن وجود دارد خیلی دیر فاسد می شود، بنابراین نگهداری و استفاده از آن در دراز مدت دشوار نیست و به راحتی می توان با بسته بندی عسل و تجارت آن کسب و کار مطمئن و مفیدی داشت.

برای شروع تجارت و فروش عسل باید در اولین قدم پس از انتخاب نام تجاری و برند برای کسب و کار خود، به فکر یک بسته بندی مناسب و خاص برای محصول خود باشید.

بسته بندی عسل

برای بسته بندی عسل می توانید از راه های بسیار ساده ای استفاده کرده و در عوض با چسباندن یک برچسب یا لیبل جذاب که شامل لوگو و برند شما و طراحی خاص از محصول شماست روی بسته بندی ساده خود جلوه ای خاص به آن ببخشید.

بسته بندی عسل

همچنین می توانید از بسته بندی خاص و منحصر به فرد استفاده نموده تا در نگاه اول توجه بیننده را به محصول خود جلب کنید.

بسته بندی عسل


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که تاثیر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله