بسته بندی تیشرت با ایده های خلاقانه

تورنگ / 24 آذر 1397

در مقالات قبلی در مورد بسته بندی پوشاک صحبت کردیم و ضرورت استفاده از بسته بندی را برای تمام لباس ها بیان کردیم. در این مقاله قصد داریم در مورد بسته بندی تیشرت صحبت کنیم اما نه با ایده هایی که همیشه در گذشته وجود داشته و با یک بسته بندی نایلون یا کاغذ تیشرت را بسته بندی می‌کردند. بلکه می‌خواهیم از مواد اولیه دیگری استفاده کنیم و با استفاده از ایده های خلاقانه و جذاب، تیشرت ها را بسته بندی کنیم تا با اولین نگاه، خریده شدن توسط مشتری تضمین شود.

شما چه یک فروشگاه بزرگ در بهترین خیابان کشور داشته باشید و چه فروشگاه آنلاین داشته باشید، باید فکر کنید که بسته بندی شما چشم نواز باشد و در بازار رقابت حرفی برای گفتن داشته باشد. اگر شما در طراحی بسته بندی یک کالا خلاقیت به خرج دهید و به شیوه ای متفاوت عمل کنید، هم ارزش کالای خود را بالا می‌برید و هم می‌توانید به تجاری کردن برند خود کمک کنید. شرکت هایی بوده اند مانند Nike و Johnny Cupcakes که همیشه در صنعت بسته بندی پوشاک پیشتاز بوده اند و از طراحی بسته بندی های خلاقانه استفاده کردند.  اما این که یک شرکت بی نام و نشان با ارائه یک طرح خاص بتواند وارد صحنه رقابت شود و در این عرصه باقی بماند، شاهکار است.

قوانین بسته بندی خلاقانه

  • اگر می‌خواهیم محصول شما متفاوت به نظر برسد، از یک مواد اولیه خاص برای بسته بندی آن استفاده کنید.
  • فقط به حس بینایی مصرف کننده اکتفا کنید و سعی کنید تمام حواس پنج گانه را با بسته بندی خاصتان تحت تاثیر قرار دهید. این کار باعث می‌شود محصول شما برای همیشه در ذهن مشتری باقی بماند.
  • باز کردن بسته بندی محصول را متفاوت در نظر بگیرید. بگذارید مشتری کمی زمان بگذارد تا محصول شما را کشف کند.
  • بسته بندی های کلاسیک را دست کم نگیرید. برای پوشاک داشتن یک بسته بندی شیک و کلاسیک جذاب است.
  • طراحی بسته بندی شما باید یک هدف را دنبال کند. حتی می‌تواند یک شعار یا جمله خاص در پی داشته باشد.
  • حس شوخ طبعی مخاطب را قلقلک دهید و از این تاکتیک برای افزایش حجم فروش کالا استفاده کنید.
  • بسته بندی های ارزان را با ایده های خلاقانه همراه کنید.
  • برای تیشرت های ساده می‌توانید بسته بندی های شلوغ انتخاب کنید اما حتما هارمونی رنگ ها را در نظر بگیرید.
  • می‌توانید بسته بندی تیشرت را به شکل های مختلف درآورید که هیچ ربطی هم به پوشاک نداشته باشد. مثلا می‌توانید بسته بندی تان شبیه یک توپ بسکتبال باشد یا شبیه به یک اسباب بازی.

در ادامه نمونه های خلاقانه بسته بندی تیشرت را مشاهده خواهید کرد که توسط شرکت های مختلف طراحی شده است. می‌توانید از این ایده ها کمک بگیرید و طراحی بسته بندی تان را جذاب تر کنید.

بسته بندی تیشرت

بسته بندی پوشاک

طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی پوشاک

بسته بندی تیشرت

طراحی بسته بندی پوشاک

 

مجموعه تورنگ چاپ با بیش از 20 سال سابقه و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، به دستاورد های بزرگی در زمینه طراحی و بسته بندی محصولات دست یافته است و به یکی از برند های قابل اعتماد در این زمینه بدل شده است.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
مصطفی اسلامی فر،

سلام من کارتن بسته بندی لباس میخواستم : 1- خب بعلت اینکه هم مکان مناسب برای نگهداری ندارم و مشتریها بعلت اینکه کارمن خاص هست کم هستند لذا تعداد کم حداکثر 50 یا 70 عدد کارتن بسته یندی می خاستم 2 - قیمتش چند میشه ؟ 3 - چاپ با آرم خودم امکان پذیر می باشد؟


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که تاثیر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله