تاریخچه ساک دستی تبلیغاتی

تورنگ / 30 آبان 1397

یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین روش های تبلیغ، استفاده از ساک دستی تبلیغاتی است.

تاریخچه تولید ساک تبلیغاتی

در آخرین سال های قرن هفدهم کیسه خرید وجود نداشت و خریداران لوازمی را که خرید می‌کردند، داخل سبد حمل می‌کردند و سبد هم به دلیل سنگین بودن و حجیم بودن، مشکلاتی در پی داشت. در اواسط قرن نوزدهم شخصی به نام فرانسیس وول که یک معلم در مدرسه‌ای در پنسیلوانیا بود، یک ماشینی اختراع کرد که از آن برای تولید کیسه‌های سبک وزن و پاکتی شبیه به کاغذ استفاده می‌شد. در سال 1871 شخص دیگری به نام مارگارت نایت یک ماشین دیگری طراحی کند که هدف آن از اختراع این بود که به جای تولید کیسه‌های مسطح، کیسه‌هایی تولید شود که قابلیت ایستادن داشته باشند. با این حال، این کیسه‌ها قادر به ایستادن نبودند. در سال 1883 چارلز استیلول توانست کیسه‌های کاغذی قهوه‌ای طراحی کند که این کیسه ها شبیه به کیسه‌های پلاستیکی ای بوده اند که امروزه در سوپر مارکت‌ها می‌بینیم. و سرانجام در دهه 1960 یک شرکت سوئدی توانست نوعی از کیسه پلاستیکی را تولید کند که با معیار های آن زمان کاملا استاندارد بود. این کیسه ها برای "تی شرت" تولید شده بودند و از آن پس کیسه‌های پلاستیکی به محبوبیت رسیدند و این شروع داستان ساک تبلیغاتی بود.

انواع ساک دستی تبلیغاتی

ساک های تبلیغاتی معمولا بر اساس جنسی که دارند، به سه دسته عمده تقسیم می شوند.

ساک دستی پلاستیکی، ساک دستی کاغذی، ساک دستی پارچه ای که در ادامه به اختصار هر کدام از آن ها معرفی می‌کنیم.

ساک تبلیغاتی پلاستیکی

ساک تبلیغاتی پلاستیکی که شروع شان از همان سال 1960 بود و تا مدت ها محبوب بود و استفاده بسیاری داشت. اما امروزه به دلیل آسیبی که به محیط زیست می رساند، خیلی کمتر از آن استفاده می شود. روی این ساک شما می‌توانید هر چیزی که برای تبلیغات تان می‌خواهید را چاپ کنید و چون مشتری آن را در بیشتر جاها همراه خود می برد، یک راه ارزان برای تبلیغات گسترده شماست.

مشاهده و خريد ساک پارچه ای

ساک دستی پلاستیکی

ساک خرید پلاستیکی

ساک خرید پلاستیکی

ساک تبلیغاتی پلاستیکی

ساک تبلیغاتی کاغذی

ساک تبلیغاتی کاغذی که در بین ساک دستی های تبلیغاتی دیگر یکی از پرکاربرد ترین ها می‌باشد، در طی چند سال اخیر جایگاه خاصی در بین مردم داشته و به عنوان یکی از بهترین تبلیغات در مکان های عمومی شده است. ولی به دلیل جنسی که دارد بیشتر برای اجناس سبک می‌توان از آن استفاده کرد. کاغذ کرافت یکی از پر کاربردترین کاغذها در تولید ساک دستی کاغذی است.

 

مشاهده و خرید آنلاین ساک کرافت

 

ساک تبلیغاتی کاغذی

ساک تبلیغاتی کاغذی

ساک تبلیغاتی پارچه ای

ساک تبلیغاتی پارچه ای از پارچه های ناوون تهیه شده و آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کند. این محصول قابلیت چندین بار استفاده را دارد و در تمامی فروشگاه هایی که کالای قابل حمل برای مشتری عرضه می‌کنند (مثل لباس فروشی ها، هایپر مارکت ها و...) قابل استفاده بوده و کاملا مقرون به صرفه می‌باشد. جنس این ساک ها از پارچه های اسپان باند است و قابلیت تحمل وزن تا 25 کیلوگرم را دارد.

 

ساک تبلیغاتی پارچه ای

مجموعه تورنگ با چاپ روی ساک دستی تبلیغاتی که از جنس پارچه های اسپان باند (پارچه های بافته نشده) هستند، توانسته است به موفقیت های زیادی در این زمینه دست یابد. به این پارچه ها اصطلاحا پارچه سوزنی گفته می‌شود. نمونه های چاپ روی پارچه اسپان باند را که توسط تورنگ چاپ، طراحی و چاپ شده است، می‌توانید در تصاویر زیر ببینید. شما هم برای ثبت سفارش می‌توانید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

مشاهده و خريد نایلون فروشگاهی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

کمپین چیست؟
کمپین چیست؟

کمپین مجموعه‌ای از فعالیت های برنامه ریزی شده است که برای دستیابی به یک هدف خاص در نظر گرفته می‌شود.

مطالعه مقاله
8 نکته کلیدی و راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر و افزایش مشتری
8 نکته کلیدی و راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر و افزایش مشتری

8 نکته کلیدی و راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر و افزایش مشتری در انواع فروشگاه آنلاین مانند پوشاک، لوازم آرایش و....

مطالعه مقاله
ایده های جذاب طراحی پاکت کاغذی کادویی و فانتزی
ایده های جذاب طراحی پاکت کاغذی کادویی و فانتزی

پاکت کاغذی کادویی فانتزی از جمله محصولاتی است که کاربردش از اسمش مشخص است اما چیزی که استفاده از این محصول را هیجان‌انگیز می‌کند ربطی به کاربردش ندارد بلکه...

مطالعه مقاله