چاپ روی پلاستیک تبلیغاتی

مهسا یعقوبی / 22 آبان 1397

یکی از روش های تبلیغات استفاده از پلاستیک های تبلیغاتی است. در مورد پلاستیک و فواید و مضرات آن زیاد صحبت کردیم اما چیزی که در این مقاله می‌خواهیم  به آن بپردازیم، چاپ روی پلاستیک های تبلیغاتی ست. چه بخواهیم چه نخواهیم پلاستیک یکی از پر استفاده ترین لوازم در صنعت تبلیغات است. زمانی که شما به عنوان یک مشتری وارد مغازه ای می‌شوید و خریدتان را انجام می‌دهید، در پایان خرید شما را داخل نایلکس یا ساک تبلیغاتی که عمدتا پلاستیکی هستند قرار می‌دهند. زمانی که به عنوان تولید کننده می‌خواهید محصول تان را به دست مشتری برسانید، ارزان ترین راه این است که محصولتان را داخل پلاستیک تبلیغاتی که نام تجاری شما و یک شماره تلفن یا آدرس به همراه شعار شرکت تان روی آن چاپ شده است، به دست مشتری برسانید.

نایلکس تبلیغاتی

اما چاپ روی نایلکس تبلیغاتی باید به چه صورت باشد؟

در وهله اول نایلکس تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید، باید اطلاعات تجاری شما را داشته باشد و این اطلاعات نه باید کم باشد که مشتری شما را فراموش کند و نه زیاد باشد که حوصله او را سر ببرید. نام تجاری و لوگو را حتما روی نایلکس چاپ کنید. محلی را برای چاپ شماره تلفن یا آدرس خود روی آن در نظر بگیرید. اگر وب سایتی دارید که مصرف کننده می‌تواند سایر محصولات تان را در آن ببیند، آن را درج کنید. بعضی شرکت ها به جای آدرس وب سایت از آدرس شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند. اما به این نکته توجه کنید که اگر شما آدرس وب سایت تان را قرار دهید، مشتری به راحتی می‌تواند شبکه اجتماعی شما را در سایت پیدا کند.

استفاده از جنس با کیفیت هم وفاداری مشتری را تضمین می‌کند و هم چاپ روی نایلکس را آسان تر می‌کند. زمانی که شما از جنس با کیفیت تری استفاده می‌کنید، مشتری نایلکس تبلیغاتی شما را برای مدت طولانی تری استفاده می‌کند و با هر بار استفاده نام برند شما را می‌بیند. این موضوع روی چاپ هم تاثیر دارد. یعنی زمانی که می‌خواهید چاپ روی نایلکس انجام دهید، جنس با کیفیت جوهر را پخش نمی‌کند و آن را ثابت نگه میدارد. تخمین زده شده است که جنس های مرغوب تا تحمل 25 کیلوگرم بار را دارد.

پلاستیک تبلیغاتی

رنگ مورد استفاده در چاپ روی نایلکس می‌تواند از تک رنگ تا 8 رنگ باشد. معمولا چاپ 6 رنگ چاپی با کیفیت است و توسط دستگاه هر رنگ روی نایلکس چاپ می‌شود.

چگونگی چاپ روی کیسه‌های نایلونی:

چگونه روی کیسه نایلونی چاپ انجام دهیم؟

کیسه‌های نایلونی که یکی از مهم‌ترین و ضروری ترین عناصری هستند که ما در هر جنبه‌ای از زندگی روزمره خود از آن‌ها استفاده می‌کنیم، کیسه‌های نایلونی همینطور انواع و کاربردهای استفاده زیادی دارند. بسیاری از شرکت‌ها، از موسسات با تیراژ بالا مانند فروشگاه ها و بازارها گرفته تا مشاغل کوچک، از داروخانه ها تا شرکت های باربری، از کیسه نایلونی با چاپ استفاده می‌کنند. کیسه های پلاستیکی با سهولت استفاده، سبکی، انعطاف پذیری و پردازش آسان، مزایای بسیاری دارند. کیسه‌های پلاستیکی چاپی محصول تبلیغاتی بصری است که با استفاده از آرم و اطلاعات شرکت به دست 
اکثر افراد می‌رسد.

انواع کیسه‌های پلاستیکی

کیسه پلاستیکی چاپ شده
کیسه پلاستیکی چاپ نشده
کیسه پلاستیکی حمل و نقل
کیسه پلاستیکی خرید
کیسه پلاستیکی مواد غذایی
کیسه پلاستیکی چاپ دیجیتال
کیسه پلاستیکی تبلیغاتی

 

چاپ کیسه نایلونی چیست؟

چاپ کیسه پلاستیکی؛ به تولید آرم و اطلاعات شرکت با چاپ بر روی سایزهای مختلف کیسه های نایلونی و انواع دیگر کیسه‌ها می‌گویند. این فرآیند در انواعی که در زیر لیست می‌کنیم انجام می‌شود.

چاپ پلاستیک
چاپ دیجیتال
چاپ سیلک
چاپ فلکسو

یکی از کمترین راه های تبلیغات استفاده از نایلون و نایلکس تبلیغاتی است و به دلیل حجم و وزن کم برای سفارش دهنده بسیار مناسب است. برای سفارش نایلکس های تبلیغاتی و چاپ روی نایلکس با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت با مجموعه تورنگ چاپ تماس بگیرید.

مشاهده و خرید آنلاین پلاستیک بسته بندی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

کمپین چیست؟
کمپین چیست؟

کمپین مجموعه‌ای از فعالیت های برنامه ریزی شده است که برای دستیابی به یک هدف خاص در نظر گرفته می‌شود.

مطالعه مقاله
8 نکته کلیدی و راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر و افزایش مشتری
8 نکته کلیدی و راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر و افزایش مشتری

8 نکته کلیدی و راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر و افزایش مشتری در انواع فروشگاه آنلاین مانند پوشاک، لوازم آرایش و....

مطالعه مقاله
ایده های جذاب طراحی پاکت کاغذی کادویی و فانتزی
ایده های جذاب طراحی پاکت کاغذی کادویی و فانتزی

پاکت کاغذی کادویی فانتزی از جمله محصولاتی است که کاربردش از اسمش مشخص است اما چیزی که استفاده از این محصول را هیجان‌انگیز می‌کند ربطی به کاربردش ندارد بلکه...

مطالعه مقاله