چاپ لفاف بسته بندی مواد غذایی

تورنگ / 7 آبان 1400

جهت سفارش چاپ لفاف بسته بندی مواد غذایی  و اطلاع از قیمت انواع لفاف بسته بندی و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. جهت خرید انواع ملزومات بسته بندی غذا، جعبه مواد غذایی و پاکت مواد غذایی بر روی دکمه فروشگاه که لینک آن بالای همین صفحه قرار داده شده است کلیک کنید. تورنگ چاپ شرکت تولید کننده لفاف بسته بندی و چاپ بر روی آن است که با سابقه درخشان در این زمینه، شمارا در برندسازی محصولتان یاری می‌کند.

 

چاپ لفاف بسته بندی مواد غذایی

صنعت مواد غذایی صنعتی بوده که همیشه در حال رشد بوده و شرکت ها همیشه به دنبال راهی بودند تا از طریق آن، مصرف‌کنندگان را به برندشان علاقه‌مند کنند. رقابت بالا در این عرصه باعث شده تا برند های تجاری علاوه بر طعم و رنگ مواد غذایی‌شان، به فکر طراحی و بسته بندی محصولاتشان هم باشند. 

صنعت بسته بندی

منحصر به فرد بودن یک کلید برای بقاست و هیچ شکی در آن وجود ندارد اما برخی از محصولات به شرایط خاصی نیاز دارند تا بتوانند سرمایه را برگردانند. رعایت استانداردها در هر محصول ضروری است اما باید شرایط هر محصول در هر صنعت به طور کامل بررسی شود و به وضوح درک شود. حضور شما در میان رقبا و جایگاهی که در میان شان دارید، یکی از عوامل تعیین کننده برای بقای یک محصول است. طراحی و انتخاب نوع بسته بندی محصول شما در این صنعت تاثیرگذار است و باید به آن توجه اساسی شود.

چاپ لفاف بسته بندی مواد غذایی

پیامی که یک برند صنایع غذایی باید بدهد چیست؟ آیا تلاش می‌کند تا گرسنگی را ریشه کن کند؟ آیا تلاش می‌کنند طعم بهتری ارائه کنند؟ یا هدف شان چیزی فراتر از این هاست؟

هر برند تجاری برای مواد غذایی تولید شده باید هدفی داشته باشد. صرفا هدف جذب مشتری و فروش بیشتر نیست. و این هدف باید پیامی در پی داشته باشد. پیامی که شما با برندتان به مشتری می‌دهید، هویت محصول شما را معرفی می‌کند و به مشتری می‌شناساند که چه اهدافی را دنبال می‌کنید. پس باید خیلی در انتخاب پیام برند تجاری‌تان وسواس به خرج دهید.

مثلا اگر شما تولیدکننده شکلات هستید، می‌توانید روی خواص آن از جمله تقویت حافظه، افزایش اندورفین و خوشحال کردن فرد، پیشگیری از سرطان و... تمرکز کنید.

یا اگر تولید کننده نوشیدنی هستید، بسته بندی نوشیدنی شما باید این پیام را به مشتری القا کند که مصرف آن در فصول گرم حس شادابی و طراوت بیشتری به او می‌دهد.

چاپ لفاف بسته بندی مواد غذایی

انتخاب رنگ لفاف بسته بندی مواد غذایی

رنگ خاصی برای مواد غذایی وجود ندارد و دست طراح کاملا باز است تا بر اساس سلیقه خود و قواعد رنگ شناسی، رنگ مناسب برای بسته بندی محصولات انتخاب کند.

اما خلاقیت در این زمینه بی تاثیر نیست. به‌عنوان مثال گاهی طراحان رنگ و طعم را یکی می‌کنند. مثلا اگر شما نوشیدنی پرتقال تولید می‌کنید، رنگ بسته بندی شما می‌تواند نارنجی باشد.

تجزیه‌وتحلیل رنگها می‌تواند در طولانی مدت اثرات خوبی داشته باشد. فرض کنید شما یک محصول را با یک طراحی و یکسری رنگ های به کار رفته وارد بازار می‌کنید، بر اساس میزان فروش و جذابیت آن برای مشتری، در دراز مدت به این نتیجه می‌رسید که چه رنگی برای محصول شما بهتر است.

چاپ لفاف بسته بندی مواد غذایی

مشاهده و خريد آنلاين سلفون بسته بندي

تصویر روی لفاف بسته بندی محصول

چشمان شما اولین چیزی که می‌بیند کلمات نیست بلکه تصاویر است. زمانی که یک محصول در قفسه فروشگاهی قرار دارد، اولین چیزی که چشمان شما آنالیز می‌کند تصاویر روی بسته بندی محصول است. محرک های بصری مغز اثری ناخودآگاه دارند و به صورت خاصی عمل می‌کنند. تصویر روی بسته بندی مواد غذایی شما می‌تواند یک تصویر واقعی، یک تصویر کارتونی یا یک طرح مینیمالیستی باشد. در هر صورت مغز آن را زودتر از کلمات پردازش می‌کند. نوآورانه بودن تصویر روی لفاف بسته بندی، روی موفقیت شما برای عرضه محصول تاثیرگذار است.

تصویر روی لفاف بسته بندی محصول

شرکت تولید لفاف بسته بندی

قیمت لفاف بسته بندی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که تاثیر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله