کاور پشت سری صندلی یا هدرست

مهسا موسوی / 7 مهر 1397

یکی از لوازم مهم برای شرکت‌های مسافربری، استفاده از کاور پشت سری صندلی یا هدرست است. این محصول با این که حجم خاصی ندارد ولی گاهی مورد کم لطفی قرار می‌گیرد و خیلی از شرکت های مسافربری استفاده از آن را فراموش می‌کنند.

اما شرکت هایی هم هستند که برای بالا بردن کیفیت خدمات خود از کاور های پشت صندلی استفاده می‌کنند. این کاور ها نه تنها برای شرکت‌ های مسافر بری استفاده می‌شود، بلکه می‌توان از آن‌ها در سالن های همایش و ورکشاپ ها یا جلسات سخنرانی هم استفاده کرد.

هدرست مزایایی هم دارد که یک مورد آن این است که مانع تماس مستقیم سر افراد به صندلی می‌شود که از نظر بهداشتی کاملا تایید شده است و دوم این که یکی از ابزارهای مفید و ارزان قیمت برای تبلیغات است. اگر شما اجاره دهنده یک سالن سخنرانی هستید یا مسئول یک شرکت هواپیمایی یا مسافربری هستید، می‌توانید برای تبلیغات خود از کاور پشت سری صندلی استفاده کنید.

هدرست می‌تواند با یک پوشش پلاستیکی کوچک به صندلی یا جایگاه مورد نظر متصل شود و پس از اتصال دیگر تکان نمی خورد و در اثر جا به جا کردن سر مشکلی پیش نمی‌آید.

چاپ روی هدرست

می‌توانید روی هدرست آرم تجاری شرکت خود را چاپ کنید یا همراه آن یک شعار که مربوط به شرکت تان است، یا یک جمله مثبت به مخاطب بگویید. مثلا می توانید بنویسید "پرواز خوبی را برای شما آرزومندیم" یا "روز خوشی را برای تان آرزو داریم" این جملات توجه مخاطب را هم به جمله و هم به آرم تجاری شما جلب می‌کند.

سفارش چاپ کاور هدرست

جنس و سایز هدرست

معمولا برای هدرست ها از پارچه های سوزنی اسپان باند استفاده می‌شود که از جنس الیاف نبافته است یا non-woven است. اسپان باندها پارچه‌ای هستند که نیازی به تبدیل الیاف به نخ ندارند و با استفاده از مواد شیمیایی، مکانیکی، گرما یا حلال پیوند می‌یابد. این اصطلاح در صنایع نساجی جهت نام‌گذاری پارچه‌هایی که بافتنی نیستند استفاده می‌شود. سایز هدرست باید حداقل 325 میلی متر در 275 میلی متر باشد. سایز متداول هدرست با فضای تبلیغات باید 250 میلی متر در 400 میلی متر باشد.

شرکت تورنگ چاپ به عنوان یکی از فعالان در این زمینه آمادگی دارد تا چاپ و تولید کاورهای پشت سری صندلی هواپیمایی ( هدرست ) را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن عرضه نماید. در ادامه می‌توانید نمونه کارهای هدرست چاپ شده در مجموعه تورنگ چاپ را مشاهده کنید و برای دریافت قیمت و ثبت سفارش به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

خرید اینترنتی کاور هدرست

 

هدرست

چاپ هدرست

چاپ هدرست


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

تولید و چاپ کاور سری صندلی هواپیما
تولید و چاپ کاور سری صندلی هواپیما

تولید و چاپ کاور سری صندلی هواپیما در مجموعه تورنگ با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت، مزایای استفاده از کاور سری صندلی هواپیما چیست؟ چرا باید از کاور پشت سری صندلی استفاده کنیم؟

مطالعه مقاله