بسته بندی برنج و ماهی

تورنگ / 24 شهریور 1397

استفاده از مواد با کیفیت در بسته بندی محصولات، همیشه یکی از دغدغه های بسیاری از تولید کنندگان بوده است. زمانی که صحبت از بسته بندی برنج و ماهی می‌شود دو نکته همیشه باید مد نظر باشد. اول اینکه بسته بندی برنج از جنسی تهیه شده باشد که قابلیت تحمل وزن برنج را داشته باشد و پاره نشود. مقاومت کیسه برنج در این موضوع خیلی حائز اهمیت است چون در هم در حین حمل و نقل و هم در زمان استفاده باید مقاومت لازم را داشته باشد و پاره نشود و نکته دوم این که یکی از مواد غذایی که لازم است بسته بندی مناسبی داشته باشد، غذاهای دریایی ست چون این غذاها بوی نامطلوبی دارند و تولید کننده باید از نوعی بسته بندی استفاده کند که بوی این محصولات به بیرون درز نکند.

بسته بندی برنج

کیسه هایی که امروزه برای بسته بندی برنج مورد استفاده قرار می‌گیرد، کار را برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان آسان کرده است. چون هم حجم و سایز کوچکتری دارند و هم نگهداری و حمل و نقل آن ها راحت تر است. امروزه یک مشتری به راحتی می‌تواند کیسه برنج مصرفی خود را داخل کابینت آشپزخانه قرار دهد و نگران وارد شدن حشرات موذی به داخل آن نباشد.

بسته بندی ماهی

بسته بندی هایی که امروزه برای غذاهای دریایی خصوصا ماهی استفاده می‌شود، کار را بسیار راحت کرده است. انواع بسته بندی های پلاستیکی و مقاوم که کاملا وکیوم می‌شود و باعث حفظ طعم و رنگ و شکل ماهی می‌شود. این کیسه ها که به نام کیسه چند لایه معروف هستند، از درز بوی مواد غذایی به بیرون جلوگیری می‌کنند.

بسته بندی ماهی

این موضوع نشان می‌دهد که امروزه حتی برای محصولاتی که بسته بندی برای آن ها غیر ممکن بود هم نوعی بسته بندی وجود دارد و استفاده از آن فقط به کمی خلاقیت و ذکاوت احتیاج دارد.

و اما خلاقیت یک شرکت چینی...

یک شرکت چینی تصمیم گرفت از نوعی بسته بندی خاص استفاده کند که در عین این که زیباست، قابل بازیافت هم باشد. او این طرح را برای پر مصرف ترین محصولاتی که در چین استفاده می‌شود، به کار برد. یعنی برای بسته بندی برنج و ماهی.

بسته بندی برنج

این دو محصول که در چین بیشترین کاربرد را دارند و حتی در مراسم شکر گزاری شان استفاده می‌شود، با طرحی که Hailong Xiang داد و استفاده از طرحی خاص برای بسته بندی برنج و ماهی بسیار دقیق و هوشمندانه بود و به یکی از محصولات پرفروش چین تبدیل شد.

 

بسته بندی برنج

بسته بندی برنج


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های بسته بندی فینگرفود
ایده های بسته بندی فینگرفود

بسته ‌بندی فینگر فود، به دلیل ماهیت منحصربه‌فرد و مصرف آسان آن‌ها، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این نوع بسته ‌بندی باید طوری طراحی شود که...

مطالعه مقاله
آموزش انواع مراحل پاک کردن چاپ سیلک
آموزش انواع مراحل پاک کردن چاپ سیلک

چاپ سیلک که به آن چاپ صفحه نیز گفته می‌شود، روشی است که از یک مش یا الگو برای انتقال جوهر به روی سطح استفاده می‌کند. جوهرهای مورداستفاده می‌توانند...

مطالعه مقاله
چاپ چهار رنگ چیست؟ (بررسی معایب و مزایای آن)
چاپ چهار رنگ چیست؟ (بررسی معایب و مزایای آن)

روند چاپ چهار رنگ با تقسیم تصویر اصلی به چهار رنگ جداگانه آغاز می‌شود. سپس، برای هر رنگ، یک صفحه یا سیلندر چاپ جداگانه ساخته می‌شود. در طی فرایند چاپ...

مطالعه مقاله