ناراضی بودن از طراحی بسته بندی

تورنگ / 14 شهریور 1397

طراحی بسته بندی یکی از عواملی است که اگر خوب باشد، تاثیر خوبی روی مصرف کننده و فروش محصول می‌گذارد و اگر بد باشد، تاثیر بد می‌گذارد. به همین دلیل توجه به طراحی به کار رفته می‌تواند مسیر فروش محصول شما و نوع بازاریابی تان را تغییر دهد.

اما زمانی که شما از طراحی بسته بندی محصول خود ناراضی هستید، باید راهی پیدا کنید تا آن را بهبود ببخشید و علت اصلی ضعف در طراحی خود را پیدا کنید.

دلیل ناراضی بودن خود را پیدا کنید:

بسته بندی محصول آن طور که تصور می‌کردید نیست؟ با چیزی که انتظار داشتید چقدر تفاوت دارد؟ مواد به کار رفته در طراحی بسته بندی کیفیت لازم را ندارد؟ طراحی خاص و خلاقانه ای ندارید؟ شرکتی که با آن برای طراحی کارهای تان کار می‌کنید کیفیت لازم را ندارد؟

در ابتدای کار باید با استفاده از سوالات بالا به دلیل ناراضی بودن خود پی ببرید. مشکل را ریشه یابی کنید و برای این که طراحی محصول را بهتر کنید، اقدام کنید. اگر از شرکت طراحی که برای شما کار می‌کند ناراضی هستید، با آن ها به گفتگو بنشینید. شما در قبال کاری که تحویل می‌گیرید، هزینه پرداخت می‌کنید و لازم است طرحی که انتخاب می‌شود، مورد پسندتان باشد چون زمانی که مشتری محصول شما و نوع بسته بندی محصول تان را می‌بیند، به این موضوع توجه نمی‌کند که چه کسی آن را طراحی کرده است، او می‌بیند که محصول برای شرکت شماست و طراحی آن هم به شرکت شما مربوط می‌شود و به پشت صحنه کاری ندارد.

زمان لازم برای طراحی اختصاص دهید و با تیم طراحی به یک جمع بندی مناسب برسید. تغییر رنگ ها را امتحان کنید و رنگی که بیشتر مورد توجه است و طرفدار بیشتری دارد انتخاب کنید. طرح های کپی شده انتخاب نکنید. مصرف کننده باهوش است و اگر طراحی محصول تان کپی شده از برند دیگری باشد، به برند شما اعتماد نخواهد کرد و خریداری آن خودداری می‌کند. با مشتریان تان مشورت کنید. چند نفر را به صورت تصادفی انتخاب کنید و در مورد بسته بندی محصول تان از آن ها سوال کنید. بپرسید که آیا آن را می پسندند یا خیر. پیشنهاد شان برای بهتر شدن بسته بندی چیست؟ از این قبیل سوالات می‌توانند به شما کمک کنند تا طراحی بهتذی داشته باشید. بسته بندی محصول تان را در تیراژ کم به بازار عرضه کنید و اگر با استقبال مواجه شدید، آن را افزایش دهید. این کار باعث می‌شود تا اگر مشکلی هم در طراحی باشد برای تیراژ های بعدی بتوانید راحت رفع کنید.

طراحی بسته بندی محصولات یکی از نکات مهم است که هر برند معتبری باید به آن توجه کند. اگر در زمینه طراحی و بسته بندی محصولات تان نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با مجموعه تورنگ تماس حاصل کنید و راه بهتر و تضمین شده ای را انتخاب کنید. در ادامه می‌توانید نمونه های طراحی تورنگ چاپ را ببینید.

طراحی بسته بندی

بسته بندی محصول

 

بسته بندی محصول


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که تاثیر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله