طراحی بسته بندی با خلاقیت در عکاسی

تورنگ / 28 مرداد 1399

فقط گرافیک و طراحی نیستند که در بسته بندی محصول تاثیر دارند، شما می توانید با عکاسی هم بسته بندی محصول را نمایش دهید و باعث جذابیت محصول شوید. عکاسی می‌تواند یک ابزار عالی برای طراحی بسته بندی باشد و باعث جذب مشتری بیشتر و فروش محصول شود. در ادامه این مقاله سعی می‌کنیم نمونه های مختلفی از عکاسی محصول را به شما نشان دهیم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید.

بسته ‌بندی غذای کودک در شرکت

زمانی که شرکت های مختلف در حال استفاده از ایده های مختلف برای بسته بندی و طراحی محصولات شان هستند، یک ایده متفاوت می تواند باعث شود برند شما در سطح جهانی مطرح شود. مثلا کاری که شرکت Springetts برای غذای کودک  انجام داد، باعث شد تا استقبال جهانی از محصولاتش شود. این شرکت به مشتریان اجازه داد تا غذای کودک شان را همانطوری که دوست دارند، آماده کنند و این طرح برنده جایزه A’Design Awards در سال 2013 شد.

بسته بندی خلاقانه

اسموتی میوه‌ای شرکت Innocent

کیفیت نوشیدنی هایی که شرکت Innocent به دست مشتریان می رساند، بر کسی پوشیده نیست. این شرکت از دو شرکت معروف طراحی family and friends و B&B Studios  برای طراحی روی بسته بندی اسموتی میوه ای کمک گرفت و طرحی که در نهایت پذیرفته شد شکل زیر بود. این طرح ترکیبی از عکاسی محصول، تایپوگرافی خاص، طراحی خاص و کارتونی است.

عکاسی خلاقانه

چیپس سیب‌ زمینی Darling Spuds

طراحی خلاقانه در بسته بندی چیپس سیب زمینی، باعث شده است که در قفسه های فروشگاه ها طرفداران زیادی داشته باشد و اما کاری که شرکتDarling Spuds انجام داد، این بود که عکس یک سیب زمینی را با المان های گرافیکی ترکیب کرد و باعث انتقال یک پیام مهم شد. این که این محصول از مواد طبیعی ساخته شده است. این نوع استفاده از عکاسی که غیر متعارف هم هست، باعث می شود تا بسته بندی خاص محصول جذب مخاطب و فروش بیشتر را به دنبال داشته باشد.

بسته بندی خلاقانه

غذای حیوانات Petcurean

شاید در صنعت بسته بندی، بسته بندی غذای حیوانات چیزی باشد که زیاد به آن پرداخته شده است و طرح های مختلف در این صنعت به کار رفته باشد اما کاری که شرکت Petcureanانجام داد این بود که با استفاده از عکس واقعی حیوانات و یک تایپوگرافی خاص توانست بسته بندی خاص محصول را تولید کند و نشان داد که هدفش تولید غذای خوش طعم و مقوی برای حیوانات است.

عکاسی صنعتی

عکس‌های زیبا روی بسته‌ بندی محصولات نشان می‌دهد که چطور می‌توان با عکاسی خلاقانه حس‌ و تجربه ‌های خاصی را به مخاطب منتقل کرد و حتی با طراحی خاص آن، پیام هایی هم به مخاطب منتقل کرد.

شرکت تورنگ با سابقه طولانی در عکاسی تبلیغاتی می‌تواند به شما در طراحی و استفاده از ایده های خلاقانه روی محصولات تان کمک کند.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که تاثیر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله