خلاقیت با گونی برنج

تورنگ / 24 فروردین 1400

استفاده از مواد بازیافتی در حال حاضر در تمام کشورهای دنیا به عنوان یک اصل استفاده می‌شود و تمام کشورهای توسعه یافته و در تلاش هستند تا به جای استفاده از مواد جدید، از مواد بازیافتی استفاده کنند تا هم هزینه کمتری داشته باشد و هم برای محیط زیست بهتر باشد. پلاستیک و نایلون از جمله مواردی هستند که استفاده دوباره از آن ها تبدیل به یکی از معضلات بزرگ تمام مردم دنیا شده است. البته تنها با استفاده دوباره از این مواد تمام مشکلات محیط زیستی حل نخواهد شد و باید با کمی خلاقیت به خرج دادن و صرفه جویی قدمی در این راه برداشت. با استفاده از مواد بازیافتی می‌توان کارهای خلاقانه زیادی انجام داد که در این مطلب می‌خواهیم خلاقیت با گونی برنج را توضیح دهیم.

پس از این که از گونی برنج استفاده می‌کنید، به جای این که آن را دور بریزید، می‌توانید برای ساختن اشیای مختلف از آن‌ها استفاده کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با ایده های خلاقانه ای که می‌توان روی گونی برنج انجام داد، آشنا شوید.

خلاقیت با گونی کنفی

گونی برنج در واقع پارچه محکم و مقاومی ست که برای بسته بندی مواد غذایی مانند برنج، حبوبات، صیفی جات و... به کار می‌رود. این بسته بندی انواع مختلفی دارد که کیسه کنفی یا همان کیسه برنج هندی یکی از آن ها است. امروزه از مواد جدیدتری به نام پلی پروپیلن هم برای تولید کیسه های برنج استفاده می‌شود. در ادامه چند کاردستی خلاقانه با کیسه برنج هندی را خواهید دید.

می‌توانید برای تزیین کاغذهای کادو یا جعبه های کادویی از گونی می‌توانید برای تزیین کاغذهای کادو یا جعبه های کادویی از گونی کنفی استفاده کنید. گیفت بگ های کنفی در حالت عادی گران قیمت هستند و درست کردن آن‌ها در خانه بسیار مقرون به صرفه تر است.

 

مشاهده و خرید گونی کنفی

گونی برنج

می‌توانید برای طرح های روی کوسن یا بالشتک ها از گونی برنج استفاده کنید و طرح هایی خلق کنید که پیش از آن در هیچ مغازه ای وجود نداشته است.

گونی برنج

وقتی برای اشیای مختلف و تزیین آن از گونی استفاده می‌کنید، دیگر جنس آن به چشم نمی آید بلکه چیزی که مهم است، خلاقیتی است که شما برای استفاده از گونی و بازیافت آن به خرج داده اید. طرح های زیبایی به وجود آورید و برای تزیین وسایل مختلف از آن استفاده کنید. مثلا می‌توانید برای در ورودی از حلقه تزیینی استفاده کنید.

 

کاردستی

گونی

 

می‌توانید با گونی برنج گل های کوچک و بزرگ درست کنید و روی لوازم دکوری بچسبانید.

گونی برنج

می‌توانید دور گلدان های تان قرار دهید و آن‌ها را زیباتر کنید.

گونی

با استفاده از گونی و موادی که دیگر نیازی به آن‌ها ندارید، می‌توانید طرح های زیادی خلق کنید و محلی که در آن هستید را زیباتر کنید و برای زیباتر کردن آن نیازی به وسایل گران قیمت نخواهید داشت. حتی بسیاری از افراد برای کادو کردن و بسته بندی از کیسه برنج استفاده می‌کنند که کار بسیار خلاقانه و زیبایی است.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج
انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج باید یکسری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب نمایید.

مطالعه مقاله
کیسه و گونی مصالح ساختمانی
کیسه و گونی مصالح ساختمانی

فروش انواع کیسه و گونی مصالح ساختمانی در شرکت تورنگ، اولین تولید کننده انواع کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی مصالح ساختمانی و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک

تولید، طراحی و چاپ کیسه نمک در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی نمک و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله