اطلاعات جالب در مورد بسته بندی محصولات شرکت های معروف دنیا

تورنگ / 9 مرداد 1397

یکی از قدم های اولیه و اساسی برای ورود کالای شما به بازار، طراحی و تولید بسته بندی مناسب و زیبا خواهد بود. بسته بندی درست یک محصول می‌تواند از خطرات احتمالی در حین حمل و نقل از محل تولید تا رسیدن به دست مشتری را به میزان زیادی کاهش دهد یا از ورود آفات و حشرات به داخل محصول جلوگیری کند. پس توجه به آن امری حیاتی است. شاید برای تان جالب باشد که در مورد معروف ترین برند های دنیا و نوع بسته بندی محصولات شان اطلاعاتی را کسب کنید. پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

بسته بندی

 

بسته بندی محصولات اپل

اپل همیشه یک ویدیو مجزا برای بسته بندی محصولاتش و باز کردن آن‌ها ارائه می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا بدانیم چقدر بسته بندی یک محصول مهم است که شرکتی مانند اپل اقدام به ساخت ویدیویی مجزا برای آن کرده است. این موضوع همچنین باعث شده است تا اپل سیر صعودی برای تولید بسته بندی های خود داشته باشد و هر بار از لحاظ ظاهری و کیفی و راحتی باز کردن، آن را بهبود دهد.

بسته بندی محصول شرکت نانگشیم

شرکت نانگشیم یکی از معروفترین شرکت ها در حوزه تولید نودل فوری است. این شرکت مواد غذایی در اقدامات اخیر خود، بسته بندی نودل را با ظرف های آماده گرم کردن ارائه کرد. این شرکت از ظرفی استفاده کرده است که قابل استفاده در مایکرویو است و تا دمای 100 درجه را می‌تواند تحمل کند.

بسته بندی

بسته بندی محصولات نایک

همه ما نام نایک را به عنوان مبدع بسته بندی های نوآورانه شنیده ایم. این شرکت در طراحی های اخیر خود برای جعبه های کفش، از مواد بازیافتی استفاده کرده است و جعبه کفش های خود را به شکل کوله پشتی طراحی کرده است. مواد بازیافتی ای که برای تولید این جعبه کفش ها استفاده شده اند، غالبا ظرف های نوشیدنی بوده اند.

نایک

جعبه های شرکت ماشین فردا

شرکت سوئدی ماشین فردا اقدام به تولید جعبه های آبمیوه سحر آمیز کرده است. این جعبه ها از ژل جلبک دریایی آگار و آب ساخته شده اند که باعث می‌شود آبمیوه برای کوتاه مدت تازه تر و خنک تر بماند. ساخت این جعبه از مواد تجزیه پذیر بوده و نکته جالب آن این است که جعبه با همان سرعتی که شما نوشیدنی را استفاده می‌کنید، از بین می‌رود.

بسته بندی جدید کوکاکولا

برند معتبر و معروف کوکاکولا اقدام به بسته بندی های جدید برای نوشیدنی های خود کرده است. این شرکت قوطی های حساس به سرما طراحی کرده است و در زمانی که قوطی سرد باشد، روی آن تصویر یخ پدیدار می‌شود. با این کار شما دیگر نیازی نیست از فروشنده بپرسید که نوشیدنی خنک است یا خیر. فقط باید روی قوطی را نگاه کنید. طبق تحقیقات انجام شده کلمه کوکاکولا بعد از کلمه Okay قابل فهم ترین کلمه دنیاست.

 

کوکاکولا

همانطور که دیدید حتی شرکت های معروف و معتبر دنیا هم در تلاش برای ایجاد بسته بندی های خاص هستند و سعی می‌کنند تا با ایده های مختلف و خلاقانه، بسته بندی محصولات خود را به روز کنند.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که تاثیر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله