بسته بندی قند و شکر با بهترین متریال و طراحی

مهسا موسوی / 10 مهر 1401

اگر در زمینه فروش قند و شکر فعالیت دارید و به دنبال یک بسته بندی عالی برای قند و شکر هستید ما به شما پاکت کرافت، سلفون بسته بندی و کیسه بسته بندی را پیشنهاد می‌کنیم، جهت خرید این بسته بندی ها به صورت خام به فروشگاه تورنگ چاپ که لینک آن در بالای همین صفحه قرار دارد مراجعه کنید اما جهت سفارش چاپ بسته بندی قند و شکر با طراحی دلخواه و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 پاکت بسته بندی قند و شکر

سفارش چاپ روی سلفون

بسته بندی قند و شکر ما از مواد باکیفیت و بهداشتی ساخته شده‌اند، کیسه های ما از شکر در برابر هر نوع آلودگی، رطوبت، بخار، بو، حشرات و... محافظت می‌کنند، مطمئن باشید که شکر در پاکت و کیسه کاملا سالم  باقی می‌ماند.

بسته بندی شکر و قند با پاکت کرافت 

پاکت بسته بندی قند و شکر

 پاکت بسته بندی قند و شکر

بسته بندی شکر و قند با سلفون بسته بندی

 نایلون بسته بندی قند و شکر

بسته بندی قند و شکر با  کیسه بسته بندی

بسته بندی قند و شکر

مشاهده و خرید آنلاین نایلون بسته بندی

در اینجا پنج دلیل وجود دارد که بسته بندی کاغذی قند و شکر همچنان بهترین انتخاب برای بسته بندی شکر است.
هزینه
هزینه بسته بندی به هزینه نهایی هر محصول اضافه می‌کند که درنهایت بر نحوه رقابت محصول شما با بقیه بازار تأثیر می‌گذارد. کاغذ کرافت طبیعی ارزان‌تر از بسته بندی پلاستیکی است. همچنین وزن آن نیز کم است. وزن بسته بندی تعیین‌کننده هزینه حمل‌ونقل است که بر قیمت نهایی مصرف‌کننده نیز تأثیر می‌گذارد.
استحکام
کاغذ کرافت هم در فرآیند تولید و هم در طول عمر خود به‌عنوان بسته بندی قند و شکر بادوام است. کاغذ کرافت به‌اندازه کافی بادوام است تا بتواند در ماشین‌آلات مدرن و با فنّاوری پیشرفته چاپ دقیق را تحمل کند. این بدان معناست که در طراحی چاپ بسته بندی قند و شکر گزینه‌های بی‌پایانی دارید. همچنین از حمل‌ونقل و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است.
اثرات زیست محیطی
هم کاغذ و هم پلاستیک به‌راحتی قابل بازیافت هستند، اما کاغذ زیست‌تخریب‌پذیر است زیرا اگر به‌جای بازیافت دور ریخته شود، به‌سرعت تجزیه می‌شود. کاغذ کرافت چه بازیافت شود و چه به محل دفن زباله فرستاده شود، تأثیر کمی بر محیط‌زیست دارد.
خنکی
محصولات خشک مانند آرد و شکر برای تازه ماندن نیاز به نفس کشیدن» دارند. درعین‌حال، آن‌ها همچنین باید ازنظر بهداشتی ایمن بمانند. کاغذ کرافت هر دو را انجام می‌دهد و محصول شمارا در خانه مشتریانتان به همان اندازه تازه نگه می‌دارد.
بسته بندی طبیعی
در صنعت بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. مصرف‌کنندگان نگران  محیط زیست هستند و دوست ندارند محیط زیست را آلوده کنند درنتیجه از بسته‌بندی‌های پلاستیکی دوری می‌کنند.  اگر از بسته بندی طبیعی برای قند و شکر استفاده کنید حتما بسته بندی شما در قفسه فروشگاه برجسته‌تر خواهد بود.

نایلون بسته بندی قند و شکر

مشاهده و خرید آنلاین سلفون بسته بندی

بسته بندی قند و شکر

 

 

بسته بندی قند و شکر

مشاهده و خرید آنلاین کاغذ گیپور

بسته بندی قند و شکر

مشاهده و خرید آنلاین تگ بسته بندی 


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

مقایسه کاغذ پوستی دیجی کالا و تورنگ چاپ
مقایسه کاغذ پوستی دیجی کالا و تورنگ چاپ

این مقاله به مقایسه کاغذ پوستی دیجی کالا و تورنگ چاپ می پردازد. در تورنگ چاپ کاغذ پوستی طرح دار و ساده موجود است.

مطالعه مقاله
آیا آب برنج برای پوست و مو مفید است؟
آیا آب برنج برای پوست و مو مفید است؟

آب برنج از دیرباز به‌منظور داشتن پوست و مویی بهتر استفاده می‌شده است. قدمت استفاده از آب برنج به بیش از هزار سال قبل و به کشور ژاپن برمی‌گردد...

مطالعه مقاله
بهترین پاکت بسته بندی زرشک، کشمش، مویز، نقل و نبات
بهترین پاکت بسته بندی زرشک، کشمش، مویز، نقل و نبات

معرفی بهترین پاکت بسته بندی زرشک، کشمش، نقل و نبات و مویز به همراه لینک خرید

مطالعه مقاله