معرفی لایت باکس و انواع آن

مهسا موسوی / 28 شهریور 1401

لایت باکس چیست

لایت باکس چیست؟  

شاید قبلاً آن‌ها را دیده باشید، اما ممکن است ندانید که به آن‌ها لایت باکس می‌گویند. برای این سوال که لایت باکس تبلیغاتی چیست، می‌توان آن را نوعی پنل تبلیغاتی نامید که در انگلیسی به عنوان "لایت باکس" ترجمه می‌شود. تابلوهای ال ای دی که عموما در فضاهای تبلیغاتی یا برای مصارف تزئینی مورد استفاده قرار می‌گیرند، یکی از پرطرفدارترین تابلوها در تمامی بخش هایی هستند که نیاز به تبلیغات دارند. 

لایت باکس چیست، چگونه و از چه موادی تولید می شود؟

لایت باکس چیست؟ تصاویری از چاپ پارچه روی لایت باکس ها وجود دارد. اینها می‌توانند طیف گسترده ای از سطوح پارچه ای باشند. فرآیند چاپ به صورت چاپ UV انجام می‌شود و با چراغ های LED روی پانل به شدت روشن می‌شود. نمایش این پنل بسیار لذت بخش است، زیرا یک تصویر بسیار روشن و زنده را ایجاد می‌کند. متریال استفاده شده در ساخت لایت باکس البته متفاوت است اما به طور کلی با استفاده از آلومینیوم مرغوب تولید می‌شود.

لایت باکس چیست

لایت باکس تبلیغاتی چگونه نصب می‌شود؟

وقتی لایت باکس را به عنوان یک سیستم در نظر می گیریم، خواهید دید که در واقع مکانیزم بسیار ساده ای دارد.  بهترین بخش آن، این است که می‌توانید آن را در هر کجا که بخواهید، هر زمان که بخواهید نصب کنید. یکی دیگر از ویژگی های خوب این است که اگر می‌خواهید یک لایت باکس تولید کنید، کافی است ویژگی های مورد نظر خود را به شرکت مورد نظر خود اعلام کنید.

از لایت باکس در کجا استفاده می‌شود؟

شما می‌توانید از لایت باکس در بسیاری از زمینه ها برای هدف خود استفاده کنید. اگرچه استفاده متداول از آن در مدل تابلوهای تبلیغاتی است، اما می‌توانید از لایت باکس برای نمایش چشمگیرتر محصولات خود یا اضافه کردن تصویری جذاب به فضای خود استفاده کنید. در زیر ما مناطق استفاده از ligthbox را فهرست کرده ایم:

لایت باکس تبلیغاتی

  • نمایشگاه
  • مناطق خصوصی (هتل ها، مناطق لابی، خانه ها و غیره)
  • دفاتر
  • مناسبت ها
  • فضاهای تبلیغاتی
  • سالن های نمایشگاه
  • ویترین ها
  • محوطه نمایشگاه
  • موزه ها
  • سینماها

انواع لایت باکس:

لایت باکس تبلیغاتی یک طرفه:

لایت باکس های یک طرفه، که ساده ترین نوع لامپ های ال ای دی برای نصب هستند، به پنل هایی اشاره می کنند که تنها در یک طرف آن‌ها تصاویر وجود دارد. می‌توان از آن هم برای اهداف تزئینی و هم برای تبلیغ برند در داخل و خارج از محوطه استفاده کرد. همچنین، چاپ روی آن را می‌توان به راحتی تغییر داد.

لایت باکس دو طرفه:

تنها تفاوت لایت باکس دو طرفه که دارای ویژگی های مشابه با لایت باکس یک طرفه است این است که در هر دو طرف چاپ وجود دارد. هر کدام را که ترجیح می‌دهید، به شما امکان می‌دهد برند خود را به روشی چشمگیر تبلیغ کنید.

لایت باکس ایستاده:

به لطف پایه های این مدل لایت باکس، می‌توانید تبلیغات خود را به صورت ایستاده نمایش دهید.

لایت باکس ایستاده

لایت باکس مکعب:

لایت باکس های مکعبی که وقتی به عنوان طرح در نظر بگیریم جلوه بسیار شیکی به فضا می‌دهند با روش های خاصی تولید می‌شوند شکل مکعبی به خود می گیرند. این مدل لایت باکس تبلیغاتی به شما امکان می‌دهد از 4 یا 5 تصویر به طور همزمان استفاده کنید. هر زمان که بخواهید می‌توانید تصاویر را تغییر دهید.

لایت باکس ویژه:

لایت باکس های مخصوص را می‌توان با شکل دادن کامل مطابق میل شما در طرح های مختلف تولید کرد. پارچه های روی آن نیز با توجه به این اشکال به طور خاص تولید می‌شوند.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که اثر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله