محصولات بسته بندی

مهسا موسوی / 12 شهریور 1401

تورنگ چاپ ارائه دهنده انواع محصولات بسته بندی به صورت خام و اختصاصی

نمونه‌هایی از محصولات بسته بندی تورنگ چاپ را در این صفحه مشاهده می‌کنید. چنانچه در حوز‌ه‌ای فعالیت دارید که کالا یا محصولی را برای فروش ارائه می‌دهید، جهت خرید محصولات بسته بندی به فروشگاه تورنگ که لینک آن در بالای همین صفحه قرار داده شده است مراجعه کنید، اما چنانچه می‌خواهید یک بسته بندی اختصاصی با آرم و لوگوی برند خود داشته باشید جهت بهره‌مندی از مشاوره های کاربردی تیم طراحی تورنگ چاپ و سفارش چاپ و بسته بندی با ما تماس بگیرید.

 

محصولات بسته بندی

مشاهده و خريد آنلاين تگ تشکر از خرید مشتری

تاثیر انتخاب نوع محصولات بسته بندی در بازاریابی 

در هر کسب‌وکار انتخاب نوع محصولات بسته بندی بسیار مهم است و نقش زیادی در بازاریابی و جذب مشتری و در نتیجه فروش بیشتر دارد. شما برای محصول و کالایی که تولید می‌کنید باید یک بسته‌بندی جذاب و مشتری پسند انتخاب کنید. نوع طراحی بر روی بسته بندی محصولات نیز، تاثیر مستقیم روی موفقیت در فروش محصول و کالای شما دارد. همچنین برای داشتن یک بسته‌بندی زیبا و جذاب و درخور کالای خود باید از یک شرکت طراحی و چاپ حرفه‌ای مانند تورنگ چاپ کمک بگیرید. 
طراحی و چاپ بسته ‌بندی کالا، هویت برند شما را معرفی می‌کنند و به نمایش می‌گذارد و حتی در ارزش و قیمت گذاری آن نیز موثر است. تورنگ چاپ یکی از بهترین‌ شرکت ‌ها در تولید و چاپ محصولات بسته ‌بندی، شما را در این مسیر یاری کند.

مشاهده و خريد آنلاين ساک دستی کاغذی

محصولات بسته بندی

سفارش شاپینگ بگ و ساک تبلیغاتی

مهم‌ترین نکات برای چاپ و طراحی محصولات بسته بندی

شما باید بتوانید محصول خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارید و به مشتریان خود عرضه کنید. البته برای انجام طراحی و چاپ باید به نکات مهمی توجه کنید
•    مخاطب هدف خود را بشناسید؛ با شناخت مخاطب هدف یک بسته‌بندی ماندگار با بالاترین بازخورد را طراحی نمایید. طرح انتخابی، علاوه‌بر زیبایی و افزودن ارزش به کالا، هویت برند شما را به نمایش می‌گذارد .

محصولات بسته بندی

مشاهده و خريد آنلاين سلفون opp بسته بندي

 به استراتژی فروش محصول توجه کنید؛ همه کارهایی که برای طراحی پاکت تبلیغاتی یا بسته‌بندی محصول یا کالا انجام می‌دهید، برای افزایش فروش است. بنابراین در هنگام انتخاب نوع طراحی و سپردن آن به تیم طراحی، باید به استراتژی فروشی که برای محصولات در نظر گرفته‌اید توجه کنید.

محصولات بسته بندی

مشاهده و خريد آنلاين کاغذ کرافت

•    به کاربری آسان محصولات بسته بندی توجه کنید؛ مطمئنا شما بسته‌بندی یا جعبه یا پاکتی برای محصول خود انتخاب می‌کنید که کاملا قالب آن باشد. همچنین نباید فراموش کنید که باید به راحتی باز و بسته شود تا کاربر یا مشتری به راحتی بتواند آن را بررسی کند.

محصولات بسته بندی

مشاهده و خريد آنلاين نخ کنفی 

  • محصولات بسته بندی باید با محیط زیست سازگار باشند؛ حتما از بسته بندی هایی استفاده کنید که با محیط زیست سازگار و قابل بازیافت باشد و به طبیعت آسیب نزند.
  • طراحی محصولات بسته بندی جهت جذب مشتری؛ اگه طراحی بسته شما نتواند به خوبی نگاه مشتری را جلب کند، در بازاریابی و فروش محصولات خود موفق نخواهید بود. بنابراین طراحی شما باید به گونه‌ای باشد که بتواند نگاه مشتری را به خود جذب کند.

محصولات بسته بندی

مشاهده و خريد آنلاين کاغذ بسته بندي

  • بسته بندی محصولات منتخب باید امنیت کالا و محصول شما را تامین کند؛ باید به امنیت کالای خود در بسته نیز توجه داشته باشید و محصول شما باید در داخل جعبه از ضربه، نور و رطوبت و... حفظ شود. باید بگوییم در هنگام بسته بندی شما باید به عوامل دیگری نظیر ابعاد و اندازه، ایمنی و پایداری، فضای بسته برای ذخیره سازی و... نیز توجه کنید.

محصولات بسته بندی

مشاهده و خريد آنلاين پاکت کرافت

  • به کانال فروش محصول توجه کنید؛ نقل انتقال کالا در تجارت تابع قوانین به‌خصوصی است و شما باید به مقررات و استانداردهای تعریف شده، توجه داشته باشید.

محصولات بسته بندی

مشاهده و خريد آنلاين لوازم بسته بندی فست فود

  • به گرافیک و ظاهر بسته بندی توجه کنید؛ از مهم‌ترین ویژگی‌ها که تیم طراحی باید به آن توجه داشته باشد، طراحی گرافیکی بسته بندی است که باید از یک قانون خاص پیروی کند تا بتواند به خوبی مشتریان را جذب کند و در برندسازی موفق باشد.  

محصولات بسته بندی

مشاهده و خريد آنلاين کیسه بسته بندی

  • به قیمت تمام شده محصولات بسته بندی توجه کنید؛ در هنگام انتخاب شرکت چاپ و بسته ‌بندی، در کنار نوع طراحی شما باید به قیمت تمام شده بسته‌بندی نسبت به قیمت خود کالا توجه کنید این قیمت نباید بیشتر یا نزدیک به قیمت محصول باشد..  

محصولات بسته بندی

 

  • توجه به کپی نبودن بسته‌بندی محصولات نسبت به رقبا ؛ یک بسته بندی متمایز با رقبا و منحصر به فرد، یک مزیت رقاابتی به حساب می‌آید.

محصولات بسته بندی

 

تورنگ چاپ یکی از بهترین شرکت‌های طراحی و چاپ است که می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند تا بتوانید در بازار فروش خود به موفقیت بالایی دست یابید. 

محصولات بسته بندی

مشاهده و خريد آنلاين کاغذ گیپور


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که اثر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله