ایده بسته بندی شیک و فانتزی شال و روسری برای پست و هدیه

محدثه حسن‌پور / 30 آذر 1402

در این مقاله نکات لازم جهت بسته بندی شال و روسری برای پست و هدیه را گفتیم. حتما تا انتهای مقاله با ما همراه شوید تا نکات کاربردی و آموزشی در این رابطه را برای شما توضیح دهیم.

ایده بسته بندی شال و روسری برای پست

شال و روسری از لباس‌های جذاب و شیک خانم‌ها هستند که در کشور ما، بسیار زیاد مورداستفاده قرار می‌گیرد. همچنین برای ایجاد تنوع در تیپ، معمولا خانم‌ها از انواع شال و روسری استفاده می‌کنند و حتی آن‌ها را به مدل‌های مختلف گره می‌زنند. با به وجود آمدن فروشگاه‌ های اینترنتی و آنلاین شاپ های اینستاگرام، خرید شال و روسری هم در فضای دیجیتال امکان‌پذیر شده است درنتیجه صاحبان فروشگاه های اینترنتی را مجاب می‌کند تا یک بسته بندی شال و روسری خاص و جذابی را برای محصولات خود در نظر بگیرند. همچنین شال و روسری در ارتباط نزدیک با موی سر و پوست هست، در نتیجه باید در بسته بندی آن‌ها نهایت دقت را کرد تا کاملا به‌صورت بهداشتی بسته بندی و به دست مشتری برسد تا سبب ریزش موی سر نشود.

  • کاغذ بسته بندی

یکی از لوازمی که می‌توانید بسته بندی شال و روسری را برای پست به کمک آن انجام دهید، کاغذ بسته بندی است. می‌توانید انواع کاغذ کرافت، کاغذ سولفات و کاغذ پوستی را با نخ کنفی و کاغذ گیپور و کارت تشکر از خرید مشتری تزیین کنید و در پاکت پستی جهت ارسال پستی قرار دهید.

مشاهده و خرید انواع کاغذ بسته بندی

کاغذ بسته بندی شال و روسری

 

  • ساک دستی کرافت

یکی از لوازم دیگری که می‌توانید بسته بندی شال و روسری را برای پست به کمک آن انجام دهید، ساک کرافت دسته بندی است. می‌توانید ساک کرافت را با تگ هدیه یا لیبل تزیین کنید و یک بسته بندی جذاب داشته باشید.

مشاهده و خرید انواع ساک کاغذی کرافت

جعبه بسته بندی شال و روسری

  • جعبه بالشتی

یکی از لوازم دیگری که می‌توانید بسته بندی شال و روسری را برای پست به کمک آن انجام دهید، پاکت پیلوپک است. می‌توانید پاکت پیلوپک یا جعبه بالشتی را با نخ کنفی، روبان و کاغذ دانتل و گیفت تگ تزیین کنید و در جعبه پستی جهت ارسال پستی قرار دهید.

مشاهده و خرید جعبه بالشتی کرافت

جعبه بالشتی بسته بندی شال و روسری

پاکت شال و روسری، پاکت بسته بندی شال و روسری

 

  • پاکت کرافت ساده

یکی از لوازم دیگری که می‌توانید بسته بندی شال و روسری را برای پست به کمک آن انجام دهید، پاکت کرافت ساده است. می‌توانید پاکت کرافت ساده را با نخ کنفی و کاغذ دانتل و کارت تبریک آویزی تزیین کنید و در پاکت پستی جهت ارسال پستی قرار دهید.

مشاهده و خرید پاکت کرافت ساده

پاکت بسته بندی شال و روسری

  • جعبه کیبوردی

از دیگر محصولات مورد استفاده در بسته بندی شال یا روسری، جعبه های کرافت هستند که مقاومت بسیار خوبی دارند و به دلیل قیمت به صرفه و تنوع در سایز بسیار محبوب هستند. همچنین شما می‌توانید لوگوی برند خود را نیز بر روی آن چاپ کنید و از فضای اختصاصی آن بهره ببرید.

مشاهده و خرید جعبه کیبوردی

جعبه بسته بندی شال و روسری

بسته بندی شال و روسری با جعبه کیبوردی

 

بسته بندی روسری و شال برای هدیه

شال و روسری از پرفروش‌ترین کالاهایی است که برای هدیه مورد انتخاب اکثر افراد است، این کالا تقریبا یکی از گزینه‌های پیشنهادی انتخاب هدیه برای عزیزان است. چه خوب است که شال و روسری ای را که برای عزیزانمان هدیه خریدیم به بهترین نحو بسته بندی کنیم. علاوه بر ملزوماتی که پیش‌تر جهت بسته بندی روسری و شال پیشنهاد کردیم، گزینه‌های بهتری نیز جهت کادو کردن شال و روسری وجود دارد که به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ مثلا یک نمونه از بسته بندی های مناسب، کاغذ کادو کرافت است که شکل زیبایی را به هدیه شما می‌دهد و اتیکت هدیه زیبایی آن را دو چندان می‌کند.

مشاهده و خرید کاغذ کادو کرافت

کادو کردن شال و روسری

بسته بندی شال و روسری در منزل

امروزه بسته بندی شال و روسری در منزل به یک شغل خانگی تبدیل شده است که بسیاری از افراد به آن مشغول هستند. جهت بسته بندی شال و روسری در منزل می‌توانید از انواع بسته بندی های پیشنهادشده در این مقاله استفاده کنید.

 

اهمیت نحوه بسته بندی و ارسال شال و روسری

یکی از پوشاک ضروری، شال و روسری ها هستند. اغلب شال و روسری ها از پارچه‌های ظریفی دوخته‌شده‌اند. درنتیجه باید به بهترین نحو بسته بندی شود تا کوچک‌ترین آسیبی به آن نرسد تا کاملا سالم به دست مشتری برسد. بهتر است تا از بسته بندی های مقاوم استفاده شود. البته که زیبایی نوع بسته بندی روسری و شال نیز جهت اهمیت به گیرنده آن و احترام به مشتری حائز اهمیت است. شما جهت محکم سازی بسته خود می‌توانید از پوشال و یا کاغذ کرافت زنبوری استفاده کنید. به این منظور که می‌توانید پوشال را درون پاکت یا جعبه قرار دهید و از آسیب های احتمالی حین حمل و نقل جلوگیری کنید. همچنین کاغذ کرافت زنبوری علاوه بر زیبایی که دارد، باعث افزایش مقاومت بسته بندی می‌شود. همچنین شما می‌توانید انواع کاغذ، پاکت و جعبه روسری و شال را با آرم و لوگوی خود سفارش چاپ دهید و کسب و کار خود را تبلیغ کنید. مجموعه تورنگ، آماده ارائه خدمات چاپ و بسته بندی برای تبلیغ برند شما است. جهت ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی موجود تماس حاصل فرمایید.

 

 بسته بندی شال و روسری در منزل


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های جذاب و کاربردی برای بسته بندی انواع کیف
ایده های جذاب و کاربردی برای بسته بندی انواع کیف

بسته‌ بندی کیف به شیوه‌ای خلاقانه و جذاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا نه‌تنها محافظت از محصول در برابر آسیب‌های احتمالی حین حمل‌ونقل را تضمین می‌کند، بلکه فرصتی برای برندها جهت‌...

مطالعه مقاله
ایده های کاربردی و اقتصادی برای بسته بندی هل
ایده های کاربردی و اقتصادی برای بسته بندی هل

بسته ‌بندی هل، مانند هر محصول غذایی دیگری، نیاز به توجه و دقت خاصی دارد تا اطمینان حاصل شود که کیفیت محصول حفظ شده و به مشتریان به بهترین شکل ارائه می‌شود.

مطالعه مقاله
5 ایده خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی پسته
5 ایده خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی پسته

بسته‌ بندی پسته یکی از مهم‌ترین مراحل در فرایند عرضه این محصول به بازار است. بسته‌ بندی مناسب نه‌تنها از پسته‌ها در برابر آسیب‌های فیزیکی، رطوبت و آلودگی محافظت می‌کند، بلکه...

مطالعه مقاله