گیپور کاغذی چه کاربردهایی دارد؟

زینب علیجانی / 21 اردیبهشت 1400

کاغذ گیپور معمولا به عنوان یکی از لوازم قنادی شناخته می‌شود اما این وسیله کاربردهای متفاوتی دارد. یکی از کاربرد های کاغذ دانتل یا گیپور در بسته بندی است. این کاغذ سفید و گرد انتخابی ارزان قیمت و در دسترس برای تزیین جعبه و پاکت بسته بندی است. اضافه کردن کاغذ گیپوری به یک پاکت کرافت ساده می‌تواند این بسته بندی را بسیار شیک و زیبا کند. حتی هدایای تبلیغتی کوچک را می‌توان به کمک این کاغذ تزیین کرد. یکی دیگر از کاربردهای محبوب گیپور کاغذی در مجالس عروسی و تزیین دسته گل، کارت دعوت، ساک هدیه و... است.

تزیین پاکت کرافت با کاغذ گیپور

کاغذ گیپور برای تزیین دکوراسیون و پذیرایی از مهمان هم استفاده می‌شود. این کاغذ به عنوان زیر بشقابی و زیر لیوانی یک بار مصرف و تزیینی میز غذا خوری را زیبا خواهد کرد. نوع مقوایی این محصول هم در قنادی به عنوان زیر کیکی و شیرینی استفاده می‌شود. شما هم می‌توانید از کاغذ دانتل در خانه به همین منظور استفاده کنید.

 

کاغذ گیپور زیر بشقابی

در دکوراسیون خانه از کاغذ گیپور برای تزیین گلدان، لیوان، میز ناهارخوری و... استفاده می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از کاغذ دانتل هر گلدانی را زیبا کنید یا از این کاغذ ها به عنوان زیر گلدانی استفاده کنید.

کاغذ گیپور تزیینی

یکی از استفاده های معروف کاغذ گیپور در کیک و شیرینی پزی است. معمولا از گیپور خوراکی برای تزیین کیک استفاده می‌شود یا با کمک گرفتن از کاغذ طرح گیپور پترن های زیبای را روی کیک و شیرینی پیاده می‌کنند. همچنین از این محصول برای دورپیچ ساندویچ یا تزیین غذاهای مهمانی مثل دسر و فینگر فود هم استفاده می‌شود.

اگر می‌خواهید هرکدام از کاربردهای کاغذ گیپور که در بالا ذکر شد را امتحان کنید برای خرید گیپوری کاغذی به فروشگاه تورنگ شاپ مراجعه کنید که این محصول در سه سایز 12، 13 و 14 سانتی به صورت آنلاین به فروش می‌رسد.

خرید اینترنتی کاغذ گیپور

گیپور کاغذی، کاغذ دانتل، لوازم قنادی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که اثر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله