ایده های جذاب طراحی پاکت کاغذی کادویی و فانتزی

زینب علیجانی / 20 اردیبهشت 1400

پاکت کاغذی خرید

پاکت کاغذی کادویی  فانتزی ازجمله محصولاتی است که کاربردش از اسمش مشخص است اما چیزی که استفاده از این محصول را هیجان‌انگیز می‌کند ربطی به کاربردش ندارد بلکه طرح‌های زیبایی که روی این پاکت هدیه چاپ و روش‌هایی که تزیین می‌شود است.
اما بهتر است اول در مورد کاربردهای پاکت کادویی حرف بزنیم و بعد سراغ قسمت جذاب ماجرا برویم. این پاکت‌ها که معمولاً مقوایی، کاهی یا از جنس کاغذ کرافت هستند به‌عنوان جعبه کادویی یا ساک دستی خرید استفاده می‌شوند. البته تنها هدیه‌های فیزیکی نیستند که نیاز به بسته‌بندی دارند به‌عنوان‌مثال هدیه‌های مالی هم در خیلی از نقاط دنیا مرسوم هستند و بسیاری افراد به پاکت پول و سکه زیبا نیاز دارند. از جهت دیگر به دلیل جنس کاغذی این پاکت‌ها دوستدار محیط‌زیست می‌باشند و به طبیعت آسیبی نمی‌رسانند. از آنجائی که محیط‌زیست در حال نابودی است استفاده از این پاکت بهترین انتخاب است.

مشاهده و خرید پاکت کادو

پاکت پول، پاکت پول فانتزی

یکی دیگر از کاربردهای پاکت کاغذی کادویی برای بسته بندی محصولات در مغازه ها و فروشگاه های آنلاین است. حتی بسیاری از کسب و کارهای می‌توانند در مناسبت های خاص مثل روز مادر یا ولنتاین محصولات خود را در پاکت کادو فانتزی به‌عنوان شاپینگ بگ بسته بندی کنند تا از این طریق مشتری های بیشتری جذب کنند. جهت سفارش چاپ پاکت کرافت می‌توانید با مجموعه تورنگ تماس حاصل کنید.

حالا سراغ طرح های مختلف پاکت کاغذی کادویی می‌رویم که می‌توان گفت بی نهایت هستند و هرکسی بر اساس سلیقه شخصی خودش می‌تواند سفارش چاپ پاکت کادویی بدهد که دقیقا مطابق اهداف کارش باشد. البته پاکت کرافت دسته دار هم می‌تواند انتخاب خوبی به‌عنوان پاکت هدیه باشد و هرکسی می‌تواند بر اساس بودجه و نیازهای شخصی یا کاری انواع مختلفی از پاکت کاغذی کادو را خریداری کند.

خرید اینترنتی انواع ساک کاغذی کرافت

ساک دستی کاغذی کرافت

مشاهده و چاپ پاکت بسته بندی تبلیغاتی

پاکت فانتزی کادویی دسته دار محبوب ترین نوع این محصول است و حتی سایز های کوچک این محصول هم دسته دار هستند تا حمل کردن آن‌ها راحت تر شود. پاکت کادویی دسته پانچی که در زیر می‌بینید، الگو بسیار ساده ای دارد و تولید آن راحت تر است و وقت کمتری می‌گیرد به همین دلیل معمولا (باید نوع چاپ، مقوا به‌کاررفته و سایز کار را هم در نظر گرفت) قیمت کمتری دارد.

پاکت کادویی دسته پانچی

پاکت هدیه کاغذی دسته بندی نمونه‌ای است که آن را زیاد در فروشگاه ها می‌بینیم مخصوصا برای ساک خرید و پاکت هدیه بزرگ از دسته بندی استفاده می‌شود تا بتواند وزن بیشتری را تحمل کند و پاره نشود. این بندها از جنس نخ کنفی، زنبوری، پیچی یا روبان هستند.

برای ساخت پاکت فانتزی کادویی شیک و لوکس معمولاً از مقوا ضخیم تر، چاپ طلاکوب، دسته های روبانی و روکش مات یا براق استفاده می‌شود. ترکیب این موارد با هم حس لوکس بودن و گران قیمت بودن را به مشتری منتقل می‌کند و فروشگاه های جواهرات، ساعت های لوکس، لباس های دست دوز و... معمولا از این نوع کاغذ پاکت کادویی استفاده می‌کنند.

پاکت کاغذی کادویی لوکس

شما می‌توانید برای خرید پاکت کرافت کادویی (دسته پانچی و دسته بندی) ساده و بدون چاپ به فروشگاه تورنگ مراجعه کنید و همچنین برای سفارش ساخت پاکت کادویی فانتزی و چاپ ساک کاغذی تبلیغاتی لطفا با ما تماس بگیرید.

خرید اینترنتی انواع پاکت کرافت


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

آیا چاپ ساک تبلیغاتی برای بازاریابی و فروش بیشتر کاربردی است؟
آیا چاپ ساک تبلیغاتی برای بازاریابی و فروش بیشتر کاربردی است؟

مهم‌ترین نکته در انتخاب نوع تبلیغات توجه به این نکته است که تأثیر آن روی مخاطبان شما چقدر خواهد بود. تا سرمایه گذاری شما بازگشت خوبی داشته باشد. چاپ ساک تبلیغاتی با هزینه کمی...

مطالعه مقاله
کدام ساک تبلیغاتی از همه بهتر است؟
کدام ساک تبلیغاتی از همه بهتر است؟

همیشه این سؤال برای کسب و کار ها وجود دارد که بهترین ساک تبلیغاتی چیست؟ حقیقت این است که هر کدام از ساک های تبلیغاتی فواید و معایب خودشان را دارند و

مطالعه مقاله
4 فایده ساک دستی تبلیغاتی برای برند شما
4 فایده ساک دستی تبلیغاتی برای برند شما

. پخش کردن ساک دستی تبلیغاتی یکی از ساده ترین روش های بازاریابی است که برای کسب و کار های کوچک و بزرگ مناسب است. ساک دستی تبلیغاتی فواید زیادی دارد که...

مطالعه مقاله