انواع بسته بندی لباس جهت پست و ارسال

زینب علیجانی / 24 خرداد 1400

'آموزش بسته بندی لباس، ارسال لباس با پست

یکی از کسب و کارهای پر رونق آنلاین فروش لباس است. تعداد فروشگاه های آنلاین لباس در سراسر دنیا با آماری باورنکردنی رو به زیاد شدن است. روش درست بسته بندی لباس برای پاسخگویی به تقاضای بالای بازار اصلی مهم است. کسب و کارهای کوچک برای رشد کردن و دسترسی به بازار هدف بزرگ تر باید بسته بندی حرفه ای لباس را یاد بگیرند. نوع لباسی که می‌فروشید و اینکه در اینستاگرام مشغول به کار هستید یا وبسایت اینترنتی فرق زیادی در نوع بسته بندی ندارد و این مقاله به طور کلی به شما کمک می‌کند تا بتوانید فروش آنلاین بهتری با خرید کاغذ بسته بندی لباس داشته باشید.

بسته بندی لباس

یکی از نکات مهم هنگام بسته بندی لباس انتخاب سایز درست بسته بندی و خرید کاغذ بسته بندی لباس و خرید پاکت مناسب لباس است. اگر سایز بسته بندی درست نباشد اولین برخوردی که مشتری با کالای شما خواهد داشت یک لباس چروک و از شکل افتاده است. برای جلوگیری از این مشکل باید از ابزار مناسبی استفاده کنید.
اگر می‌خواهید تنها یک لباس ارسال کنید (به عنوان مثال یک تیشرت ساده یا یک شلوار) می‌توانید از پاکت پستی پد دار که در اداره پست موجود هستند استفاده کنید. این پاکت ها ارزان و کاربردی هستند. ولی حواستان باشد که لباس را اول در یک کاغذ یا نایلون بپیچید و لیبل یا اتیکت و تگ هدیه خود را به آن اضافه کنید تا حرفه ای به نظر بیاید. برای لباس های بزرگ تر و حجیم تر مثل کاپشن و پلیور های پشمی می‌توانید از جعبه های کارتنی استفاده کنید. کارتن مقاومت خوبی دارد و ضخیم است به همین دلیل می‌تواند از محصول شما به خوبی محافظت کند تا طی مسیر حمل و نقل آسیبی نبیند. فقط باید به این نکته توجه کنید که جعبه کارتنی را با پوشال، کاغذ باطله یا نایلون حباب دار پر کنید تا جعبه شما زیر بسته های دیگر له نشود.
بعد از اینکه بسته بندی لباس مناسب برای محافظت کردن آن در پروسه ارسال با پست را انتخاب کردید نوبت به جذاب کردن آن می‌رسد. نیازی نیست وقت زیادی روی پاکت و جعبه پستی بزارید اما می‌توانید لباستان را با کاغذ بسته بندی لباس تورنگ بسته بندی کنید. همچنین می‌توانید با کاغذ کادو، کاغذ کرافت، کاغذ سولفات و یا لوازم بسته بندی تورنگ مانند نخ کنفی، تگ هدیه، کاور لباس و ... بپیچید تا مشتری بعد از بازکردن جعبه پستی تجربه خوبی از خرید از شما داشته باشد.

مشاهده و خريد آنلاين کاغذ بسته بندی لباس

'بسته بندی تیشرت برای ارسال با پست

تا کردن لباس

وقتی می‌خواهید لباس ها را بسته بندی کنید هرکدام را به صورت جداگانه تا کنید. هیچ‌وقت لباس ها را رول نکنید زیرا باعث چروک شدن می‌شود و هنگام باز شدن توسط مشتری نامرتب به نظر می‌رسد. 
برای اینکه لباس ها را مثل یک فروشگاه حرفه ای بسته بندی کنید باید اول آن را روی یک سطح صاف پهن کنید. تیشرت، پیراهن و سویشرت ها را باید طوری پهن کنید که طرحش روی سطح باشد. حالا آستین ها را به سمت پشت لباس تا کنید. بعد قسمت پایین لباس را به سمت بالا تا کنید. هرگونه چروک و نامنظمی را با دست صاف کنید و در آخر لباس را از وسط تا کنید تا نتیجه حرفه ای کار آماده شود. پیراهن های مجلسی و لباس های سرهمی را هم می‌توانید به همین صورت تا کنید. فقط به احتمال زیاد طول لباس (مرحله تا از پایین) را باید بیشتر از دو بار تا کنید.
تا کردن شلوار به این صورت است که باید آن را از وسط تا کنید طوری که زیپ در قیمت داخلی قرار بگیرد. بعد از صاف کردن آن با دست، شلوار را از پایین سه بار تا کنید. 
بعد از اینکه تمام لباس ها مرتب تا شدند آن را در کاغذ کرافت یا بسته بندی نایلونی قرار دهید و مطمئن شوید با چسب، نخ کنفی یا کاموا بسته بندی را محکم کنید. در آخر به‌دقت لباس را در جعبه یا پاکت پستی دلخواه بزارید.

'بسته بندی لباس با کاغذ مومی

ارسال لباس با پست

این مرحله آخر ساده‌ترین و مهم‌ترین قسمت لباس است. حتما کد رهگیری بسته خود را دریافت کنید تا از تمام اتفاق هایی که برای کالا می‌افتد خبردار شوید و در صورتی که مشتری شما با مشکلی برخورد کرد بتوانید به‌راحتی از اداره پست پیگیری انجام دهید.

مشاهده و خرید آنلاین پاکت پستی حبابدار

'آموزش بسته بندی لباس، ارسال لباس با پست

 

خرید کاغذ و پاکت بسته بندی لباس

جهت خرید کاغذ بسته بندی لباس و پاکت بسته بندی لباس در جنس های متفاوت، ساده و طرحدار، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تورنگ شاپ مراجعه کنید.

مشاهده و خريد آنلاين ساک دستی کاغذی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
زهرایوسفی،

روی بسته چه یادداشتی بگذاریم ک زیبا باشد؟


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
مدیر سایت،

سلام زهرا عزیز شما می توانید برای جذابیت بسته بندی خود از تگ های هدیه استفاده کنید که متن های آماده روی آن چاپ شده است.

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که اثر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله