خرید کیسه برنج، کدام را انتخاب کنیم؟

زینب علیجانی / 20 فروردین 1400

فروش برنج، انبار کردن برنج، صادرات برنج و... همگی با کیسه برنج انجام می‌شود و تنها چیزی که ممکن است میان آن‌ها متفاوت باشد، نوع کیسه برنجی است که استفاده شده است. این تفاوت ها بی‌دلیل نیست و طرح کیسه برنج و جنس بر اساس مراحل مختلف تولید برنج انتخاب می‌شود. به‌عنوان‌مثال بسته بندی برنجی که تازه از شالیزار کشت شده است و برای فرستادن به شالیکوبی آماده می‌شود با بسته بندی برنج برای فروش در مغازه ها یا صادرات فرق می‌کند. با شناخت انواع بسته بندی برنج شما می‌توانید به‌راحتی بهترین انتخاب را برای هر مرحله از تولید برنج داشته باشید و این‌گونه در وقت و هزینه صرفه جویی کنید.

خرید کیسه برنج پارچه ای

یکی از محبوب ترین کیسه هایی که برای فروش برنج انتخاب می‌شود، گونی نخی و پارچه ای است. این کیسه ها خودشان به چند دسته تقسیم می‌شوند که شامل: کیسه کنفی، کیسه متقال و کیسه اسپان باند است.

 

خرید کیسه برنج کنفی

این کیسه از کنف ساخته می‌شود (کنف چیست و پارچه کنفی چگونه ساخته می‌شود؟) و یکی از قدیمی ترین بسته بندی هایی است که برای برنج استفاده می‌شود. شما می‌توانید از این کیسه ها برای جا به جا کردن خوشه های شالی و برنج از شالیزار به کارخانه استفاده کنید. با اینکه این کیسه زیاد مناسب فروش و صادرات برنج نیست اما بسیاری از مردم از این گونی برنج برای انبار کردن و نگهداری برنج در خانه استفاده می‌کنند.

'کیسه برنج کنفی، کیسه کنفی

خرید کیسه برنج متقال:

متقال یکی دیگر از پارچه های محبوب برای بسته بندی برنج است که قیمت بسیار مناسبی دارد. همچنین این پارچه یک انتخاب مناسب برای چاپ کیسه است و افرادی که می خواهند با بودجه کم همچنان کیسه برنجی داشته باشند که در فروشگاه خوب به نظر می‌آید می‌توانند از این نوع بسته بندی استفاده کنند. این نوع کیسه برای بسته بندی محصولاتی دیگر مثل حبوبات، غلات و آرد هم استفاده می‌شود.

'کیسه برنج متقال، کیسه متقال سفیده ساده

خرید کیسه برنج اسپان

پارچه اسپان باند یک نوع پارچه جدید است که مخصوصا برای پاسخگویی به همه نیاز های بسته بندی محصولات غذایی تولید شده است. کیسه اسپان باند کاملا ضد رطوبت و ضد پارگی است و می‌تواند وزن بالایی را تحمل کند. کیفیت چاپ روی این کیسه برنج هم بسیار بالا است و به‌راحتی با نور خورشید و شستشو پاک نمی‌شود.

'کیسه برنج اسپان، کیسه اسپان باند طرحدار و دسته دار

مشاهده و خرید آنلاین انواع کیسه بسته بندی

خرید کیسه برنج پلاستیکی

کیسه پلاستیکی، نایلونی و پلی پروپیلن نوعی دیگر از کیسه هایی هستند که برای بسته بندی برنج مخصوصا در خانه، کارخانه، انبار و شالی‌کوبی استفاده می‌شوند. همچنین این کیسه ها به‌صورت چند لایه موجود هستند که برای صادرات و واردات برنج به‌صورت فله ای مناسب هستند. برای صادرات برنج و فروش محصول با اسم و لوگو شرکت خودتان باید به فکر یک طراحی و بسته بندی زیبا و با کیفیت باشید که در بازار خارجی به چشم بیاید.

خرید کیسه برنج هندی

ممکن است اسم کیسه برنج هندی را شنیده باشید و فکر کنید خرید آن به‌اندازه برنج هندی فکر خوبی است. با اینکه این کیسه برنج هیچ مشکل خاصی ندارد ولی درواقع هیچ فرقی با تولیدات داخلی و کیسه برنج ایرانی ندارد. کیسه های هندی معمولا از جنس چتا، متقال یا پارچه های کنفی ضخیم هستند.

خرید کیسه برنج صادراتی

برای صادرات برنج اول باید نقش خودتان را مشخص کنید. اگر شما تنها برنج را در وزن های بالا به بازرگان‌های خارجی می‌فروشید و کار توزیع و پخش را برعهده نمی‌گیرید نیاز به بسته بندی متفاوتی نسبت به کسی که می‌خواهد محصول خودش را در بازار های خارجی بفروشد دارید. در گزینه اول کیفیت بسته بندی اهمیت زیادی دارد تا برنج سالم و بدون هیچ خرابی و هدر رفتنی به دست مشتری برسد تا شما خریدار خودتان را از دست ندهید. در مورد دوم برای رقابت در بازار خارجی و بین محصولات درجه یک باید روی چاپ و طراحی کیسه برنج وقت زیادی بزارید تا بتواند مشتری را جذب کند.

ویژگی های یک کیسه برنج خوب

فرقی نمی‌کند شما کدام یک از این بسته بندی ها را انتخاب می‌کند در نهایت باید نکاتی را رعایت کنید تا رضایت مشتری را جلب کنید. تمیزی و خوش دوخت بودن کیسه برنج از عوامل اصلی است که باید رعایت شود. بعد از آن کیفیت چاپ اهمیت زیادی دارد.(6 قانون مهم برای طراحی کیسه برنج) اگر لوگو و طرحی که چاپ کردید سریع پاک شود محصول شما قدیمی و بی‌کیفیت به نظر می‌رسد. در معمولا توصیه می شود کیسه ای که خریداری می‌کنید زیپ و دسته داشته باشد تا حمل کردن و استفاده از برنج برای مصرف کننده راحت‌تر شود.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

بسته بندی قند و شکر با بهترین متریال و طراحی
بسته بندی قند و شکر با بهترین متریال و طراحی

اگر در زمینه فروش قند و شکر فعالیت دارید و به دنبال یک بسته بندی عالی برای قند و شکر هستید ما به شما پاکت قند، سلفون یا نایلون قند و کیسه شکر را پیشنهاد می‌کنیم.

مطالعه مقاله
مقایسه کاغذ پوستی دیجی کالا و تورنگ چاپ
مقایسه کاغذ پوستی دیجی کالا و تورنگ چاپ

این مقاله به مقایسه کاغذ پوستی دیجی کالا و تورنگ چاپ می پردازد. در تورنگ چاپ کاغذ پوستی طرح دار و ساده موجود است.

مطالعه مقاله
آیا آب برنج برای پوست و مو مفید است؟
آیا آب برنج برای پوست و مو مفید است؟

آب برنج از دیرباز به‌منظور داشتن پوست و مویی بهتر استفاده می‌شده است. قدمت استفاده از آب برنج به بیش از هزار سال قبل و به کشور ژاپن برمی‌گردد...

مطالعه مقاله