راهنمای خرید بهترین بسته بندی گردو

زینب علیجانی / 17 فروردین 1400

'مغز گردو، گردو با پوست

گردو یکی از خشکبار محبوب در ایران و سراسر دنیا است. این آجیل خوشمزه را می‌توان در تمام وعده‌های غذایی ایرانیان (صبحانه، ناهار، شام، میان وعده) دید. همچنین این دانه مغذی در بسیاری از دستورهای غذایی سنتی و قدیمی مناطق مختلف دیده می‌شود. استفاده از گردو در غذا تنها به کشور ما ختم نمی‌شود و این خشکبار در تمام دنیا محبوب است و در بسیاری از شکلات ها، دسر ها، گرانولا، کیک و شیرینی استفاده می‌شود.
در بین تمام آجیل های موجود در بازار مغز گردو جزو خشکباری است که تنها در مناسبت‌های خاص مثل عید نوروز یا شب یلدا استفاده نمی‌شود و تقاضای خرید آن به‌طور روزانه توسط مصرف کننده وجود دارد. به همین دلیل تولید و فروش گردو یکی از پر سود ترین بخش های بازار خشکبار است.
اگر شما دنبال بسته بندی گردو هستید و می‌خواهید با از آن استفاده کنید تا فروش بیشتری داشته باشید و مشتری جذب کنید باید بدانید که هر گروه از مردم روش های مختلفی برای خرید گردو دارند و شما قبل از انتخاب بسته بندی باید بازار هدف خودتان را بشناسید.

گروهی از مردم گردو را از خشکبار فروشی های محلی و عطاری ها خریداری می‌کنند و اهمیتی به بسته بندی نمی‌دهند. اگر شما مغازه ای دارید که به صورت فله ای آجیل و خشکبار می فروشید به جای هزینه زیاد روی چاپ و بسته بندی می‌توانید نایلون یا نایلکس با اسم، آدرس و شماره تلفن مغازه چاپ کنید.

از طرفی فروشگاه هایی در سطح شهر وجود دارند که آجیل و خشکبار را به صورت بسته بندی شده می فروشند و مشتری هایی دارند که به تمیز بودن محصول و نوع سرویسی که به آن‌ها ارائه می‌شود توجه می‌کنند. اگر شما هم‌چین کسب و کاری دارید می‌توانید از ساک تبلیغاتی چاپ شده و پاکت کرافت برای بسته بندی استفاده کنید. ساک تبلیغاتی درست مثل یک بیلبورد متحرک عمل می کند که همه جا همراه مشتری می‌رود و محصولات شما را تبلیغ می کند. پاکت بسته بندی کرافت هم بسیار باکیفیت، زیبا و ارزان قیمت است و جایگزین مناسبی برای بسته بندی نایلونی گردو است که جذابیت خاصی ندارد.

ساک دستی تبلیغاتی بسته بندی گردو

خريد کيسه اسپان باند

شرکت تورنگ چاپ انواع پاکت کرافت( پاکت کرافت دسته پانچی، پاکت کرافت پنجره دار،پاکت کرافت بغل پنجره دار، پاکت کرافت زیپدار، پاکت کرافت لمینیت یا ضد آب و پاکت کرافت ساده) را تولید می کند و در تلاش است که علاوه بر داشتن بهترین کیفیت موجود در بازار با نازلترین قیمت محصولاتش را به مشتری ارائه دهد. همچنین شما می‌تواند تمام کارهای چاپ بسته بندی و تولید ساک دستی تبلیغاتی (کاغذی، پارچه ای، سوزنی و...) را با خیال راحت به ما بسپارید. شرکت تورنگ چاپ با بیش از بیست سال تجربه در زمینه چاپ و بسته بندی در تمام مراحل طراحی، چاپ و تولید بسته بندی شما را همراهی خواهد کرد تا رضایت کامل از نتیجه کار را داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت بسته بندی گردو می‌توانید با تماس بگیرید.

مشاهده و خرید آنلاین پاکت بسته بندی کرافت

اگر شما فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار دارید یا می‌خواهید تنها مغز گردو را به صورت آنلاین بفروشید، می‌توانید از انواع بسته بندی استفاده کنید و همه چیز بستگی به خلاقیت و بودجه شما دارد. 

همچنین اگر به فکر صادرات گردو هستید یا می‌خواهید بسته بندی گردو صادراتی که دارید را بهتر کنید هم می‌توانید با خواندن مقاله بالا ایده بگیرید. برای انتخاب بهترین بسته بندی برای صادرات هم می‌توانید با تیم طراحی و فروش شرکت تورنگ چاپ مشورت کنید تا با کمک هم به نتیجه ای خلاقانه، با کیفیت و مقرون به صرفه برسیم.

اگر شما کارخانه یا تولیدی آجیل و مغز گردو دارید یا به فکر این هستید که محصولاتتان را در مغازه ها و فروشگاه ها پخش عرضه کنید باید بسته بندی داشته باشید که در طولانی مدت از ورود رطوبت به محصول جلوگیری کند وهمچنین در تمام مراحل توزیع و پخش خراب نشود تا روی قفسه ها جلوه خوبی داشته باشد. بهداشتی بودن و مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفتن این بسته بندی ها هم از عواملی است که باید در نظر داشته باشید. باید توجه داشته باشید که برای جذب خریدارن و انتخاب شدن محصول شما در بین کالا های مشابه داشتن طراحی زیبا و چشمگیر هم اهمیت زیادی دارد. بسته بندی کارتنی چاپ شده یا بسته بندی نایلونی چاپ شده انتخاب های معمول در این صنعت است زیرا این دو بسته بندی ارزان قیمت هستند و اجازه می‌دهند بودجه بیشتر صرف طراحی و چاپ شود که بیشتر چشم مصرف کننده را می‌گیرد.

گردو خام، گردو خورد شده، کره گردو، گردو با پوست، گردو نمکی و... هرکدام طرفدارهای خودشان را دارند و مصرف کننده ها به‌طور روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنند. شما با انتخاب بسته بندی مناسب می‌توانید موفقیت زیادی چه در بازار داخلی و چه در بازار خارجی کسب کنید.
 

 


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که اثر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله