چگونه با کاغذ گیپور هرچیزی را تزئین کنیم؟

زینب علیجانی / 11 فروردین 1400

تزئین بسته بندی با کاغذ گیپور و کاغذ کرافت

کاغذ گیپور یا کاغذ دانتل یکی از ملزومات تزئینی است که کاربردهای زیادی در زمینه های مختلف دارد. به‌عنوان‌مثال از کاغذ گیپور در قنادی استفاده های زیادی می‌شود. این کاغذ برای تزئین کیک و شیرینی استفاده می‌شود. نوعی گیپور خوراکی هم وجود دارد که معمولا روی کیک تولد یا عروس قرار می‌گیرد. کاغذ گیپور نه‌تنها روی کیک بلکه روی کارت دعوت عروسی هم به‌عنوان تزئین قرار می‌گیرد. کاغذهای گیپوری به‌عنوان زیرلیوانی هم استفاده می‌شوند و در رنگ های مختلفی تولید می‌شوند که البته استفاده از رنگ سفید آن معمول‌تر است. یکی دیگر از کاربرد های این کاغذ در بسته بندی است. شما می‌توانید کاغذ گیپور را به‌طور مستقیم برای بسته بندی و تزئین مواد غذایی مثل شیرینی و شکلات استفاده کنید. یا می‌توانید این کاغذ را برای تزئین بسته بندی های دیگر استفاده کنید. این روش بسیار ساده و ارزان قیمتی برای داشتن یک بسته بندی زیبا است. در ادامه یک نمونه زیبا از استفاده از کاغذ گیپور در بسته بندی با کاغذ کرافت را خواهید دید.

مشاهده و خرید آنلاین کاغذ گیپور در 3 سایز

همان‌طور که می‌بینید حتی گذاشتن یک کاغذ گیپور گرد روی بسته بندی کرافت نتیجه بسیار زیبایی دارد. شما می‌توانید این بسته بندی را با چند لوازم ساده و دم دست دیگر حتی زیباتر کنید. به‌عنوان‌مثال استفاده از نخ کنفی برای بستن جعبه یا بسته بندی ایده بسیار خوبی است. فقط حواستان باشد کاغذ گیپوری را با چسب محکم کرده باشید تا از جایش تکان نخورد.

کاغذ گیپور سفید رنگ تزئینی

مشاهده و خرید آنلاین نخ کنفی

حتی اگر نخ کنفی در دسترس ندارید می‌توانید از کاموا یا نخ های رنگی برای بسته بندی استفاده کنید.

دکوری دیواری، تزئین در خانه

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید با اضافه کردن چیزهای کوچک و بامزه که لزوما نیازی نیست گران قیمت یا دور از دسترس باشند می‌توانید بسته بندی را شخصی سازی و جذاب‌تر کنید. به نمونه زیر هم دقت کنید که تنها از یک شاخه سبز برای تزئینات استفاده شده است. شما می‌توانید بر اساس هر فصل لوازم طبیعی مثل برگ های زرد و رنگی، گل، شاخه های زیا، میوه یا برگ کاج استفاده کنید تا بسته بندی های منحصر به فردی داشته باشید که برای مشتری هایتان قدیمی نمی‌شود.

تزئین بسته بندی با کاغذ گیپور و کاغذ کرافت

مشاهده و خرید آنلاین کاغذ کرافت

امیدوارم از این آموزش ساده لذت برده باشید و از کاغذ کرافت، کاغذ گیپور، نخ کنفی، گیفت تگ و چیزهایی که در طبیعت پیدا می‌شوند بیشتر در بسته بندی استفاده کنید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)