بهترین بسته بندی زعفران برای صادرات و فروش چیست؟

زینب علیجانی / 8 فروردین 1401

زعفران از گياه زيبايي با گلبرگ هاي بنفش به دست مي‌آيد. کلاله هاي اين گل جمع‌آوري مي‌شوند تا خشک‌شده و به‌عنوان يک رنگ کننده و طعم دهنده طبيعي استفاده شوند. اين ادويه در بسياري از غذاهاي ايراني، هندي، عربي و اروپايي استفاده مي‌شود. ازآنجايي‌که منشاء اين گل کشور ايران است، بازار صادرات خوبي براي زعفران وجود دارد. بسياري از توليدکننده هاي زعفران ايراني شروع به صادرات به کشورهاي عربي، اروپايي و آمريکاي کرده‌اند. اولین متریالی که در تمام بسته بندی های زعفران مشاهده می‌کنید سلفون است که  لینک خرید آن را مشاهده می‌کنید..

چرا زعفران گران قيمت است؟

شايد شنيده باشيد که زعفران از طلا هم گران تر است. اين جمله حقيقت دارد و بر اساس مقايسه وزني ادويه زعفران واقعا از طلا گران تر است. گران بودن زعفران سه دليل اصلي دارد. ازآنجايي‌که زعفران تنها از قسمت کلاله گل که نارنجي رنگ است ساخته مي‌شود تعداد زيادي گل لازم است تا حجم قابل‌توجهي زعفران کشت شود. به‌عنوان‌مثال از 75 هزار گل تنها نيم کيلو زعفران توليد مي‌شود. از طرفي کشت اين گياه به زحمت و زمان زيادي نياز دارد. در آخر زعفران يکي از خاص ترين ادويه هاي دنيا است و بو، طعم و مزه خاصي دارد که مثلش وجود ندارد و بسيار کمياب است.

بسته بندی زعفران

آيا صادرات زعفران ايده خوبي است؟

کارخانه هاي توليد زعفران فروش خوبي در ايران دارند زيرا مردم و رستوران ها در بسياري از غذاهاي روزمره از زعفران استفاده مي‌کنند. شايد فکر کنيد خارج از ايران درخواست بالايي براي زعفران وجود ندارد که کاملا در اشتباهيد. نه‌تنها بسياري از کشورهاي خارجي در دستور غذاهاي مدرن و بومي از اين ادويه استفاده مي‌کنند بلکه علاقه زيادي به زعفران ايراني دارند زيرا کيفيت، عطر و رنگ زيادي دارد. براي شروع صادرات قبل از هر چيزي بايد يک بسته بندي زعفران شيک داشته باشيد که بتواند در بازار هاي خارجي رقابت کند. 

چرا بسته بندي زعفران صادراتي مهم است؟

ازآنجايي‌که در خارج از ايران کسي برند شما را نمي‌شناسد، اعتماد کافي نسبت به محصول شما کسب نشده است و امکان تبليغات و بازاريابي احتمالا کم است بسته بندي تنها راهي است که مي‌توانيد با استفاده از آن با محصولات ديگر رقابت کند. حالا قبل از طراحي و خريد بست بندي زعفران بهتر است انواع آن آشنا شويد تا بتواند بهترين انتخاب را چه براي فروش داخلي يا خارجي داشته باشيد.

 

انواع ظرف بسته بندي زعفران

اين ظرف در طرح ها، شکل ها، جنس ها و ابعاد مختلف توليد مي‌شود. در حقيقت تنها يک همکاري با يک شرکت بسته بندي، چاپ و طراحي خوب مي‌تواند به شما محصولي دهد که قابل عرضه در بازار جهاني است در غير اين صورت فرقي نمي‌کند کدام بسته بندي را انتخاب مي‌کنيد و چقدر بابتش پول مي‌دهيد، بدون خلاقيت و کيفيت حتي نمي‌توانيد در بازار داخلي متمايز و متفاوت باشيد.

مشاهده و خريد سلفون بسته بندی زعفران

جعبه بسته بندي زعفران

اين جعبه‌ها معمولا از جنس کارتن يا مقوا هستند و به‌طورکلي قيمت ارزاني دارند. بسياري از صادرکنندگان در سراسر دنيا معمولي از اين جعبه‌ها استفاده مي‌کنند زيرا بااينکه هزينه کمي بابت جنسش پرداخت مي‌شود اين قابليت را دارد تا با طراحي بسيار زيبا،شيک و لاکچري به نظر بيايد.

ظرف شيشه اي بسته بندي زعفران

ظرف شيشه اي بسته بندي زعفران

ظروف شيشه اي بسيار جذاب و گران قيمت به نظر مي‌آيد. اگر دوست داريد محصولتان ازلحاظ کيفيتي يک سر و گردن از بقيه رقيب ها بالاتر به نظر بيايد مي‌توانيد از اين بسته بندي استفاده کنيد. اين ظروف شيشه اي رنگ زيباي اين ادويه را به نمايش مي‌زارند و بيشتر مناسب نگهداري زعفران خشک است. اگر مخاطب هدف شما افرادي باسليقه تجملاتي هستند اين بسته بندي کاملا مناسب شما است.

بهترین بسته بندي زعفران

 ظرف بسته بندي زعفران فلزي

ظرف فلزي يکي ديگر از بسته بندي هاي زيبا براي زعفران است. اين ظرف معمولا در طرح هاي سنتي به‌صورت چاپ شده و آماده به فروش مي‌رسد اما شما مي‌توانيد طرح هاي مخصوص برند خودتان را هم روي اين بسته بندي چاپ کنيد. همچنين ظروف فلزي يکي از انتخاب‌هاي پرطرفدار براي بسته بندي زعفران براي صادرات است.

بسته بندی زعفران برای صادرات و فروش

شرکت تورنگ چاپ با بيش از بيست سال تجربه در زمينه بسته بندي و چاپ بهترين خدمات را با بهترين کيفيت در تمام مراحل طراحي، بسته بندي و چاپ ارائه مي‌دهد. شما مي‌توانيد با کمک تيم طراحي شرکت تورنگ زيباترين بسته بندي زعفران را طراحي کنيد که مناسب بازار داخلي و صادرات باشد. براي راهنمايي و آشنايي بيشتر با خدمات مي‌توانيد با ما تماس بگيريد.

 

ايده هاي بسته بندي زعفران

بسته بندی زعفران

کاردستي سبد مقوايي رنگي

کاردستي سبد مقوايي رنگي

کاردستي سبد مقوايي رنگي


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که اثر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله