4 کاربرد متفاوت کاغذ مومی چاپ شده و طرحدار

زینب علیجانی / 2 فروردین 1400

کاغذ مومی یکی از کاغذهای محبوب برای بسته بندی و استفاده در شیرینی پزی و قنادی است. همچنین این کاغذ استفاده های زیادی در خانه دارد. در این مقاله می‌خواهیم در مورد کاغذ مومی طرح دار و چاپ شده و استفاده هایی که از آن می‌توانید در خانه بکنید حرف بزنیم. هرچند کاغذ مومی چاپ شده برای پیچیدن ساندویچ و بسته بندی کالاها استفاده می‌شود اما می‌توانید راه حل ارزان قیمت بسیاری از مشکلات شما باشد.

یادداشت کردن و یادگاری نوشتن

شما می‌توانید از کاغذ مومی تک رنگ برای یادداشت کردن لیست خرید یا برنامه روزانه استفاده کنید. کاغذ مومی سفید هم می‌تواند انتخاب خوبی برای این کار باشد. کافی است این کاغذها را کنار آینه، روی یخچال یا دیوار بچسبانید و هر چیزی که می‌خواهید را روی آن بنویسید.

کاردستی سبد مقوایی رنگی

پوشاندن دیوار

کاغذ مومی ضد آب است و می‌تواند انتخاب خوبی برای پوشاندن دیوار روشویی یا دیوار پست سینک باشد. کاغذ مومی چاپ شده و طراح دار قیمت ارزان تری از کاغذ دیواری ضد آب دارد و راحت تر عوض می‌شود. به همین دلیل انتخاب به صرفه و اقتصادی برای تزئین خانه است.

کاردستی سبد مقوایی رنگی

پوشاندن کابینت

شما علاوه بر اینکه می‌توانید داخل کابینت ها را با کاغذ مومی بپوشانید بلکه می‌توانید از کاغذ مومی طرح دار برای تزئین کردن کابینت های دیواری یا حتی کتابخانه و... استفاده کنید. کاغذ های مومی را می‌توانید در طرح های دلخواه خودتان هم از شرکت تورنگ سفارش بدهید تا با مشکل پیدا نکردن طرح دلخواهتان مواجه نشوید.

کاردستی سبد مقوایی رنگی

تزئین دیوار

شما می‌توانید با کاغذ دیواری چاپ شده یا حتی سفید شکل های خلاقانه ایجاد کنید و آن‌ها را روی دیوار یا قسمت‌های دیگر خانه بچسبانید تا دکور شما چند برابر زیباتر شود.

کاردستی سبد مقوایی رنگی

کاغذ مومی چاپ شده ضد آب، ضد روغن، ضد آلودگی و گرد و خاک است و برای انواع بسته بندی مواد غذایی و غیر خوراکی تولید می‌شود. البته همان‌طور که در مقاله بالا مشاهده کردید کاغذ مومی طرح دار استفاده های زیادی در خانه دارد که فقط چند تا از آن‌ها را مثال زدیم. شما می‌توانید برای سفارش چاپ کاغذ مومی با طرح دلخواه خودتان با شرکت تورنگ تماس بگیرید تا جواب سوال‌های خود درباره چاپ، طراحی، قیمت و هر زمینه دیگر را بگیرید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

آموزش کامل طرز تهیه همبرگر خانگی حرفه ای به روش رستورانی
آموزش کامل طرز تهیه همبرگر خانگی حرفه ای به روش رستورانی

در این مقاله طرز تهیه همبرگر خانگی را با توضیحات کامل آموزش دادیم. جهت مطالعه کلیک کنید.

مطالعه مقاله
7 مشکلی که با کاغذ مومی به راحتی حل می شوند
7 مشکلی که با کاغذ مومی به راحتی حل می شوند

کاغذ مومی استفاده های زیادی در خانه و آشپرخانه دارد و نگه داری تعدادی ورق کاغذ مومی در خانه می تواند شما را از مشکلات زیادی نجات دهد ...

مطالعه مقاله
کاغذ مومی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ (لینک خرید کاغذ مومی)
کاغذ مومی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ (لینک خرید کاغذ مومی)

این کاغذ که با کاغذ وکس یا کاغذ پارافین یا هم شناخته می‌شود، یک نوع کاغذ است که با فرایند پخش شدن موم روی آن ضد آب شده است. فرآیند روغنی کردن کاغذ...

مطالعه مقاله