طراحی و چاپ پاکت بسته بندی پسته صادراتی

زینب علیجانی / 26 اسفند 1399

جهت سفارش چاپ، طراحی و بسته بندی پسته و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید اما جهت آشنایی با انواع بسته بندی پسته صادراتی، مقاله زیر را مطالعه فرمایید.

پسته یکی از تنقلات محبوب تمام دنیا به‌خصوص ایرانیان است. پسته همیشه در آجیلی که ایرانیان برای پذیرایی در عید ها و مناسب های مختلف استفاده می‌کنند وجود دارد. همچنین یکی از محصولات اصلی ایران است که به کشور های دیگر صادر می‌شود. رفسنجان، کرمان و مه ولات خراسان بهترین و مرغوب ترین پسته های ایران را کشت می‌کنند. اگر شما تولید کننده، پخش کننده، فروشنده، صادر کننده و... پسته هستید می‌دانید که بسته بندی اهمیت دارد و روی کیفیت و نظر مشتری نسبت به محصول شما تاثیر می‌زارد. در این مقاله به تمام سوالات احتمالی شما درباره بسته بندی پسته پاسخ داده می‌شود.

انواع بسته بندی پسته

ظروف مختلفی برای بسته بندی پسته وجود دارند که هرکدام از آن ها برای یکی از مراحل فروش پسته مناسب هستند. به‌عنوان‌مثال بسته بندی فروش آنلاین با بسته بندی صادراتی متفاوت است و شما باید ابتدا انواع بسته بندی پسته را بشناسید تا بهترین را برای کسب و کار خودتان انتخاب کنید.

پاکت بسته بندی پسته

پاکت متالایز، پاکت صدفی، پاکت کاغذی و پاکت پلاستیکی از انواع بسته بندی هستند که در این دسته قرار می‌گیرند. پاکت ایستاده، پنجره دار و زیپ دار کاغذی برای فروش آنلاین و فروش در فروشگاه ها مناسب است زیرا ارزان و باکیفیت است. همچنین با چاپ روی این بسته بندی می‌توانید آن ها را شخصی سازی کنید. برای صادرات پسته باید از پاکت لمینیت یا متالایز با چاپ اختصاصی استفاده کنید تا حفاظت از محصول در مدت زمان بیشتر و با دقت بیشتری تضمین شود.

مشاهده و خرید انواع پاکت پنجره دار و زیپ دار

پاکت کرافت بسته بندی پسته

پاکت کرافت پنجره دار بسته بندی پسته

مشاهده و خرید پاکت کرافت

بسته بندی پسته نایلونی

این نوع بسته بندی در فروشگاه ها و آجیل فروشی ها بسیار معمول است و برای بسته بندی یک کیلویی پسته یا بیشتر استفاده می‌شود. افرادی که در کار تولید پسته هستند و مزرعه پسته دارند، فروشندگان عمده پسته و توزیع کنندگان همگی از کیسه پلاستیک برای بسته بندی استفاده می‌کنند. البته بسیاری از صادرکنندگان و کارخانه های بسته بندی پسته هم از نایلون و پلاستیک استفاده می‌کنند زیرا کاملا ضد رطوبت است، قیمت ارزانی دارد و می‌توانید روی آن چاپ انجام دهید.

بسته بندی نایلونی چاپ شده پسته

جعبه بسته بندی پسته

این جعبه ها معمولا از کارتن، مقوا یا کاغذ کرافت ساخته می‌شوند. بااینکه متریال این جعبه ها بسیار ارزان است بااین‌حال در بسته بندی پسته لاکچری و صادراتی استفاده می‌شوند. زیرا با یک طراحی بسته بندی خلاقانه و چاپ باکیفیت می‌توانید به این بسته بندی ارزان ظاهری جذاب و حرفه‌ای بدهید که مشتری ها را به‌راحتی جذب می‌کند.

جعبه پسته بسته بندی صادراتی

قوطی بسته بندی پسته

این قوطی ها به شکل های استوانه ای یا گرد تولید می‌شوند و معمولا فلزی یا پلاستیکی هستند. هر دو این بسته بندی ها را هم در فروشگاه های ایران یا خارج از کشور می‌توانید پیدا کنید. این بسته بندی ها نیاز به دستگاه های بسته بندی خاصی دارند به همین دلیل هزینه ساخت و تولید آن ها بیشتر می‌شود. اگر شما یک برند با بودجه زیادی هستید و بازار هدف شما می‌توانند مبلغ بیشتری بپردازند می‌توانید برای متمایز شدن از این بسته بندی برای فروش یا صادرات پسته استفاده کنید.

قوطی بسته بندی پسته برای صادرات

 

با خواندن مطالب بالا می‌توانید بفهمید بهترین بسته بندی برای کسب و کار آنلاین، فروشگاه و مغازه، طراحی و چاپ و صادرات پسته مناسب است. برای سفارش طراحی بسته بندی و چاپ اختصاصی می‌توانید با شرکت تورنگ تماس بگیرید تا در هر زمینه که می‌خواهید راهنمایی شوید. در ادامه تعدادی از بسته بندی های پسته زیبا را قرار می‌دهیم تا از خلاقیت آن ها ایده بگیرید.

 

ایده بسته بندی پسته

جعبه و پاکت بسته بندی پسته

جعبه چاپ شده بسته بندی پسته

طراحی جعبه بسته بندی پسته

پاکت متالایز بسته بندی پسته


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
امیر شیبانی،

جهت خرید پاکت زیبا دار پنجره‌دار 250 گرمی 500. گرمی 1000گرمی


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
مدیر سایت،

سلام امیر عزیز. شما با کلیک بر روی محصول مورد نظر خود، در قسمت توضیحات، می‌توانید مقدار حجمی که از هر ماده‍‌ای در پاکت‌ها جا می‌گیرد را مشاهده کنید.

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که اثر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله