آموزش بستن پاپیون با روبان روی جعبه بسته بندی

زینب علیجانی / 30 آذر 1402

هنگام کادو کردن و بسته‌ بندی‌کردن همیشه انتخاب کاغذکادو و نوع بسته بندی اندازه انتخاب هدیه هیجان‌انگیز است. یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های بسته بندی و کادو کردن استفاده از یک کاغذ یا کاغذکادو معمولی به همراه یک روبان است. درست‌کردن پاپیون روش‌های زیادی دارد که کمک می‌کند هر دفعه ایده بسته بندی جدید و خلاقانه به نظر برسد. شما می‌توانید روبان های هدیه‌های قبلی که گرفتید و به‌صورت پاپیونی هستند را نگه دارید و برای کادوپیچی‌های بعدی استفاده کنید. بسیاری از فروشگاه‌ها مثل قنادی، شکلات‌فروشی، فروشگاه بدلیجات و... هم برای از روبان برای بسته بندی استفاده می‌کنند. تزیین بسته بندی با روبان ایده خوبی برای کسب‌وکارهای آنلاین و پست‌کردن بسته‌ها است. زیرا بسیار ساده، سریع و مقرون‌به‌صرفه است. در ادامه 3 روش ساده بسته بندی با روبان را آموزش می‌دهیم که بسته بندی های شما را لوکس و زیبا می‌کنند.

مشاهده و خرید آنلاین روبان

بستن پاپیون با روبان

آموزش بستن پاپیون با روبان

بستن پاپیون با روبان

برای درست‌کردن این برش V شکل کافی است انتهای روبان را تا کنید و مقداری از نوک آن را با قیچی کج شده ببرید. یک‌تکه ربان دیگر را به‌صورت دایره در بیاورید و دو انتهای آن را به هم چسب بزنید. بعد از آماده‌شدن دایره وسط آن را روی روبان قبلی که قیچی کردید بر اساس عکس محکم کنید. حالا یک ربان کوچک‌تر ببرید و آن را دور نقطه وسطی که انتخاب کردید بپیچید و یک‌بار دیگر آن را با چسب محکم کنید. بعد از اینکه چسب‌ها کاملاً خشک شدند می‌توانید با پاپیونی که درست کردید جعبه کادو یا بسته بندی خودتان را تزیین کنید.

مشاهده و خرید آنلاین پاکت بسته بندی

بسته بندی با روبان پاپیونی

مشاهده و خرید آنلاین کاغذ بسته بندی

بسته بندی جعبه با روبان

آموزش تزئین جعبه با روبان

بسته بندی جعبه با روبان روبانی که انتخاب می‌کنید با طولش 6 برابر جعبه باشد. جعبه را به صورت برعکس در وسط روبان بزارید. سپس روبان را به صورت شکل دوم دور هم بپیچید. حالا جعبه را برگردانید و یک گره در وسط جعبه یک گره بزنید. سپس به هر روشی که دوست دارید یک پاپیون بسازید. می‌توانید از تصویر بالا هم الهام بگیرید.

بستن روبان دور جعبه، بسته بندی جعبه با روبان

مشاهده و خرید آنلاین نخ کنفی

ساختن پاپیون تزئینی با روبان

آموزش پاپیون تزئینی با روبان

ساختن پاپیون تزئینی با روبان یک روبان سیم دار را که تقریبا 4 برابر طول جعبه شما است را انتخاب کنید و آن را دور جعبه کادو بپیچید و یک گره محکم بزنید. یک روبان بلند دیگر را بردارید و آن را به صورت بادبزنی(آکاردئونی) تا بزنیدو وسط آن را جمع کنید. سپس آن را روی گره قرار دهید و با استفاده از اضافه روبان دور جعبه یک گره دیگر دور روبان آکاردئونی بزنید. حالا روبان ها را کمی باز کنید تا پف کند و به شکل دلخواه برسد.

تزئین جعبه کادو با روبان


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

اهمیت روبان تبلیغاتی برای کسب و کارها
اهمیت روبان تبلیغاتی برای کسب و کارها

یکی از راه‌های تبلیغاتی برای برند و محصولات، چاپ بر روی روبان است. روبان های تبلیغاتی محصولاتی هستند که برای هر کسب‌وکاری ضروری و مفید هستند.

مطالعه مقاله