طرز تهیه پاپ کورن در مایکرویو با پاکت کاغذی

تورنگ / 20 شهریور 1401

درست کردن پاپ کورن در پاکت پفیلا کاغذی و ماکرویو یکی از ساده‌ترین راه های درست کردن این میان وعده خوشمزه است. با این روش پاپ کورن هایی که درست می‌کنید بسیار بهتر و خوشمزه تر از حرارت دادن مستقیم به آن می‌شوند و بوی سوختگی نمی‌گیرند. همچنین دانه ذرت کمتری اضافه می‌آید.

مشاهده و خرید آنلاین پاکت کرافت

دست کردن پاپ کورن خانگی

با استفاده از یک پاکت پفیلا کرافت می‌توانید کمتر از سه دقیقه در ماکرویو پاپ کورن درست کنید و مطمئن باشید همه از شما این رسپی را درخواست خواهند کرد. پفیلا معمولی که از مغازه می‌خریم بااینکه خوشمزه است اما بسیار گران تر از درست کردن آن در خانه است و روی آن پوشیده از مواد ناسالم است. از آن‌طرف پفیلا خانگی انتخابی سالم برای کودکان و بزرگ‌سالان است.

چگونه پاپ کورن درست کنیم؟

برای شروع شما به دانه ذرت (بین ربع الی نیم پیمانه) و یک پاکت پفیلا کرافت نیاز دارید. سپس مرحله های زیر را انجام دهید.

دانه ذرت را در پاکت پفیلا کرافت بریزید

اگر می‌خواهید به‌اندازه یک میان وعده پاپ کورن درست کنید یک ربع پیمانه دانه ذرت استفاده کنید. یک سوم پیمانه مناسب میان وعده برای دو نفر است و اگر می‌خواهید پاکت  پفیلا کاغذی کاملا پر شود، نصف پیمانه دانه ذرت در آن بریزید و هیچ چیز دیگری به آن اضافه نکنید.

بسته بندی پفیلا در پاکت کاغذی

پاکت پاپ کورن کاغذی را ببندید

بالای پاکت پاپ کورن کاغذی را دو بار محکم تا بزنید تا کاملا کیپ شود و محتویاتش بیرون نریزد. اگر ماکرویو شما خیلی کوچک است دو سمت پاکت را تا بزنید تا راحت بچرخد.

مشاهده و خرید آنلاین پاکت کاغذی

حالا پاپ کورن بسازید!

درست کردن پاپ کورن در مایکرویو

دانه های ذرت را به مدت دو الی سه دقیقه با حرارت بالا در ماکرویو بزارید. این زمان کاملا دقیق نیست و می‌تواند بر اساس نوع دانه ذرت و قدرت ماکرویو شما تغییر کند. حواستان به ماکرویو باشد تا زمانی که ترکیدن دانه ها کم تر و طولانی شد آن را خاموش کنید. سپس بزارید پاکت کمی استراحت کند چون خیلی داغ است و دراین‌بین همچنان ممکن است دانه های ذرت بترکند. بعد پاکت را بازکنید و از پاپ کورن های داغ و تازه‌ای که درست کردید لذت ببرید.

چه طعم هایی می‌توان به پاپ کورن اضافه کرد؟

این ذرت را می‌توانید بر اساس سلیقه خودتان طعم دار کنید. اضافه کردن کره و کمی نمک یکی از طعم های پراستفاده در پاپ کورن است اما شما می‌توانید با اضافه کردن فلفل پفیلا تند یا با دارچین و شکر یک پاپ کورن شیرین و متفاوت داشته باشید. پودر پنیر، ادویه های محلی و سبزی خشک هم انتخاب مناسبی برای تغییر طعم پاپ کورن هستند.

بسته بندی کاغذی پفیلا، بسته بندی کاغذی پاپ کورن

آیا درست کردن پاپ کورن در پاکت کاغذی خطرناک است؟

در تئوری قرار دادن پاکت کرافت کاغذی در ماکرویو امن نیست اما این روش بسیار امتحان شده و تا زمانی که حواستان به پاکت کاغذی باشد و نزارید بیش‌ازحد در ماکرویو بماند مشکلی پیس نمی‌آید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های جذاب و کاربردی برای بسته بندی انواع کیف
ایده های جذاب و کاربردی برای بسته بندی انواع کیف

بسته‌ بندی کیف به شیوه‌ای خلاقانه و جذاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا نه‌تنها محافظت از محصول در برابر آسیب‌های احتمالی حین حمل‌ونقل را تضمین می‌کند، بلکه فرصتی برای برندها جهت‌...

مطالعه مقاله
ایده های کاربردی و اقتصادی برای بسته بندی هل
ایده های کاربردی و اقتصادی برای بسته بندی هل

بسته ‌بندی هل، مانند هر محصول غذایی دیگری، نیاز به توجه و دقت خاصی دارد تا اطمینان حاصل شود که کیفیت محصول حفظ شده و به مشتریان به بهترین شکل ارائه می‌شود.

مطالعه مقاله
5 ایده خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی پسته
5 ایده خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی پسته

بسته‌ بندی پسته یکی از مهم‌ترین مراحل در فرایند عرضه این محصول به بازار است. بسته‌ بندی مناسب نه‌تنها از پسته‌ها در برابر آسیب‌های فیزیکی، رطوبت و آلودگی محافظت می‌کند، بلکه...

مطالعه مقاله