کیسه برنج هندی و ایرانی چه فرقی دارند؟

زینب علیجانی / 13 اسفند 1399

برنج هندی یا برنج باسماتی در کنار برنج پاکستانی از انواع برنج است که به ایران وارد می‌شود. ایران بزرگ‌ترین واردکننده برنج هندی است و حدود 34 درصد برنج هندی جهان را وارد می‌کند. بسیاری از افرادی که در تجارت‌های مربوط به برنج فعالیت دارند به خرید کیسه برنج هندی علاقه‌مند هستند و می‌خواهد با آن آشنا شوند. اگر شما هم جزو آن دسته افراد هستید و می‌خواهید بدانید این کیسه با کیسه برنج های معمولی چه فرقی دارد و قیمت کیسه برنج هندی چقدر است این مقاله برای شما است.

کیسه برنج هندی برای فروش با رنگ قرمز

مشاهده و خريد کیسه پارچه ای

کیسه برنج هندی

کیسه پارچه ای و انواع گونی نخی معمولاً در بسته بندی برنج هندی استفاده می‌شوند. کیسه گونی های پارچه ای با طرح های قرمز رنگ تبدیل به نمادی از برنج باسماتی شده‌اند. البته برنج هندی و برنج gtc که وارد ایران می‌شوند برای مراقبت بیشتر با کیسه های ضد رطوبت چند کیلویی بسته بندی می‌شوند تا در مراحل حمل و نقل و فروش آسیبی نبینند و سپس توسط فروشنده ها و پخش‌کننده‌ها دوباره در کیسه های پارچه ای قرار می‌گیرند. کیسه برنج هندی که شما در اینجا خریداری می‌کنید درواقع از هند نیامده است و فرقی با گونی پارچه ای برنج سفید معمولی ندارد.

مشاهده و خرید آنلاین انواع کیسه برنج متقال

 

قیمت کیسه برنج هندی

ازآنجایی‌که کیسه برنج هندی با کیسه متقال یا گونی نخی معمولی فرقی ندارد قیمت وارداتی آن بیشتر از کیسه های تولیدشده در ایران است. با خرید کیسه متقال و چاپ اسم برنج دانه بلند هندی هزینه کمتری از خرید کیسه وارداتی می‌پردازید. حتی حتماً این برنج با کیسه متقال و پارچه ای بسته بندی نمی‌شوند. به‌طوری کلی می‌توان گفت تنها چیزی که کیسه برنج هندی را از برنج ایرانی متمایز می‌کند محتویات داخلش است.

پاکت بسته بندی برنج هندی وارداتی

 

خرید کیسه برنج هندی

برای اینکه حس و حال خریدن برنج هندی را به مشتری منتقل کنید بیشتر از اینکه جنس کیسه گونی مهم باشد طراحی روی آن مهم است. در طراحی این بسته بندی حتماً باید از رنگ قرمز استفاده کنید. برای یک طراحی بهتر می‌توانید از کیسه های برنج هندی واقعی الهام بگیرید یا از تیم طراحی شرکت تورنگ بخواهید شما را در این انتخاب راهنمایی کند. شرکت تورنگ چاپ با بیش از بیست سال تجربه در زمینه طراحی و چاپ بهترین انتخاب برای بسته بندی برنج هندی و چاپ طرح دلخواه شما است.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج
انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج باید یکسری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب نمایید.

مطالعه مقاله
کیسه و گونی مصالح ساختمانی
کیسه و گونی مصالح ساختمانی

فروش انواع کیسه و گونی مصالح ساختمانی در شرکت تورنگ، اولین تولید کننده انواع کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی مصالح ساختمانی و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک

تولید، طراحی و چاپ کیسه نمک در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی نمک و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله