بهترین کیسه برای صادرات برنج چیست؟

زینب علیجانی / 12 اسفند 1399

کیسه کنفی برنج، کیسه کنفی برای بسته بندی برنج، کیسه کنفی برای صادرات برنج

برنج ایرانی یکی از محصولات کشاورزی کشور ما است که در کنار مواد غذایی دیگر مثل زعفران، آجیل، خشکبار و حبوبات به خارج از ایران صادر می‌شود. با اینکه برنج ایرانی یکی از باکیفیت‌ترین و خوش عطر ترین برنج های دنیا است، با اینکه ایران سالانه مقدار زیادی برنج تولید می‌کند حتی جزو 15 کشور اولیه صادرات برنج نیست و برعکس بالاترین آمار واردات برنج باسماتی یا هندی را به خودش اختصاص داده است. با گرفتن مجوز صادرات برنج و یادگیری نحوه صادرات برنج می‌توانید با تکیه‌بر کیفیت برنج ایرانی جایگاه خوبی در بازار جهانی برای خودتان کسب کنید.

بسته بندی برنج صادراتی

اگر می‌خواهید برنج ایرانی را به ترکیه، اروپا و امارات صادر کنید بعد از یادگرفتن قوانین صادرات قوانین صادرات برنج ایرانی باید بسته بندی برای برنج صادراتی را درست انجام دهید. زیرا در بازار جهانی رقیب‌های بزرگی وجود دارند که توانسته‌اند بدون داشتن بهترین کیفیت با تکیه‌بر بازاریابی و بسته بندی جذاب درآمد بالایی کسب کنند. دیگر در اینجا هر گونی برنج بدون طراحی مناسب که از طرف سازمان جهانی بهداشت تائید نشده است کاربردی نخواهد داشت. ایده خلاقانه در بسته بندی برنج تأثیر زیادی در موفقیت فروش آن دارد. انواع مختلف بسته بندی با کارتن، نایلون، جعبه با چاپ و طراحی زیبا در صادر کردن برنج استفاده می‌شود. البته برای صادرات عمده و فله ای بیشتر از انواع کیسه گونی در ابعاد بزرگ استفاده می‌شود. این کیسه ها باید در گونی بافی کاملا محکم و مقاوم دوخته‌شده باشند تا به‌هیچ‌وجه پاره نشوند. انواع مختلفی از کیسه برای صادرات برنج وجود دارند که تعدادی بهترین انتخاب برای این تجارت هستند.

بسته بندی کاغذی برای صادرات برنج، بسته بندی کاغذی برنج، پاکت کرافت برای بسته بندی برنج

چه کیسه ای برای صادرات برنج مناسب است؟

کیسه مناسب برای صادرات برنج علاوه بر جلوگیری از ورود رطوبت، هوا، نور خورشید، آفات و حشرات باید تحمل حمل وزن بالا در مسیر طولانی و جا به جایی های متعدد را داشته باشد. در این مسیر ممکن است کیسه برنج با عوامل خارجی زیادی برخورد کند که باید کاملا در این شرایط دوام داشته باشد و به‌هیچ‌وجه پاره یا سوراخ نشود. همین‌طور بهداشتی بودن گونی بسیار مهم است و باید با مواد اولیه ایمن برای محصولات غذایی ساخته شد باشد. چاپ روی کیسه برنج صادراتی حتماً باید انجام شود تا اطلاعات دقیق و کامل از نوع برنج، وزن، فروشنده و کشور صادر کننده را در اختیار خریداران قرار بگیرد. گونی پلاستیکی یکی از انتخاب‌های بسته بندی صادراتی است زیرا پلاستیک کاملا از مواد غذایی محافظت می‌کند. برای افزایش مقاومت کیسه پلاستیکی هم می‌توان از یک لایه لمینیت استفاده کرد تا مشکل پاره شدن پیش نیاید. کیسه اسپان باند انتخابی عالی برای صادر کردن برنج است زیرا این کیسه بافتی سوزنی دارد و کاملا در برابر آب و نور خورشید مقاوم است و مانند سدی در برابر عوامل بیرونی عمل می‌کند. پارچه اسپان باند تحمل وزن بالا و کیفیت چاپی عالی دارد. برنج هندی یا باسماتی و برنج پاکستانی که به ایران صادر می‌شوند بیشتر در کیسه متقال بسته بندی می‌شوند و این کیسه یکی از انتخاب‌های بسته بندی برای صادرات برنج است.

مشاهده و خرید آنلاین انواع کیسه بسته بندی برنج

کیسه برای صادرات برنج، کیسه برنج صادراتی، بسته بندی برای صادرات برنج

همه کیسه هایی که در بالا مثال زده شد با قابلیت بسته بندی برنج صادراتی را دارند و شما می‌توانید یکی از آن‌ها را بر اساس نیازهای به‌خصوص خودتان انتخاب کنید و آن را از فروشگاه اینترنتی تورنگ به‌صورت عمده خریداری کنید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
حمید،

مقاله ضعیف و ناقص بود. حداقل 4 برابر این می تونستین توضیح بدین انواع دیگه کیسه عکس از داخل کیسه ها و عکس از نزدیک از بافت کیسه ها و .... جنس داخل کیسه ها چیه و چطوریه و ...


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج
انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج باید یکسری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب نمایید.

مطالعه مقاله
کیسه و گونی مصالح ساختمانی
کیسه و گونی مصالح ساختمانی

فروش انواع کیسه و گونی مصالح ساختمانی در شرکت تورنگ، اولین تولید کننده انواع کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی مصالح ساختمانی و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک

تولید، طراحی و چاپ کیسه نمک در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی نمک و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله