معرفی 5 روش بسته بندی آرد و کاربردی که دارند

زینب علیجانی / 8 اسفند 1399

ازآنجایی‌که آرد در زندگی روزمره همه مردم دنیا نقش پررنگی دارد، بسته بندی آرد از اهمیت زیادی برخوردار است. آرد باید در طی مراحل خاصی و دستگاه بسته بندی اتوماتیک بسته بندی شود تا از ورود هرگونه ماده خارجی به آن جلوگیری شود. حتی ورود مقدار کمی گردوخاک یا رطوبت به آرد کیفیت آن را تحت تأثیر میزارد. به همین دلیل در بسته بندی آرد باید دقت زیادی اعمال شود و نوع بسته بندی هم بر اساس کاربرد و نیاز انتخاب شود. در ادامه انواع بسته بندی آرد با جنس‌های مختلف را معرفی می‌کنیم تا با آن‌ها آشنا شوید. 

 

پاکت کارتنی بسته بندی آرد

این پاکت های بسته بندی آرد را باید در سوپر مارکت ها و فروشگاه‌ها زیاد دیده باشید. این پاکت های کارتنی معمولاً حاوی آرد قنادی و پودر می‌شوند یا پودر سوخاری که همیشه در مقدار کم خریداری می‌شود. آرد به‌طور مستقیم در این بسته بندی ها ریخته نمی‌شود و اول در یک کیسه پلاستیکی ریخته می‌شود.

پاکت کارتنی، بسته بندی کارتنی آرد، کارتن بسته بندی

 

پاکت زیپ دار بسته بندی آرد 

این پاکت ها در حجم‌های بسیار کمی و برای آرد پودری مخصوص مثل آرد برنج، آرد نودل، آرد جو دو سر و...  استفاده می‌شود. این پاکت های زیپ دار کاملاً مناسب فروشگاه‌های اینترنی هستند که در زمینه تولید و فروش آردهای خاص کار می کنند.

پاکت زیپدار بسته بندی، پاکت ایستاده، پاکت ایستاده بسته بندی آرد

 

بسته بندی پلاستیکی آرد

کیسه پلاستیکی یکی از بهترین بسته بندی ها برای انواع مواد غذایی است که آرد یکی از آن‌ها است. کیسه نایلونی و پلاستیکی بسته بندی آرد هم در ابعاد بزرگ‌تر برای بسته بندی آرد فله استفاده می‌شود و هم در ابعاد کوچک‌تر برای بسته بندی آرد سوخاری، آرد گندم، سبوس و... در فروشگاه‌ها پیدا می‌شود. 

بسته بندی پلاستیکی، بسته بندی پلاستیکی آرد، بسته بندی پلاستیکی کوچک

 

بسته بندی آرد کرافت

کیسه های کرافت و پاکت های بزرگ کرافت تبدیل به یکی از بسته بندی های محبوب این روزها برای تولیدکنندگان آرد شده اند. این کیسه ها و پاکت های کرافت یک لایه لمینیت داخلشان دارند تا از ورود رطوبت به آرد جلوگیری کنند. کیسه آرد کرافت معمولاً برای بسته بندی آرد در سایز متوسط استفاده می‌شود.

مشاهده و خرید آنلاین انواع بسته بندی کرافت

کیسه آرد کرافت، کیسه بسته بندی کرافت، کیسه لمینیت کرافت

 

کیسه بسته بندی آرد

کیسه بسته بندی آرد در شکل های متفاوتی مثل کیسه لمینیت، کیسه نایلونی، کیسه متقال، کیسه اسپان باند و... وجود دارد. این کیسه ها برای بسته بندی آرد فله و برای انبار کردن و استفاده طولانی مدت از آرد استفاده می‌شوند. آرد علاوه بر مصارف خانگی در نانوایی ها و قنادی ها برای پخت نان، شیرینی و کیک استفاده می‌شود و در کارخانه های تولید مواد غذایی به عنوان مواد اولیه ساخت پاستا، ماکارونی، بیسکوییت و... استفاده می‌شود. کیسه بسته بندی در ابعاد بزرگ معمولاً برای پاسخگویی به نیازهای این نوع کسب‌وکارها تولید می‌شود.
 

مشاهده و خرید آنلاین انوع کیسه بسته بندی

کیسه بزرگ بسته بندی آرد، کیسه بسته بندی چاپ شده آرذ، بسته بندی فله آرد


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج
انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج باید یکسری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب نمایید.

مطالعه مقاله
کیسه و گونی مصالح ساختمانی
کیسه و گونی مصالح ساختمانی

فروش انواع کیسه و گونی مصالح ساختمانی در شرکت تورنگ، اولین تولید کننده انواع کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی مصالح ساختمانی و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک

تولید، طراحی و چاپ کیسه نمک در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی نمک و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله