آرد چگونه بسته بندی می شود؟

زینب علیجانی / 6 اسفند 1400

پاکت بسته بندی آرد گندم، پاکت کرافت بسته بندی آرد، بسته بندی آرد پاکتی

آرد چگونه بسته بندی می‌شود؟

آرد به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در همه خانه‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر شیرینی‌پزی، پخت کیک، درست کردن حلوا و دیگر خوراکی‌های خانگی که به آرد نیاز دارند نان، پاستا یا ماکارونی که مصرف می‌کنید همگی با آرد ساخته می‌شود. ازآنجایی‌که از آرد در همه‌جا استفاده می‌شود و بخشی از زندگی مردم سراسر دنیا است بسته بندی آن اهمیت زیادی دارد. تمام مراحل بسته بندی آرد با دستگاه‌های اتوماتیک انجام می‌شود تا از ورود هرگونه میکروب و عوامل خارجی به آرد جلوگیری شود. بهتر است به‌جای خرید آرد فله ای، آرد بسته بندی شده که توسط وزارت بهداشت تأییدشده است را خریداری کنید. با این کار مطمئن خواهید شد آرد با بهترین کیفیت ممکن به دست شما خواهد رسید.

آرد بسته بندی با دستگاه، بسته بندی آرد زیپ دار، بسته بندی آرد پاکتی

بسته بندی آرد به صورتی انجام می‌شود تا هیچ‌گونه هوا یا رطوبت وارد کیسه نشود. بااین‌حال اگر به هر دلیلی مقداری رطوبت وارد کیسه شد، بسته بندی نباید به آن واکنش دهد. به‌عنوان‌مثال بعضی رنگ‌هایی که در بسته بندی به کار می‌روند در آب حل می‌شوند که این می‌تواند روی کیفیت آرد تأثیر منفی بزارد و حتی خطرناک باشد. بسته‌بندی‌های غذایی شرکت تورنگ از این لحاظ کاملاً تست‌شده‌اند و در برابر عوامل خارجی مختلف کاملاً خنثی عمل می‌کنند. بسته بندی آرد به چند روش مختلف انجام می‌شود. بسته بندی آرد در ابعاد کوچک و بزرگ وجود دارد که هرکدام مخصوص موقعیت‌های مختلفی هستند. بسته بندی آرد می‌تواند بر اساس نوع آرد و کیفیت آن‌هم متغیر باشد. برای بسته بندی آرد در مقدار کم‌ نیازی به استحکام بالای بسته بندی نیست اما برای بسته بندی آرد در وزن های بیشتر تحمل وزن جنس بسته بندی اهمیت زیادی دارد چون بسته بندی های حجیم‌تر معمولاً در مسیرهای طولانی‌تری حمل و به مدت‌زمان بیشتری انبار می‌شوند. همچنین بسته بندی آرد در ابعاد بزرگ باید قابلیت‌هایی داشته باشد که اجازه چند بار استفاده کردن از آن را بدهد به‌عنوان‌مثال کیسه زیپ دار می‌تواند استفاده چندباره از آرد را بسیار راحت کند.

کیسه بسته بندی آرد، آرد بسته بندی فله ای، بسته بندی فله آرد

جنس بسته بندی آرد معمولاً از کیسه نایلونی لمینیت شده است که در این نوع بسته بندی درواقع چندلایه پلاستیکی روی‌هم قرارگرفته‌اند تا حفاظت بیشتری در برابر آب، نور خورشید، هوا و آلودگی ایجاد کنند. از دیگر بسته بندی هایی که مناسب آرد پارچه اسپان باند یا فوم رنگ است. این پارچه نیازی به لمینیت شدن ندارد و تمام قابلیت‌های یک بسته بندی عالی مثل استحکام، ضد نفوذ بودن در برابر عوامل خارجی و قابلیت چاپ بالا را دارد. اگر شما دنبال کیسه بسته بندی آرد با همچنین ویژگی‌هایی هستید به‌جای درستی آمده‌اید. برای خرید کیسه بسته بندی آرد در ابعاد مختلف و یا سفارش‌های خاص می‌توانید با شرکت تورنگ تماس بگیرید.

 


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج
انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج باید یکسری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب نمایید.

مطالعه مقاله
کیسه و گونی مصالح ساختمانی
کیسه و گونی مصالح ساختمانی

فروش انواع کیسه و گونی مصالح ساختمانی در شرکت تورنگ، اولین تولید کننده انواع کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی مصالح ساختمانی و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک

تولید، طراحی و چاپ کیسه نمک در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی نمک و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله