چه محصولاتی باید با کیسه نایلونی بسته بندی شوند؟

زینب علیجانی / 4 اسفند 1400

کیسه نایلونی یکی از پرمصرف ترین نوع بسته بندی در صنایع مختلف است. بسته بندی پلاستیکی کاملاً ضد آب است و اجازه ورود هیچ‌گونه آلودگی و مواد خارجی را نمی‌دهد به همین دلیل در بسته بندی محصولات مهمی مثل مواد غذایی یا دارویی استفاده می‌شود. کیسه بسته بندی نایلونی در شکل، اندازه و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود و ازآنجایی‌که تعداد زیادی از محصولات با کیسه نایلونی بسته بندی می‌شوند تنوع زیادی در این نوع بسته بندی وجود دارد. کیسه پلاستیکی زیپ‌دار، لمینیت، متالایز، پاکتی، ایستاده، چاپ‌شده و... از انواع بسته بندی نایلونی هستند. در ادامه تعدادی از محصولاتی که با کیسه نایلونی بسته بندی می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

مشاهده و خرید آنلاین نایلون و نایلکس فروشگاهی

کیسه نایلونی حبوبات

حبوبات ازجمله محصولاتی است که باید در یک بسته بندی ضد آب قرار بگیرید. حبوبات(لوبیا، نخود، عدس و...) در بسته بندی کوچک و بزرگ عرضه می‌شود و کیسه نایلونی هم مناسب بسته بندی سوپرمارکتی در ابعاد کوچک است و هم توان حمل حبوبات فله ای را دارد. قابلیت چاپ نایلون از مزیت های این کیسه است باعث می‌شود نایلون بسته بندی را همه جا برای تبلیغات و بسته بندی محصولات مختلف ببینیم.

آموزش دوخت کیسه کنفی کوچک در خانه

کیسه نایلونی خشکبار

هر نوع خشکباری باید در بسته بندی که ضد رطوبت است و از ورود اکسیژن و در موارد خاصی نور خورشید جلوگیری می‌کند نگهداری می‌کند. میوه خشک، آجیل(بادام، پسته، گردو و...)، قهوه، چای و آرد ازجمله محصولات خشکی هستند که با نایلون بسته بندی می‌شوند.

مشاهده و خرید آنلاین نایلون بسته بندی

آموزش دوخت کیسه کنفی کوچک در خانه

 

کیسه نایلونی برنج

برنج هم باید در بسته بندی قرار بگیرد که علاوه بر جلوگیری از ورود رطوبت و اکسیژن کاملاً بهداشتی باشد و جلوی فاسدشدن، خرابی و آفت زدن را بگیرد. ازآنجایی‌که برنج برای مدت‌زمان طولانی انبار می‌شود مطمئن شدن از اینکه هیچ آسیبی به این محصول نخواهد رسید بسیار مهم است. علاوه بر این کیسه نایلونی در مراحل جابه‌جایی، توزیع و پخش مقاومت زیادی در برابر پارگی و هدر رفتن برنج دارد.

آموزش دوخت کیسه کنفی کوچک در خانه

کیسه نایلونی بسته بندی خرما

خرما هم قبل از اینکه در جعبه یا کارتن کاغذی بسته بندی شود یک دور با کیسه نایلونی بسته بندی می‌شود تا از برخورد این ماده غذایی با آلودگی جلوگیری شود.

کیسه نایلونی کود

کیسه نایلونی برای بسته بندی بسیاری از محصولات کشاورزی و دام داری استفاده می‌شود. به‌عنوان‌مثال خاک، کود، میوه، غلات و خوراک دام از محصولاتی هستند که با نایلون بسته بندی می‌شوند.

مشاهده و خرید آنلاین کیسه نایلونی

علاوه بر محصولاتی که در بالا مثال زده شد، کیسه نایلونی در بسته بندی مصالح ساختمانی، مواد شیمایی، انواع خوراکی و... استفاده می‌شود.

مشاهده و خرید آنلاین نایلون و نایلکس فروشگاهی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج
انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج باید یکسری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب نمایید.

مطالعه مقاله
کیسه و گونی مصالح ساختمانی
کیسه و گونی مصالح ساختمانی

فروش انواع کیسه و گونی مصالح ساختمانی در شرکت تورنگ، اولین تولید کننده انواع کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی مصالح ساختمانی و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک

تولید، طراحی و چاپ کیسه نمک در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی نمک و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله