ایده ساخت دکور و کاردستی، بسته بندی و تزیین با نخ کنفی

زینب علیجانی / 22 بهمن 1399

بسته بندی با نخ کنفی

ممکن است شما تنها استفاده از نخ کنفی را برای بسته بندی و محکم کردن محصول بدانید اما نخ کنافی می تواند روش تزئینی خوبی برای زیباتر کردن بسته بندی باشد. بهتر است علاوه بر بستن و ساختن پاپیون با این نخ دنبال ایده های جدید تری باشید. استفاده از نخ کنفی در کنار چند وسیله در دسترس دیگر می تواند جلوه بسته بندی شما را خاص و منحصر به فرد کند. استفاده از نخ کاهی کنفی در کنار چند وسیله در دسترس دیگر می‌تواند جلوه بسته بندی شما را خاص و منحصربه‌فرد کند.

آموزش پاپیون با نخ کنفی

در این مقاله یاد می‌گیرید چگونه با استفاده از کاغذ کرافت و نخ کاهی یک منگوله کاغذی بامزه بسازید تا تنها با استفاده از همین کاردستی ساده بتوانید بسته بندی محصولتان را بهتر و خاص تر کنید و همچنین آموزش پاپیون زدن با نخ کنفی به کمک عکس آورده شده است. همچنین ایده هایی برای تزئین با نخ گونی کنفی، آموزش ساخت منگوله کنفی، بسته بندی با نخ تزیینی، کاردستی، آموزش پاپیون با نخ کنفی، بستن و تزیین کادو با نخ کنف، ساخت شلف و لوستر با نخ کاهی کنفی، ساخت پادری با نخ کنفی، ساخت جا شمعی با نخ کنفی، ساخت دکور با نخ کنف وجود دارد.

مشاهده و خرید آنلاین انواع کاغذ کرافت

لوازم موردنیاز برای ساخت منگوله کاغذی کرافت

کاغذ کرافت

قیچی

چسب

نخ کنفی

مهره رنگی

مشاهده و خرید آنلاین نخ کنفی

آموزش ساخت منگوله با نخ کنف و کاغذ کرافت

برای شروع باید یک مستطیل از کاغذ کرافت قیچی کنید. مستطیل در این مقاله دارای ابعاد 18 در 8 است اما شما می‌توانید بر اساس اندازه بسته بندی ابعاد موردنیاز خودتان را انتخاب کنید. تقریباً به اندازه 2 الی سه 3 سانتی‌متر از دو طرف مستطیل کاغذی را خالی بزارید و با استفاده از قیچی فاصله بینشان را ریش ریش کنید. هیچ قانون خاصی برای اندازه آن ها وجود ندارد و بسته به سلیقه شخصی خودتان می‌توانید سایز این ریش ریش ها را تغییر دهید. حالا این ورق ریش ریش شده را بپیچید و قسمت‌های دست‌نخورده را به هم چسب بزنید. با همین روش یک آویز دیگر درست کنید و مرحله بعد را ادامه دهید.

آموزش ساده تزئین کادو و بسته بندی در خانه

حالا محصول موردنظرتان را با کاغذ قهوه ای کرافت بسته بندی کنید. سپس نخ بسته بندی کنف را چند بار دور بسته بندی بپیچید و با یک گره محکم کنید. یک مهره رنگی را از انتهای نخ کنفی رد کنید و بر اساس اندازه آویزی که می‌خواهید ادامه نخ را قیچی کنید. دو منگوله ای که ساختید را با چسب به انتهای این نخ ها وصل کنید و بعدازاینکه خشک شد شما یک بسته بندی زیبا دارید که به راحتی و با امکانات کم ساخته شده است.

آموزش ساده تزئین کادو و بسته بندی در خانه

مشاهده و خرید آنلاین انواع پاکت کرافت

آموزش پاپیون با نخ کنفی

علاوه بر ساخت منگوله با نخ گونی کنفی و کاغذ کرافت می‌توانید پاپیون کنفی نیز برای بسته بندی و تزیین هدایای خود استفاده کنید. می‌توانید با ترکیب کاغذ گیپور و پاپیون نخ کنفی یک بسته بندی جذاب ایجاد کنید.

آموزش پاپیون با نخ کنفی

خرید کاغذ گیپور

ساخت لوستر با نخ کنف

با یک توپ و چسب چوب می‌توانید این لوستر های ارزان قیمت را بسازید.

آموزش لوستر با نخ کنفی

ساخت دکور دیواری با نخ کنفی

با کمی خلاقیت می‌توانید دکور خانه خود را تغییر دهید. استفاده از نخ کنافی در ساخت دکور یکی از ارزان ترین روش های تغییر دکوراسیون است.

آموزش دکور با نخ کنفی

ساخت زیورآلات با نخ کنفی

با اندکی خلاقیت می‌توانید انواع دستبند و گردنبند را به کمک نخ گونی کنفی درست کنید.

آموزش دستبند و گردنبند با نخ کنفی 

تزیین و ساخت گلدان با نخ کنف

می‌توانید به کمک نخ تزئینی، انواع گلدان را تزیین کنید یا گلدان آویز کنفی درست کنید.

آموزش گلدان با نخ کنفی

 

آموزش پاپیون با نخ کنفی

ساخت منگوله کنفی

همین‌طور که در عکس مشاهده می‌کنید به کمک نخ تزئین کنفی می‌توان منگوله هایی برای تزیین و بسته بندی انواع کادو ساخت.

آموزش منگوله با نخ کنفی

ساخت جا شمعی با نخ کنفی

به کمک شیشه های اضافی و نخ کنف می‌توانید انواع جا شمعی و دکور بسازید.

آموزش جا شمعی با نخ کنفی

ساخت پادری با نخ کنفی

می‌توانید با نخ بسته بندی کنفی انواع پادری را با کمی حوصله درست کنید.

آموزش پادری با نخ کنفی

ساخت شلف با چوب و نخ کنفی 

ساخت دکور با نخ کنفی و چوب تا حدود زیادی فضای خانه را جذاب خواهد کرد یکی از این دکورها ساخت شلف با نخ کاهی کنفی و یک تکه چوب می‌باشد که می‌توان از ان برای قرار دادن گل یا قاب عکس یا هرچیزی که دوست دارید استفاده کنید.

ساخت دکور و شلف با نخ کنفی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
صدیقه ،

آموزش میدید کار با نخ کناف


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
مدیر سایت،

سلام دوست عزیز اگر منظور شما دوره آموزشی است خیر متاسفانه. و این مقاله صرفا برای ایده می باشد.

مقالات مرتبط

آموزش ساخت آویز گلدان با نخ کنفی
آموزش ساخت آویز گلدان با نخ کنفی

اضافه کردن گلدان آویز سقفی به باغچه یا خانه می‌تواند دکوری خیلی خوبی باشد. با گلدان آویز می‌توانید ایوان خانه، بالکن، نرده ها، دیوار های حیاط و حتی آشپزخانه را تزئین کنید.

مطالعه مقاله
3 روش تزئین و پیچیدن دسته گل با پارچه کنفی
3 روش تزئین و پیچیدن دسته گل با پارچه کنفی

یکی از ترند های جدید در تزئین دسته گل عروس و گلدان‌ های خانگی استفاده از پارچه کنفی است. پارچه کادویی کنفی در تزئین بسته بندی و ...

مطالعه مقاله
آموزش ساخت زیر بشقابی کنفی در خانه
آموزش ساخت زیر بشقابی کنفی در خانه

زیر بشقابی کنفی را می‌توان در خانه و به‌راحتی ساخت. این زیر بشقابی برای افرادی که می‌خواهند متفاوت باشند اما بودجه زیادی برای خرید طرح‌های خاص ندارند مناسب است.

مطالعه مقاله