نحوه تزئین کادو با کاغذ کرافت

زینب علیجانی / 21 بهمن 1399

اگر تصمیم گرفته‌اید که از کاغذ کرافت به‌عنوان کاغذ کادو استفاده کنید یا دنبال ایده‌های جدید برای بسته بندی می‌گردید این مقاله برای شما است. کاغذ کرافت ساده یک انتخاب زیبا با جلوه‌ای طبیعی و چشم‌نواز است که بسته بندی محصولات و کادو کردن هدیه را چند برابر زیباتر از حالت معمولی می‌کند. اگر آموزش های کادو کردن و ایده‌های خلاقانه ای که همه‌جا می‌بیند انجامش برایتان سخت است یا نمی‌توانید این بسته بندی را در تعداد بالا برای بسته بندی درست کنید نگران نباشید. ایده‌های ساده‌تر و کاربردی‌تری هم هستند که با صرفه‌جویی در وقت همچنان می‌توانند محصولات شما را متمایز کنند. شما می‌توانید از این ایده برای انواع بسته بندی در شکل‌های مختلف استفاده کنید و تنها برای کادوپیچی لوازم مستطیلی کاربردی نیست بلکه می‌توانید از آن روی انواع پاکت های بسته بندی هم استفاده کنید.

آموزش ساده تزئین کادو و بسته بندی در خانه

 

لوازم موردنیاز

 

آموزش تزئین بسته بندی

برای شروع یک دایره در اندازه دلخواه روی کاغذ کرافت بکشید و آن را ببرید. اگر می‌خواهید دایره‌هایی در تعداد بالاتر داشته باشید می‌توانید یک لیوان یا کاسه با اندازه موردنیازتان انتخاب کنید و با استفاده از آن تعداد زیادی دایره روی کاغذ کرافت در کمترین زمان بکشید. سعی کنید اندازه دایره‌ها از کادو یا محصولی که می‌خواهید بسته بندی کنید کوچک‌تر باشد تا جلوه بهتری داشته باشد. بعدازاینکه دایره آماده شد گل و گیاهی که انتخاب کرده‌اید را در بالای دایره بزارید و کاغذ را دورش بپیچید، می‌توانید از عکس زیر کمک بگیرید تا متوجه شوید دقیقاً باید چه‌کار کنید. همچنین در فروشگاه اینترنتی تورنگ انواع لوازم تزئین بسته بندی از جمله کاغذ گیپوری، نخ کنفی و گیفت تگ موجود است که با قیمت بسیار مناسبی می‌توانید تهیه کنید.

خرید آنلاین لوازم تزئین بسته بندی

آموزش تزئین جعبه کادو و بسته بندی با کاغذ کرافت

حالا که دسته‌گل آماده‌شده است با نخ کنفی آن را محکم کنید. از زیاد محکم بستن نخ کنفی نگران نباشید، زیاد محکم بودن بهتر از هم باز شدن تزئینات است. حالا هدیه را با کاغذ کرافت بسته بندی کنید و دسته‌گل را روی آن بزارید و با استفاده از مقدار بیشتری از نخ کنفی آن‌ها را به هم وصل کنید.

خرید آنلاین کاغذ قهوه ای کرافت

نحوه تزئین کادو و جعبه بسته بندی مرحله به مرحله


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟
تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟

کاغذ کرافت چه رنگهایی دارد؟ تفاوت کاغذ کرافت سفید و کاغذ کرافت قهوه ای چیست؟ بعضی از افراد فکر می‌کنند کاغذ کرافت قهوه‌ای و سفید تقریبا یک‌چیز هستند و فرقی باهم ندارند اما...

مطالعه مقاله
ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب
ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب

آموزش نحوه کادو کردن کتاب، ایده بسته بندی و تزیین کتاب برای هدیه به همراه لینک خرید لوازم مورد نیاز در این مقاله آورده شده است.

مطالعه مقاله
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد

در این مقاله به معرفی یکسری از لوازمی که برای کادوپیچی و بسته بندی هدیه مورد نیاز هستند پرداخته‌ایم...

مطالعه مقاله