آموزش ساخت قیف بسته بندی برای محصولات کوچک

زینب علیجانی / 19 بهمن 1399

ایده بسته بندی بدلیجات، بسته بندی سایز کوچک

کسب‌وکارهایی که لوازم کوچک مثل پیکسل، برچسب، استیکر، بدلیجات و... تولید می‌کنند یا می‌فروشند همیشه با چالش بسته بندی رو به رو هستند. بسته بندی های معمولی که در بازار وجود دارد مثل انواع جعبه ها و پاکت ها یا مناسب این محصولات نیستند یا برای بسته بندی محصولات کوچک مقرون به صرفه نیستند. از طرفی بسیاری از بسته بندی های خلاقانه و ایده های بسته بندی که در اینترنت وجود دارد مناسب این محصولات کوچک نیستند. در این مقاله می‌خواهیم یک روش بسته بندی را آموزش دهیم که کاملاً مناسب محصولات با سایز کوچک است و علاوه بر آن خلاقانه و مقرون به‌ صرفه است. شما می‌توانید این بسته بندی را در خانه و به راحتی بسازید.

لوازم موردنیاز برای ساختن قیف بسته بندی

  • کاغذ کرافت، کاغذ رنگی یا کاغذ معمولی

  • منگنه

  • چسب نواری یا برچسب

آموزش ساخت قیف بسته بندی

برای ساخت این بسته بندی اول باید یک قیف بسازید اگر نمی‌دانید چگونه یک قیف محکم و کاربردی بسازید می‌توانید مقاله انواع قیف خامه زنی و آموزش ساخت قیف کاغذی و پلاستیکی و پارچه ای را مطالعه کنید. اگر می‌خواهید بسته بندی مینیمالیست، ساده و طبیعی داشته باشید می‌توانید از کاغذ کرافت برای ساختن این قیف استفاده کنید. کاغذ رنگی یا کاغذ کادو هم انتخاب خوبی برای این بسته بندی هستند زیرا بدون صرف هزینه زیادی می‌توانید بسته بندی خلاقانه و طرح دار داشته باشید. بعد از اینکه کاغذتان را انتخاب کردید و قیف را ساختید می‌توانید آن را با منگنه یا چسب نواری محکم کنید.

آموزش قیف کاغذی، بسته بندی سایز کوچک

بعد از اینکه قیف ساخته شد می‌توانید آن را با یک برچسب یا استیکر مخصوص که لوگو شما رویش چاپ شده است یا هر برچسب دیگری ببندید. یا می‌توانید بسته بندی را همانند عکس زیر با نخ رنگی، کاموا یا نخ کنفی محکم کنید و یک نوشته کوچک هم به آن اضافه کنید.

 

بسته بندی استیکر، بسته بندی بدلیجات، بسته بندی کاغذی


نیازی نیست این بسته بندی را تنها برای محصولات سایز کوچک استفاده کنید بلکه با قیف های بزرگتر می‌توانید محصولات بیشتر با اندازه های بزرگتری را بسته بندی کنید. همچنین با استفاده از مقوا و کاغذ های ضخیم تر می‌توانید محصولاتی که وزن بالاتری دارند را بسته بندی کنید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟
تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟

کاغذ کرافت چه رنگهایی دارد؟ تفاوت کاغذ کرافت سفید و کاغذ کرافت قهوه ای چیست؟ بعضی از افراد فکر می‌کنند کاغذ کرافت قهوه‌ای و سفید تقریبا یک‌چیز هستند و فرقی باهم ندارند اما...

مطالعه مقاله
ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب
ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب

آموزش نحوه کادو کردن کتاب، ایده بسته بندی و تزیین کتاب برای هدیه به همراه لینک خرید لوازم مورد نیاز در این مقاله آورده شده است.

مطالعه مقاله
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد

در این مقاله به معرفی یکسری از لوازمی که برای کادوپیچی و بسته بندی هدیه مورد نیاز هستند پرداخته‌ایم...

مطالعه مقاله