آموزش تزئین گلدان با پاکت کرافت در خانه

زینب علیجانی / 12 اسفند 1400

تزئین کردن گلهای آپارتمانی و خانگی با گلدان کاغذی یکی از معروف‌ترین سبک‌های نگهداری از گیاهان است. در این مقاله یاد می‌گیرید چطور با استفاده از یک پاکت کرافت ساده و معمولی این گلدان های کاغذی زیبا را بسازید. خرید این گلدان ها یا کیسه های کاغذی نگهداری گل می‌تواند گران‌قیمت باشد. این پروژه خانگی تزئین گیاهان آپارتمانی به شما کمک می‌کند به‌راحتی و با کمترین هزینه گلدان های کاغذی خودتان را بسازید. این گلدان های کاغذی علاوه بر زیبا کردن خانه شما جایگزین اقتصادی گلدان های سفالی، شیشه‌ای یا حتی پلاستیکی هستند. دفعه بعدی که به یک پاکت کرافت برخورد کردید آن را دور نیندازید تا بتوانید این کاردستی جذاب را درست کنید. یا اگر می‌خواهید تعداد زیادی از این گلدان های کاغذی برای گل و گیاهان خود درست کنید می‌توانید کاغذ کرافت را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

ایده های خلاقانه تزئین گلدان با کاغذایده های خلاقانه تزئین گلدان در خانه

لوازم موردنیاز ساخت گلدان کاغذی

پاکت کرافت ساده

نخ کنفی

ربان

قیچی

تگ هدیه

تزئین گلدان کاغذی، سخت گلدان کاغذی، ساخت کاردستی گلدان

 

آموزش ساخت گلدان کاغذی کرافت

برای شروع پاکت کاغذی با سایز موردنظرتان را انتخاب کنید. پاکت کرافت در ابعاد مختلف تولید می‌شود و مناسب انواع گلدان های خانگی شما است. پاکت کرافتی که انتخاب کردید را کمی مچاله کنید تا خیلی صاف و اتو کشیده به نظر نیاید. می‌توانید پاکت را به شکل توپ مچاله کنید و بعد آن را باز کنید. این روش نتیجه‌ای که می‌خواهیم داشته باشیم را به شما می‌دهد.

مشاهده و خرید آنلاین انواع پاکت کرافت

آموزش تزئین گلدان با کاغذ در خانه، گلدان کاغذ کرافت

بعد به آرامی بالای پاکت کرافت را به اندازه 3 سانتی‌متر تا بزنید. تا زدن را تا حدی ادامه دهید تا گلدان کاغذی به طول دلخواه برسد. اگر این کار را کنار گیاه موردنظر انجام دهید بهتر متوجه می‌شوید که می‌خواهید پاکت کرافت دقیقاً چه طولی داشته باشد. در این مرحله حواستان باشد تا هنگام تا کردن گلدان کاغذی آن را پاره نکنید. در همین دو مرحله ساده گلدان شما حاضر می‌شود و می‌توانید گیاه موردنظر را به آن منتقل کنید. حتی می‌توانید گل‌ها را در یک شیشه معمولی بزارید و آن را با این گلدان های کاغذی بپوشانید تا جلوه زیباتری در خانه شما داشته باشند.

روش تزئین گلدان ساده با پاکت کرافت

حالا باید گلدان را با نخ کنفی و ربان ببندید و با گیفت تگ تزئین کنید. حتماً نیازی نیست که از نخ کنفی استفاده کنید اما چون نخ کنفی در کنار کاغذ کرافت ترکیب زیبایی دارد در این مقاله برای ایده گرفتن پیشنهاد شده است. بند کفش و کاموا های رنگی می‌توانند جایگزین نخ کنفی شوند. به‌جای روبان سفید هم می‌توانید از هر رنگی که به گیاهی که انتخاب کردید یا دکور خانه تان بیشتر می‌خورد استفاده کنید.

مشاهده و خرید آنلاین انواع کاغذ جهت بسته بندی گلدان

تزئین گلدان با روبان، تزئین گلدان با کنف


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های جذاب و کاربردی برای بسته بندی انواع کیف
ایده های جذاب و کاربردی برای بسته بندی انواع کیف

بسته‌ بندی کیف به شیوه‌ای خلاقانه و جذاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا نه‌تنها محافظت از محصول در برابر آسیب‌های احتمالی حین حمل‌ونقل را تضمین می‌کند، بلکه فرصتی برای برندها جهت‌...

مطالعه مقاله
ایده های کاربردی و اقتصادی برای بسته بندی هل
ایده های کاربردی و اقتصادی برای بسته بندی هل

بسته ‌بندی هل، مانند هر محصول غذایی دیگری، نیاز به توجه و دقت خاصی دارد تا اطمینان حاصل شود که کیفیت محصول حفظ شده و به مشتریان به بهترین شکل ارائه می‌شود.

مطالعه مقاله
5 ایده خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی پسته
5 ایده خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی پسته

بسته‌ بندی پسته یکی از مهم‌ترین مراحل در فرایند عرضه این محصول به بازار است. بسته‌ بندی مناسب نه‌تنها از پسته‌ها در برابر آسیب‌های فیزیکی، رطوبت و آلودگی محافظت می‌کند، بلکه...

مطالعه مقاله