چگونه پاکت کرافت را با خلاقیت تزئین کنیم؟

زینب علیجانی / 11 بهمن 1399

تزئین پاکت بسته بندی کرافت با ایده های خلاقانه

پاکت ساده کرافت در بسیاری از بسته بندی ها استفاده می‌شود. مخصوصاً بسته بندی شیرینی، کیک، ساندویچ، نان و محصولات خوراکی دیگر. پاکت کرافت ساده جایگزین عالی برای کیسه‌های پلاستیکی در این نوع کسب و کار ها است. اگر می‌خواهید پاکت های ساده کرافت را کمی جذاب‌تر کنید و نمی‌خواهید رویش چاپ انجام دهید، ایده‌های خلاقانه زیادی برای این کار وجود دارد. در این مقاله یک ایده خلاقانه برای طراحی روی پاکت کرافت را آموزش می‌دهیم. برای آزمایش اینکه چقدر این بسته بندی ها در نگاه مشتری‌ها به کسب و کار شما و تجربه و لذت خرید آن‌ها تأثیرگذار است کافی است یک دسته پاکت کرافت ساده را در کنار یک دسته پاکت کرافت طرح دار قرار دهید و هر بار از مشتری‌ها بپرسید ترجیح می‌دهند کدام بسته بندی را همراه با خریدشان به خانه ببرند. مطمئن باشید هربار خریداران پاکت کرافت طرح دار را ترجیح می‌دهند. اگر کسب و کار خانگی دارید، بودجه کمی دارید یا فعلاً نمی‌توانید چاپ روی بسته بندی انجام دهید نگران نباشید روش‌های راحت و ارزان زیادی وجود دارند که می‌توانید با آن‌ها حتی با بهترین بسته بندی ها رقابت کنید.

آموزش چاپ پاکت کرافت در خانه

همان‌طور که در این عکس می‌بینید نقاشی کشیدن روی پاکت کرافت تنها به یک ماژیک سفید نیاز دارد (البته می‌توانید از هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید). این نقاشی‌های خانه بسیار ساده هستند و هرکسی با هر مقدار استعداد نقاشی می‌تواند آن‌ها را بکشد. برای ساختن واقعی یک خانه کوچک و رد کردن یک نخ رنگی مثل عکس بالا کافی است بالای پاکت کرافت را مثل یک مثلث تا کنید و با پانچ آن را سوراخ کنید تا بتوانید نخ رنگی را از آن رد کنید.

شما می‌توانید با تغییر رنگ ماژیک و نخ کنفی رنگی، حذف کردن نخ، عوض کردن مدل تا کردن  یا با استفاده از گیفت تگ و... شکل های جدید خودتان را خلق کنید. همین‌طور نقاشی‌های ساده زیادی در اینترنت وجود دارند که می‌توانید بر اساس نوع محصول و مناسبت‌های مختلف آن‌ها را روی پاکت کرافت بکشید. پاکت کرافت ممکن است بسیار ساده به نظر برسد اما زمینه زیادی برای خلاقیت و بهتر کردن بسته بندی در اختیار شما قرار خواهد داد. باکمی ایده‌های تازه و خلاقانه می‌توانید با پاکت ساده کرافت بهترین بسته بندی را داشته باشید.

مشاهده و خرید آنلاین انواع پاکت کرافت


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

بیش از 10 ایده جذاب کاردستی با محصولات کرافت
بیش از 10 ایده جذاب کاردستی با محصولات کرافت

کاردستی با محصولات کرافت یکی از فعالیت‌های خلاقانه‌ای است که به افراد اجازه می‌دهد با استفاده از مواد و ابزارهای مختلف، آثار هنری متفاوت و...

مطالعه مقاله
ایده های جذاب و کاربردی برای بسته بندی انواع کیف
ایده های جذاب و کاربردی برای بسته بندی انواع کیف

بسته‌ بندی کیف به شیوه‌ای خلاقانه و جذاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا نه‌تنها محافظت از محصول در برابر آسیب‌های احتمالی حین حمل‌ونقل را تضمین می‌کند، بلکه فرصتی برای برندها جهت‌...

مطالعه مقاله
ایده های کاربردی و اقتصادی برای بسته بندی هل
ایده های کاربردی و اقتصادی برای بسته بندی هل

بسته ‌بندی هل، مانند هر محصول غذایی دیگری، نیاز به توجه و دقت خاصی دارد تا اطمینان حاصل شود که کیفیت محصول حفظ شده و به مشتریان به بهترین شکل ارائه می‌شود.

مطالعه مقاله