آموزش ساخت گل ادریسی

تورنگ / 10 بهمن 1399

آموزش گلسازی با کاغذ، ساخت گل ادریسی راحت در خانه

 

نیازی نیست حتماً به کلاس گل سازی رفته باشید یا لوازم خاصی داشته باشید تا بتوانید در خانه گلسازی انجام دهید. به‌جای داشتن فوم‌ها، پارچه‌ها و ابزار مخصوص گلسازی می‌توانید زیباترین گل ها را برای دکور خانه با استفاده از کاغذ و کمترین امکانات بسازید. در این مقاله نحوه ساختن گل ادریسی با کاغذ کرافت را آموزش می‌دهیم تا ببینید چیز ساده ای مثل کاغذ کرافت چقدر می‌تواند در زیبایی منزل و دکوراسیون تأثیرگذار باشد.

 

لوازم موردنیاز ساختن گل ادریسی

رول کاغذ کرافت

توپ کوچک یونولیتی

چسب تفنگی

شاخه های نازک

میله بافتنی یا هر چیز نوک تیز دیگر

آموزش گلسازی با کاغذ، ساخت گل ادریسی

 

آموزش ساختن گل ادریسی با کاغذ

اول از همه باید گلبرگ های گل ادریسی را با کاغذ کرافت بسازید. برای این کار می‌توانید از دستگاه پانچ مخصوص استفاده کنید یا الگو گلبرگ ادریسی را از اینترنت بگیرید و آن را روی مقوا پیاده کنید. با استفاده از الگویی که ساختید می‌توانید هر تعداد گلبرگ که می‌خواهید را بکشید و قیچی کنید. این کار کمی بیشتر طول می‌کشد اما نتیجه نهایی همان کیفیت دستگاه پانچ را خواهد داشت.

نحوه ساخت گل کاغذی در خانه، گل کاغذی کرافت

گلبرگ‌های گل ادریسی مانند گل‌های دیگر پهن نیستند و شکل خاصی دارند برای ساختن این شکل خاص میله بافتنی را تقریباً در وسط گلبرگ قرار دهید. و بدون تا زدن آن را نصف کنید. این کار را دو بار دیگر تکرار کنید تا گلبرگ شما مثل شکل زیر شود.

آموزش ساخت گل ادریسی در خانه

روی هر گلبرگ ادریسی مقداری چسب بزنید و آن را وارد توپ یونولیتی کنید. باید گلبرگ های را تا حدی فشار دهید تا کاملاً داخل توپ شوند و بچسبند اما اگر زیاد فشار دهید و خیلی عمیق فرو کنید توپ یونولیتی پاره می‌شود. با کمی آزمون و خطا مقدار مناسب فشار را یاد خواهید گرفت. باید به مقداری گلبرگ اضافه کنید تا دیگر نتوانید رنگ توپ را ببینید.

گلسازی با کاغذ در خانه، ساخت گل ادریسی

بعدازاینکه کارتان با تمام گلبرگ ها تمام شد مقداری چسب به انتهای شاخه چوبی بزنید و آن را مثل گلبرگ ها وارد توپ یونولیتی کنید. نتیجه نهایی شما باید چیزی شبیه به عکس زیر باشد.

آموزش گلسازی با کاغذ آسان در خانه

شما با استفاده کاغذ کرافت می‌توانید این گل‌های زیبای را درست کنید و هر طور که دوست دارید در دکور خانه از آن‌ها استفاده کنید. می‌توانید آن‌ها را مثل گل معمولی در یک گلدان شیشه‌ای بزارید و از زیبایی‌اش لذت ببرید.

مشاهده و خرید آنلاین انواع کاغذ گراف


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

کاغذ سازی | تولید کاغذ | تولیدی کاغذ
کاغذ سازی | تولید کاغذ | تولیدی کاغذ

کاغذ ورق نازکی است که معمولاً از خمیر سلولزی مشتق از چوب و سایر مواد لیگنوسلولوزیک مانند پنبه، برنج یا کاه گندم برای مقاصد نوشتن، چاپ و بسته‌بندی تولید می‌شود. در این مقاله فرایند تولید کاغذ را توضیح خواهیم داد.

مطالعه مقاله
لمینت چیست و چه کاربردی در صنعت چاپ و کاغذ و مقوا دارد ؟
لمینت چیست و چه کاربردی در صنعت چاپ و کاغذ و مقوا دارد ؟

امروزه تکنولوژی به سرعت در حال توسعه است و در این فرآیند تاثیر خود را در بسیاری از زمینه ها نشان می دهد. به طوری که...

مطالعه مقاله
آموزش ساخت دسته گل با کاغذ مومی
آموزش ساخت دسته گل با کاغذ مومی

این دسته گل بسیار رمانتیک و زیبا است و مناسب هدیه دادن و کادو دادن در مناسب های خاص است. رنگ سفید که در این تزئین استفاده می‌شود مناسب...

مطالعه مقاله