چاپ استیکر برای کسب و کارهای کوچک چه فایده‌ای دارد؟

تورنگ / 24 دی 1400

وقتی در سوپر مارکت قدم میزنید و به ردیفی از محصولات روی قفسه ها نگاه می‌کنید مسلما بیشتر از هر چیزی دیگری چشمتان روی لیبل و استیکر محصولات است تا حداکثر اطلاعاتی که می‌توانید را در مورد آن کالا بگیرید. شرکت های بزرگ از این موضوع به خوبی استفاده می‌کنند و در طراحی استیکر و لیبل کالا دقت زیادی به خرج می‌دهند. 
بسته بندی می‌تواند روی دوست داشتن یا نداشتن یک محصول توسط مصرف‌کننده تأثیر بزارد و یکی از ابزارهای اصلی معرفی برند است. کسب و کار های خانگی و کوچک هم می‌توانند با چاپ استیکر اختصاصی بسته بندی خود را بهتر و جذاب‌تر کنند و از یکی از تکنیک‌های اساسی بسته بندی استفاده کنند. در ادامه مزیت‌های چاپ استیکر و لیبل برای کسب و کار های خانگی یا کوچک را معرفی می‌کنیم.

چاپ استیکر یک روش ساده بازاریابی است

چاپ استیکر لوگو، چاپ استیکر بسته بندی

خرید لیبل بسته بندی

استیکر حاوی اسم برند، لوگو یا نماد شما است و یک روش ساده و ارزان‌قیمت برای معرفی خودتان به مشتری است. شما می‌توانید اطلاعات دیگر مثل توضیحاتی در مورد برند و کسب و کارتان، شعار تبلیغاتی، مواد اولیه، هدف کار و پیام موردنظرتان را روی لیبل محصول چاپ کنید. 

چاپ استیکر محصول شمارا قابل‌اعتماد نشان می‌دهد

مسلما هیچ‌کس دوست ندارد یک محصول بی نام و نشان را بدون اینکه بداند دقیقاً از چه چیزی تشکیل شده است خریداری کند. چسباندن یک استیکر روی محصول و معرفی مواد اولیه یا توضیح کوتاهی در مورد کالا به جلب اعتماد مشتری‌ها کمک می‌کند. حتی با چسباندن یک استیکر معمولی حاوی لوگو و اسم برند مشتری‌ها می‌توانند صفحه مجازی یا سایت شمارا پیدا کنند و در مورد محصولات شما بخوانند.

چاپ استیکر بسته بندی را زیبا می‌کند

چاپ استیکر مخصوصاً در طرح‌ها و رنگ‌های جذاب به زیبا شدن و چشمگیر شدن بسته بندی کمک می‌کند. حتی یک پاکت کرافت ساده یا بسته بندی معمولی با چسباندن استیکر تبدیل به یک بسته بندی شیک و مینیمال می‌شود. اگر ایده خاص یا بودجه کافی برای بهتر کردن بسته بندی ندارید چاپ استیکر بهترین انتخاب برای شما است.

چاپ استیکر پشت چسب دار، چاپ استیکر تبلیغاتی

چاپ استیکر ارزان است

نسبت به روش‌های دیگر تزئین بسته بندی چاپ استیکر قیمت ارزانی دارد و در تعداد بالا سفارش داده می‌شود و برای مدت طولانی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد به همین علت یک سرمایه‌گذاری خوب برای کسب و کار های کوچک است که بودجه زیادی ندارند.

چاپ استیکر شیشه، چاپ استیکر با طرح دلخواه

چاپ استیکر و لیبل در سایزها و طرح‌های مختلف انجام می‌شود. بهتر است که از چاپ چهار رنگ در چاپ استیکر استفاده شود تا وضوح و کیفیتی بیشتری داشته باشد. لیبل گرد، مربعی و مستطیلی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها برای طراحی و چاپ هستند. اگر تابه‌حال چاپ استیکر را امتحان نکرده‌اید می‌توانید با شرکت چاپ تورنگ تماس بگیرید و تا اطلاعات مربوط به قیمت و انواع چاپ استیکر در اختیار شما قرار بگیرد.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

روش و فرآیند چاپ استیکر های مربوط به ماشین
روش و فرآیند چاپ استیکر های مربوط به ماشین

استیکر از جمله سازه های تبلیغاتی است که نقش موثری در تبلیغات فضای باز دارد.

مطالعه مقاله
آیا لیبل در فروش محصول تاثیر گذار است؟
آیا لیبل در فروش محصول تاثیر گذار است؟

لیبل کوچک‌ترین و سبک‌ترین جزء در بسته‌بندی‌ها است. اما این موجود کوچک و ظریف شخصیت و هویت محصول را رقم می‌زند لیبل درعین‌حال مکمل همه بسته‌بندی‌ها است. روی شیشه، کارتن، قوطی، ظروف پلاستیکی و هر بسته‌های دیگری که خودشان چاپ شدنی هستند کم‌وبیش نشانی از برچسب هم دیده می‌شود.

مطالعه مقاله
طراحی استیکر سفید یا شیشه ای
طراحی استیکر سفید یا شیشه ای

با یک برچسب خلاقانه می‌توانید نمای ساده فروشگاه خود تزئین کرده و مورد توجه مشتری قرار دهید. شاید این کار یک روش عالی برای تبلیغ نباشد اما می‌تواند گام موثری در دیده شدن فروشگاه شما داشته باشد.

مطالعه مقاله