آشنایی با انواع پاکت ساندویچ

تورنگ / 23 دی 1399

هر نوع غذایی مخصوصاً خوراک‌ها گوشتی به بسته بندی مناسب نیاز دارند تا تازگی و سلامت غذا تضمین شود. برای اینکه خدمات سرویس‌دهی و دلیوری غذا بهتر شود و مشتری از غذا راضی باشد لازم است تا بدانید چه نوع بسته بندی مناسب چه نوع غذایی است. در این مقاله به‌طور تخصصی در مورد انواع پاکت بسته بندی ساندویچ گرم، ساندویچ سرد، همبرگر و فست فود صحبت می‌کنیم.

پاکت ساندویچ کاهی

کاغذ کاهی مدت‌ها است که برای کاور ساندویچ و تازه نگه‌داشتن گوشت و ماهی استفاده می‌شود. کاغذ کاهی در فست فود ها استفاده‌های زیادی دارد و به‌عنوان کاغذ سینگل جعبه پیتزا، کاغذ کاور سینی، کاغذ روی میز و... استفاده می‌شود. پاکت کاهی ساندویچ در سایزهای مختلف تولید می‌شود و بسیار سبک و ارزان‌قیمت است. کاغذ کاهی چاپ‌شده یکی از انتخاب‌های پرطرفدار برای بسته بندی در فست فود و رستوران است زیرا علاوه بر قیمت مناسب بسیار زیبا به نظر می‌رسد. یکی دیگر از مزیت‌های کاغذ کاهی قابلیت نوشتن روی آن است و افرادی که نمی‌خواهند پاکت کاهی طرح دار سفارش دهند می‌توانند خودشان با هر طرحی که  دوست دارند یا حتی یک نوشته کاغذ کاهی را تزیین کنند. پاکت کاهی در دو نوع سفید و کدر رنگ تولید می‌شود که ازلحاظ جنس و کارایی باهم فرق نمی‌کنند فقط کاغذ کاهی سفید در طی مراحل خاصی به این رنگ درآمدهاست.

پاکت کاهی، پاکت ساندویچ سرد، پاکت ساندویچ سرد

مشاهده و خرید آنلاین انواع کاغذ کاهی ساندویچ

پاکت ساندویچ مومی

کاغذ مومی ضد آب و ضد روغن است و دوام بسیار بالایی دارد به همین دلیل یکی از پاکت مومی یکی از بهترین بسته بندی های ساندویچ است. وجود وکس یا پارافین در یک پاکت جلوی ورود هر نوع آلودگی و میکروب را می‌گیرد. دمای ساندویچ گرم در پاکت مومی حفظ می‌شود و تازگی و رطوبت خودش را از دست نمی‌دهد. از طرفی ساندویچ سرد و خشک هم به‌هیچ‌وجه نم نمی‌گیرد و طعمش حفظ می‌شود.  چسب روی کاغذ مومی می‌چسبد به همین دلیل انواع لوگو، برچسب و استکیر را می‌توان روی پاکت مومی چسباند یا حتی آن را با یک چسب نواری کوچک محکم کرد.

پاکت ساندویچ مومی، خرید پاکت بسته بندی ساندویچ

مشاهده و خرید آنلاین انواع کاغذ مومی ساندویچ

پاکت ساندویچ متالایز

پاکت متلایز ساندویچ و پاکت متالایز همبرگر با فیلم متالایز یا فیلم آلومینیومی ساخته می‌شوند. این پاکت ها سبک و نازک هستند، پاره نمی‌شوند، انعطاف‌پذیر هستند، گرمای ساندویچ را کاملاً نگه می‌دارند و از ورود آلودگی به ساندویچ جلوگیری می‌کنند. پاکت متالایز برای بسته بندی فست فود و ارسال آن‌ها در مسیرهای طولانی مناسب است زیرا دیرترین زمان سرد شدن غذا را دارد و پنیر پیتزا موجود در ساندویچ سفت و سرد نمی‌شود. پاکت متالایز یک بار مصرف قابلیت چاپ ندارد و تنها در رنگ نقره‌ای و متالیک موجود است.

پاکت ساندویچ متالایز، خرید پاکت متالایز ساندویچی

مشاهده و خريد آنلاين پاکت ساندویچ

پاکت ساندویچ کرافت

پاکت کرافت بیشتر برای بسته بندی ساندویچ سرد استفاده می‌شود زیرا ضد روغن و ضد رطوبت نیست. بااین‌حال کاغذ کرافت ضخامت خوبی دارد و نسبت به پاکت های کاغذی دیگر دیرتر خیس می‌شود. پاکت کرافت مناسب بسته بندی غذا و ساندویچ برای مصرف در لحظه است و مناسب بسته بندی بیرون بر و دلیوری نیست. از طرف دیگر پاکت کرافت متالایز که یک لایه بی‌رنگ متالایز داخلش را کاملاً می‌پوشاند کاملاً مناسب بسته بندی هر نوع ساندویچ، همبرگر و فست فود گرم و سرد است. ترکیب کیفیت کاغذ کرافت و خاصت های بسته بندی متالایز باهمدیگر یک پاکت عالی برای بسته بندی غذا می‌سازد.

پاکت ساندویچ کرافت، انواع پاکت بسته بندی ساندویچ

مشاهده و خرید آنلاین پاکت کرافت

با آشنا شدن با انواع پاکت ساندویچ و خاصیت‌های آن‌ها در وقت و هزینه زیادی را صرفه‌جویی خواهید کرد. با خواندن مقاله بالا متوجه خواهید شد که هر پاکت ساندویچ و کاغذ بسته بندی در شرایط مختلف استفاده‌های مختلفی دارد.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)