3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود

تورنگ / 21 فروردین 1401

طراحی کارت ویزیت رستوران، چاپ کارت ویزیت فست فود

هدف کارت ویزیت این است که اطلاعاتی را به راحت‌ترین شکل ممکن به مخاطب برساند. کارت ویزیتی که خوب طراحی نشود نمی‌تواند ارتباط مناسب را با مشتری برقرار کند و فقط هدر دادن پول و بودجه تبلیغاتی است. ارتباطی که از طریق کارت ویزیت برقرار می‌شود در حین حرفه‌ای بودن باید جنبه شخصی هم داشته باشد. درنتیجه طراحی کارت ویزیت کاربردی نیازمند خلاقیت زیادی است تا بتواند این دو جنبه را باهم و در تعادل رعایت کند.
هنگام طراحی کارت ویزیت برای رستوران و فست فود نیاز است که تفاوت صنعت غذایی و رستوران توسط رنگ، فونت یا تصویر نشان داده شود. همین‌طور کارت ویزیت رستوران سنتی باید با کارت ویزیت فست فود یا کافه تفاوت داشته باشد و نشان دادن اطلاعات با روش درست از طریق طراحی تنها راه برای این کار است.

طراحی کارت ویزیت برای رستوران کار سختی است اما نتیجه نهایی ارزش تمام‌وقت و زحمت این کار را دارد. اگر شما دنبال طراحی و چاپ کارت ویزیت رستوران یا کارت ویزیت رستوران هستید مجتمع چاپ تورنگ در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. 
در هر کارت ویزیت رستوران مثل رستوران سنتی، کافه رستوران، فست فود و... نکته‌های خاصی باید رعایت شود که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

طراحی کارت ویزیت کافه، چاپ کارت ویزیت کافه

جلب توجه مخاطب

قابلیت جلب توجه مخاطب اولین هدف در طراحی هر نوع کارت ویزیتی است. کارت ویزیت رستوران و فست فود باید از همه جهت قابل توجه باشد زیرا این روزها بازه تمرکز و توجه مردم به پایین‌ترین حد خودش رسیده است به همین دلیل طراحی کارت ویزیت رستوران به تلاش زیادی نیاز دارد تا بتواند بازه توجه مشتری‌ها را بالا ببرد. کارت ویزیت رستوران باید بر اساس نوع سرویس‌های رستوران طراحی شود تا مردم به‌راحتی با دیدن کارت ویزیت بتوانند نوع رستوران را حدس بزنند و حتی نیازی به خواندن آن نباشد. کارت ویزیت رستوران سنتی باید المان‌های سنتی و قدیمی در طراحی داشته باشد. کارت ویزیت کافه باید نشانی از قهوه درجایی از کارت ویزیت داشته باشد. کارت ویزیت فست فود باید استفاده از رنگ قرمز یا عکس غذایی مثل پیتزا متمایز شود.

کارت ویزیت رستوران رایگان، کارت ویزیت رستوران لایه باز

جنس کارت ویزیت

مشتری حتی قبل از خواندن کارت ویزیت اول از همه جنس کارت را در دستش احساس می‌کند به همین دلیل جنس کارت ویزیت باید حس خوبی در دست داشته باشد. در انتخاب جنس کارت ویزیت رستوران دقت کنید که زیاد سر نباشد تا به‌راحتی از جیب یا کیف پول بیرون نیفتد. کارت ویزیت رستوران‌های لوکس و گران‌قیمت حتماً باید جنس محکم و خوش‌دستی داشته باشند تا کاملاً نماینده سرویس‌هایی باشد که در این رستوران‌ها ارائه می‌شود.

کارت ویزیت رستوران و بیرون بر

اندازه و رنگ کارت ویزیت

برای انتخاب رنگ کارت ویزیت رستوران آزادی کامل وجود دارد اما اگر رنگ انتخاب‌شده تأثیر کافی را نداشته باشد کارت ویزیت بی‌فایده خواهد بود. به همین دلیل در چاپ کارت ویزیت رستوران باید از طیف رنگ‌های مناسب صنعت غذا و رستوران‌داری استفاده شود تا مشتری با دیدن رنگ آشنا ناخودآگاه بداند که با کارت ویزیت رستوران سر و کار دارد. در انتخاب رنگ کارت ویزیت رستوران سنتی بهتر است از رنگ‌های خاکی و الهام گرفته از بنا های سنتی استفاده کرد. در کارت ویزیت رستوران نباید از رنگ‌های بیش از حد روشن و جیغ استفاده کرد تا خواندن اطلاعات برای مشتری راحت باشد. سایز چاپ کارت ویزیت باید به اندازه ای باشد که راحت در جیب جا شود تا مردم مجبور نشوند آن را در دست بگیرند.

چاپ کارت ویزیت رستوران، طراحی کارت ویزیت رستوران

سفارش چاپ کارت ویزیت

مردم به‌راحتی رستوران شما را از روی کارت ویزیت قضاوت خواهند کرد. حتی اگر تعداد افرادی که با استفاده از کارت ویزیت با شما آشنا می‌شوند یا رستوران شما را به یاد میاورند کم باشند، برای داشتن یک کسب‌وکار موفق باید تلاش کرد تا حتی این تعداد کم به‌جای رفتن سراغ رقیب‌ها مشتری رستوران شما شوند.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت
معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت

افرادی که در مشاغل حقوقی کار می کنند باید سعی کنند با استفاده از کارت ویزیت در ذهن مردم بمانند و خودشان را معرفی کنند. وکیل ها جزو افرادی هستند که...

مطالعه مقاله
نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص
نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص

کارت ویزیت املاک خاص روش خوبی برای به چشم آمدن در یک حیطه شغلی پررقابت است. طراحی کارت ویزیت املاک خوب می‌تواند به‌عنوان برگه ضمانت....

مطالعه مقاله
بهترین طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه چیست؟ (دانلود رایگان)
بهترین طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه چیست؟ (دانلود رایگان)

چاپ کارت ویزیت آرایشگاه زنانه با متن درست و طراحی خاص یکی از عوامل موفقیت سالن است. کارت ویزیت به مشتری ها کمک می‌کند به راحتی...

مطالعه مقاله