انواع بسته بندی ادویه جات و چاشنی در خانه

تورنگ / 29 تیر 1401

تولید و بسته بندی انواع ادویه و چاشنی یکی دیگر از مشاغل خانگی پرطرفدار است. بسیاری از افراد ادویه های پودری خودشان را درست می‌کنند و برخلاف تصور مردم ساختن ادویه کار سختی نیست به همین علت می‌تواند ایده خوبی برای شروع یک کسب و کار خانگی باشد. پودر فلفل قرمز، زردچوبه، فلفل سیاه و دارچین ازجمله چاشنی هایی هستند که درست کردن آن‌ها بسیار آسان است. پودر سیر، فلفل پاپریکا، پودر پیاز و چاشنی کاری هم ازجمله ادویه جاتی هستند که می‌توانید به تولید و فروش آن‌ها فکر کنید. ظروف بسته بندی ادویه جات کاربردهای متفاوتی دارند. یک ظرف بسته بندی ادویه جات ممکن است برای خانه مناسب باشد اما برای ارسال و پست کردن و به‌عنوان بسته بندی کسب و کار مناسب نباشد. در ادامه انواع نمونه بسته بندی ادویه جات و نحوه خرید پاکت بسته بندی ادویه را معرفی می‌کنیم تا برای بسته بندی خانگی ادویه ایده بگیرید. نمونه پاکت بسته بندی ادویه جات ، تولید شده توسط تیم تورنگ چاپ را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

خرید پاکت بسته بندی ادویه جات

جعبه بسته بندی ادویه

پاکت بسته بندی ادویه جات برای کسب و کار های خانگی معمولاً مقوایی و کاغذی است. ادویه به‌طور مستقیم نباید در این جعبه ها قرار بگیرد چون احتمال رطوبت گرفتن و بیرون ریختن آن زیاد است. به همین دلیل محتویات جعبه اول باید در نایلون ادویه قرار بگیرند و محکم بسته شوند و بعد با جعبه ادویه بسته بندی شوند. بهترین انتخاب برای چاپ طرح های بسته بندی ادویه جات جعبه کاغذی است. چاپ روی جعبه کاغذی نسبت به دیگر بسته بندی های ادویه جات راحت‌تر و ارزان‌تر است.
جعبه چوبی ادویه و جعبه طلق دار برای بسته بندی ادویه در خانه استفاده می‌شوند. این جعبه ها علاوه بر زیبا بودن بسیار کاربردی هستند و اجازه دسترسی سریع به همه ادویه جات را می‌دهند.

 خرید پاکت بسته بندی کرافت

نمونه بسته بندی خلاقانه ادویه جات، جعبه ادویه

نایلون بسته بندی ادویه

سلفون یکی از پرکاربردترین متریال در بسته بندی ادویه است. می‌توان درب سلفون یا نایلون را با دستگاه دوخت حرارتی حرارت داد در این‌صورت ادویه جات پودری مانند فلفل و زردچوبه کاملا عطر و طعم خود را حفظ می‌کنند و از رطوبت در امان می‌مانند.

مشاهده و خريد آنلاين سلفون بسته بندی

ظروف پلاستیکی بسته بندی ادویه

ظروف پلاستیکی بسته بندی ادویه جات در بازار زیاد دیده می‌شوند. از بسته بندی چاشنی گرفته تا پک های پلاستیکی ادویه و بطری های شفاف پلاستیکی ادویه جات. بسته بندی پلاستیکی بیشتر با دستگاه بسته بندی ادویه جات و در شرکت بسته بندی ادویه جات آماده می‌شود.
برای بسته بندی خانگی ادویه می‌توان از کیسه های کوچک نایلونی یا ظروف پلاستیکی رنگی استفاده کرد. برای پست و ارسال ادویه باید از ظروف پلاستیکی که درشان کیپ می‌شود استفاده کرد تا هیچ مشکلی برای ادویه در زمان حمل‌ونقل پیش نیاید.

ظروف بسته بندی خلاقانه ادویه جات، ظروف پلاستیکی بسته بندی ادویه جات

پاکت بسته بندی ادویه

پاکت کرافت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بسته بندی ادویه است. این پاکت ها برای بسته بندی حبوبات و خشکبار هم استفاده می‌شوند و یکی از محبوب‌ترین بسته بندی ها برای مشاغل خانگی هستند زیرا پاکت بسته بندی ادویه کرافت علاوه بر قیمت مناسب در انواع مختلفی تولید می‌شود و بسیار کاربردی است. بهتر است برای ارسال و پست کردن ادویه جات و چاشنی از پاکت کرافت داخل لمینیت استفاده کنید تا جلوی هرگونه احتمال ورود رطوبت را بگیرید.

بسته بندی ادویه جات، پاکت بسته بندی ادویه جات، بسته بندی در منزل

ظروف شیشه ای بسته بندی ادویه

ظروف شیشه ای ادویه جات هم استفاده خانگی دارند و هم در مشاغل بسته بندی خانگی استفاده می‌شوند. این ظروف شیشه ای به نام های جار ادویه و بانکه ادویه هم شناخته می‌شوند. این بطری های شیشه ای در فروش آنلاین ادویه و چاشنی زیاد دیده می‌شوند زیرا زیبایی بصری دارند و بسیار کاربردی هستند همچنین مشتری ها می‌توانند از این بطری ها به‌عنوان جا ادویه ای در آشپزخانه استفاده کنند.

ظروف شیشه ای ادویه جات، جار شیشه ای ادویه، بانکه شیشه ای

مشاهده و خريد پاکت لمینیت

در خرید بسته بندی ادویه جات دقت داشته باشید که بسته بندی انتخاب کنید که مناسب شما باشد همانطور که می بینید خرید بسته بندی ادویه جات برای مشاغل خانگی بسیار متفاوت از خرید ظروف بسته بندی برای خانه و آشپزخانه است.

خرید پاکت بسته بندی ادویه

جهت خرید پاکت بسته بندی ادویه به فروشگاه آنلاین تورنگ چاپ مراجعه کنید.

نمونه بسته بندی ادویه جات سلفونی

نمونه هایی از پک بسته بندی سلفونی تولید شده توسط تورنگ چاپ را مشاهده کنید.

نمونه بسته بندی ادویه جات

مشاهده و خرید آنلاین سلفون بسته بندی

نمونه بسته بندی ادویه جات


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
سپهر،

سلام آیا برای بسته بندی ادویه جات در منزل باید مجوز بگیریم؟


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
مدیر سایت،

سلام سپهر عزیز. ما پشتیبانی محصولات بسته بندی هستیم و فقط در این خصوص می‌توانیم شما را راهنمایی کنیم.

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که اثر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله