آموزش بسته بندی ساندویچ با کاغذ مومی

تورنگ / 17 دی 1399

در رستوران ها و فست فود ها معمولاً از جعبه ساندویچ که از مقوا یا کارتن ساخته می‌شود، پاکت ساندویچ، کاور ساندویچ، نایلون ساندویچ یا پاکت متالایز برای بسته بندی ساندویچ استفاده می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم بسته بندی ساندویچ با کاغذ مومی را آموزش دهیم. کاغذ مومی مناسب بسته بندی ساندویچ سرد، بسته بندی ساندویچ گرم، همبرگر، نان و کاغذ زیر پیتزا است. کاغذ مومی ضد آب و ضد روغن است و اجازه نمی‌دهد ساندویچ زود سرد شود و دما و رطوبت ساندویچ را نگه می‌دارد. این کاغذ بسته بندی ساندویچ در اکثر فست فود ها و ساندویچی ها استفاده می‌شود، اگر شما می‌خواهید روش پیچیدن ساندویچ با کاغذ مومی را یاد بگیرد، آموزش بسته بندی ساندویچ که در ادامه توضیح می‌دهیم را بخوانید. این آموزش بسیار ساده و راحت است و مناسب بسته بندی ساندویچ برای مهمانی، فست فود، رستوران و... و جایگزین خوبی برای نایلون بسته بندی ساندویچ است که عرق کرده و مواد غذایی را سرد و خمیری می‌کند.

آموزش بسته بندی ساندویچ

اندازه کاغذ مومی که انتخاب می‌کنید بسیار مهم است و حتماً باید بزرگ‌تر از ساندویچ باشد و طولش باید دو برابر ساندویچ باشد. ساندویچ را دقیقاً در وسط کاغذ مومی قرار دهید و دو طرف کاغذ مومی را بالا بیاورید تا حالت خیمه روی ساندویچ بگیرند.

کاور ساندویچ، آموزش بسته بندی ساندویچ
 

حالا بالای کاغذ مومی را به اندازه نیم سانتی متر تا کنید و انقدر این کار را ادامه دهید تا در نهایت به ساندویچ برسید و خیلی آرام با کف دستتان آن را صاف کنید.

کاغذ بسته بندی ساندویچ، کاغذ مومی


در ادامه بدون اینکه قسمت تا شده خراب شود کاغذ اضافه در دو طرف ساندویچ را به صورت مثلثی درست مثل عکس زیر تا کنید و هر دو طرف را در زیر ساندویچ جمع کنید. حالا ساندویچ شما کاملاً با کاغذ مومی بسته بندی شده است.

بسته بندی ساندویچ با کاغذ مومی، پاکت ساندویچ
 

آموزش بسته بندی ساندویچ، کاغذ بسته بندی ساندویچ

قسمت تا شده که مثل یک جیب کوچک است می‌توانید یک کاغذ یا کارت کوچک دست نوشته قرار دهید یا ساندویچ را با نخ رنگی یا روبان ببندید تا زیبا تر شود. اگر دوست دارید بسته بندی زیباتری داشته باشید می‌توانید از کاغذ مومی چاپ‌شده آماده استفاده کنید که جنس کاغذ مومی معمولی را دارد و تنها طرح های زیبا روی آن چاپ‌شده است. شما حتی می‌توانید سفارش چاپ روی کاغذ مومی را بدهید تا طرح دلخواه خودتان یا لوگو رستوران یا فست فود خودتان را روی کاور ساندویچ داشته باشید.

مشاهده و خريد آنلاين کاغذ روغنی مومی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

آموزش کامل طرز تهیه همبرگر خانگی حرفه ای به روش رستورانی
آموزش کامل طرز تهیه همبرگر خانگی حرفه ای به روش رستورانی

در این مقاله طرز تهیه همبرگر خانگی را با توضیحات کامل آموزش دادیم. جهت مطالعه کلیک کنید.

مطالعه مقاله
7 مشکلی که با کاغذ مومی به راحتی حل می شوند
7 مشکلی که با کاغذ مومی به راحتی حل می شوند

کاغذ مومی استفاده های زیادی در خانه و آشپرخانه دارد و نگه داری تعدادی ورق کاغذ مومی در خانه می تواند شما را از مشکلات زیادی نجات دهد ...

مطالعه مقاله
کاغذ مومی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ (لینک خرید کاغذ مومی)
کاغذ مومی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ (لینک خرید کاغذ مومی)

این کاغذ که با کاغذ وکس یا کاغذ پارافین یا هم شناخته می‌شود، یک نوع کاغذ است که...

مطالعه مقاله