معرفی 3 بسته بندی کاربردی و خلاقانه کیک خانگی

تورنگ / 16 اردیبهشت 1401

کیک خانگی یکی از محبوب‌ترین کالا هایی است که به صورت آنلاین خریداری می‌شود. بسیاری از مردم سفارش کیک خانگی را به کیک قنادی ارجحیت می‌دهید به همین دلیل کسب و کار های پخت انواع کیک ساده، کیک تولد، تزئین کیک و... رونق زیادی پیدا کرده است. هر کسی که تا به حال کیک و شیرینی را بسته بندی کرده است می‌داند که بسته بندی و ارسال کیک (مخصوصاً کیک خامه ای) کار سخت تری است. در ادامه تعدادی از بسته بندی های مناسب کیک خانگی را معرفی می‌کنیم که اطمینان کافی برای نگه داری از محصول را به شما می‌دهند. البته این بسته بندی ها می‌توانند برای انواع شیرینی، کوکی، شکلات، کلوچه، کاپ کیک، مافین و... هم استفاده شوند.

کاغذ مومی

بسته بندی کیک خانگی، ایده بسته بندی کیک خانگی، بسته بندی خلاقانه کیک خانگی

کاغذ مومی بسته بندی مناسبی برای انواع شیرینی و کیک خانگی است. با کاغذ مومی می‌توانید انواع مدل های کیک را بسته بندی کنید. کیک های مستطیلی، نان موزی، کیک گرد، کیک ساده و... البته کاغذ مومی مناسب بسته بندی کیک خانگی بدون خامه است زیرا با اینکه اجازه خروج خامه را نمی‌دهد اما طرح و تزئین کیک با این روش بسته بندی خراب می‌شود.

بسته بندی کیک ساده، بسته بندی کیک گرد، ایده بسته بندی کیک

مشاهده و خرید آنلاین کاغذ مومی

جعبه مقوایی

جعبه مقوایی کیک، جعبه قنادی، جعبه شیرینی، جعبه مقوایی رنگی

 

جعبه مقوایی در دسترس ترین و کاربردی ترین بسته بندی کیک است. داخل جعبه مقوایی کیک با لایه ای پوشانده می‌شود که جلوی عرق کردن و نشتی خامه به بیرون را می‌گیرد. اگر جعبه مقوایی برایتان ساده است و دنبال بسته بندی خلاقانه ترین هستید می‌توانید از جعبه های رنگی استفاده کنید. حتی می‌توانید جعبه مقوایی کیک را در یک رنگ خاص سفارش دهید و بعد از گذشت زمان آن رنگ تبدیل به نشان فروشگاه و محصولات خانگی شما می‌شود. جعبه مقوایی دسته دار یا جعبه مقوایی طلق دار هم انتخاب های جذابی برای بسته بندی کیک خانگی هستند.

جعبه کرافت

هیچ چیز بیشتر از جعبه کرافت خانگی بودن، دست ساز بودن و ارگانیک بودن را داد نمی‌زند. اگر دوست دارید بسته بندی کیک متفاوتی داشته باشید جعبه کرافت برای شما است. بر اساس تزئین و سلیقه شما جعبه کرافت می‌تواند شکل یک بسته بندی لوکس یا طبیعی و مینیمال به خودش بگیرد.

جعبه کیک کرافت، بسته بندی کرافت، ایده بسته بندی کیک

جعبه کرافت، جعبه کیک، جعبه کرافت قنادی، بسته بندی کرافت شیرینی

برای بسته بندی کیک خشک می‌توانید از هر کدام از روش های بالا استفاده کنید و نتیجه عالی داشته باشید اما بسته بندی کیک خامه ای کمی سخت تر است حتی اگر از یک جعبه شیرینی مناسب استفاده کنید پروسه حمل و نقل و ارسال کیک باید به درستی انجام شود تا صحیح و سالم به دست مشتری برسد.

همچنین جهت بسته بندی کاپ کیک، کیک یزدی یا مافین می توانید از کاغذ کاپ کیک تورنگ استفاده کنید که در سایزهای متنوعی موجود است.

مشاهده و خريد آنلاين پاکت کرافت


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
فاطمه رجایی منش،

بسته بندی شیرینی وکیک


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
مدیر سایت،

سلام فاطمه عزیز امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد. محصولاتی که در این مقاله معرفی شده است در سایت ما موجود است،لطفا مشاهده بفرمایید.

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که تاثیر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله