ایده های خلاقانه بسته بندی صابون خانگی

تورنگ / 15 دی 1399

اگر یک کسب و کار تولید صابون خانگی یا ساخت صابون دارید بهتر است نگاهی به جدیدترین، کاربردی ترین و خلاقانه ترین بسته بندی صابون بیندازید. این روزها مردم بیشتر از هر وقت دیگری از محصولات ارگانیک استفاده می‌کنند و دنبال شامپو ها و شوینده های بدون مواد شیمیایی و الکل هستند به همین دلیل کسب و کار های خانگی ساخت صابون و صابون گیاهی و ارگانیک طرفداران زیادی دارد. برای شروع این کار کافی است هزاران ویدیو مربوط به طرز تهیه صابون را آنلاین تماشا کنید و با کمی تمرین می‌توانید صابون های خانگی خودتان را بسازید یا حتی کسب و کار جدیدی راه بیندازید. در ادامه چند بسته بندی خلاقانه صابون را معرفی می‌کنیم تا با استفاده از آن‌ها موفقیت بیشتری در کارتان کسب کنید.

پاکت بسته بندی صابون کرافت

بسته بندی صابون در منزل، پاکت کرافت بسته بندی صابون،بسته بندی خلاقانه صابون، ایده بسته بندی صابون

مشاهده و خرید آنلاین پاکت کرافت

شاید پاکت کرافت بسته بندی صابون را نشنیده باشید اما این پاکت ها انتخاب عالی و کاربردی برای بسته بندی صابون هستند. پاکت کرافت پنجره دار می‌تواند به راحتی جلوه زیبای صابون ها را به نمایش بزارد. پاکت کرافت پنجره دار ایستاده می‌تواند به عنوان یک وسیله تزئینی روی میز آرایش قرار بگیرد زیرا هم از صابون ها مراقبت می‌کند و هم زیبایی بصری دارد.

جعبه صابون مقوایی

 

یکی از ساده ترین و ارزان ترین بسته بندی صابون جعبه کاغذی یا مقوایی است. جعبه صابون معمولاً با انواع مقوا یا کاغذ های ضخیم ساخته می‌شود. در هنگام خرید جعبه صابون دقت داشته باشید که گرماژ بالایی داشته باشد که بتواند وزن صابون را تحمل کند. تنها ایرادی که می‌توان به جعبه مقوایی گرفت ساده بودنش است. برای تزئین جعبه می‌توانید از پوشال، کاغذ مومی رنگی، پارچه کنفی و گل و گیاهان خشک شده استفاده کنید. 

نوار کاغذی کرافت برای بسته بندی

نوار کاغذی دور صابون، بسته بندی صابون خانگی، ایده خلاقانه بسته بندی صابون خانگی

مشاهده و خرید آنلاین کاغذ کرافت

احتمالاً عکس های زیادی از یک نوار کاغذی یا مقوایی که دور صابون های رنگی و زیبا پیچیده شده است دیده‌اید. ساخت و چاپ نوار کاغذی صابون کار بسیار راحتی است. شما می‌توانید لوگو یا نوشته موردنظرتان را با پرینتر خانگی روی کاغذهای رنگی یا معمولی چاپ کنید. سپس آن‌ها را به شکل نوار ببرید و دور صابون بپیچید و با یک چسب محکم کنید. چاپ برجسته یا طلاکوب روی نوارهای کاغذی را باید از شرکت‌های چاپ سفارش دهید. نوار کاغذی روش بسیار ساده و کم‌هزینه برای تزئین و بسته بندی صابون است.

کیسه کنفی

بسته بندی صابون در منزل، بسته بندی صابون خانگی، روش های بسته بندی صابون، ایده خلاقانه بسته بندی صابون، کیسه کنفی بسته بندی

مشاهده و خرید جعبه بالشتی 

یک بسته بندی خلاقانه دیگر صابون کیسه کنفی است. کیسه کنفی جلوه زیبایی دارد و کاملاً حس خانگی و ارگانیک بودن صابون ها را به مخاطب منتقل می‌کند. کیسه کنفی مقرون به صرفه است و خودتان می‌توانید با خریدن پارچه کنفی در اندازه های دلخواه کیسه کنفی بسازید. تزئین کردن این کیسه ها با روبان یا یک نخ کنفی ساده زیبایی آن را چند برابر می‌کند. 


روش های بسته بندی صابون خانگی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم همگی بدون نیاز به دستگاه بسته بندی هستند و به راحتی در خانه و با کمترین امکانات می‌توانید انجامشان دهید. برای بسته بندی هر محصول خانگی دیگری مثل صابون همیشه خودتان را جای مشتری بزارید که برای اولین بار این بسته بندی را باز می‌کند. تجربه خرید و حس خوبی که با بسته بندی به مخاطب می دهید می‌تواند دلیلی باشد که از کسب و کار خانگی شما به طور دائمی به جای فروشگاه های بزرگتر خرید کند.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های بسته بندی فینگرفود
ایده های بسته بندی فینگرفود

بسته ‌بندی فینگر فود، به دلیل ماهیت منحصربه‌فرد و مصرف آسان آن‌ها، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این نوع بسته ‌بندی باید طوری طراحی شود که...

مطالعه مقاله
آموزش انواع مراحل پاک کردن چاپ سیلک
آموزش انواع مراحل پاک کردن چاپ سیلک

چاپ سیلک که به آن چاپ صفحه نیز گفته می‌شود، روشی است که از یک مش یا الگو برای انتقال جوهر به روی سطح استفاده می‌کند. جوهرهای مورداستفاده می‌توانند...

مطالعه مقاله
چاپ چهار رنگ چیست؟ (بررسی معایب و مزایای آن)
چاپ چهار رنگ چیست؟ (بررسی معایب و مزایای آن)

روند چاپ چهار رنگ با تقسیم تصویر اصلی به چهار رنگ جداگانه آغاز می‌شود. سپس، برای هر رنگ، یک صفحه یا سیلندر چاپ جداگانه ساخته می‌شود. در طی فرایند چاپ...

مطالعه مقاله