آیا چاپ ساک تبلیغاتی برای بازاریابی و فروش بیشتر کاربردی است؟

زینب علیجانی / 12 دی 1399

برای بازاریابی و تبلیغات هر کسب و کار و کالایی انتخاب های زیادی وجود دارد. شما می‌توانید بودجه تبلیغاتی خودتان را به هر روشی که دوست دارید خرج کنید. مهم‌ترین نکته در انتخاب نوع تبلیغات توجه به این نکته است که تأثیر آن روی مخاطبان شما چقدر خواهد بود. تا سرمایه گذاری شما بازگشت خوبی داشته باشد. چاپ ساک تبلیغاتی با هزینه کمی می‌تواند به تعداد زیادی از مردم دسترسی پیدا کند. در ادامه توضیح می‌دهیم چرا تبلیغات و بازاریابی با چاپ ساک تبلیغاتی کاربردی است.

73 درصد مصرف کننده ها ساک تبلیغاتی دارند

در مقایسه با اینکه کیسه های پلاستیکی همیشه دور انداخته می‌شوند نگه داشتن ساک تبلیغاتی توسط 73  درصد از مردم عدد زیادی است. این عدد به این معنی است که تعداد بالایی از مخاطبان شما در حال حاضر یک ساک تبلیغاتی استفاده می‌کنند یا با افرادی که ساک دستی دارند برخورد می‌کنند. شما می‌توانید مطمئن باشید که با چاپ ساک تبلیغاتی می‌توانید برند خودتان را به میزان زیادی در نمایش بگذارید.

بازاریابی با ساک تبلیغاتی، چاپ ساک تبلیغاتی، مارکتینک با ساک تبلیغاتی

ساک تبلیغاتی به طور متوسط 11 ماه نگهداری می‌شود

در دنیای تبلیغات 11 ماه زمان خیلی زیادی محسوب می‌شود و چاپ ساک تبلیغاتی یک سرمایه گذاری و برنامه تبلیغاتی طولانی مدت است. اگر شما هزینه زیادی کنید و یک تبلیغ در فضای مجازی بزارید نهایتاً یک هفته به آن توجه خواهد شد اما در طول 11 ماه لوگو برند شما می‌تواند در برابر بسیاری از افراد قرار بگیرد.

84 درصد بیبی بومر ها حداقل یک ساک تبلیغاتی دارید

این عدد بسیار مهم است زیرا مردم فکر می‌کنند استفاده از ساک دستی و کیسه پارچه ای برای خرید و حمل وسایل (در کل کیسه هایی که یک بار مصرف نیستند) در بین نسل جوان رواج پیدا کرده است. با این حال این آمار نشان می دهد که بیبی بومرها (افرادی که بین سال های 1946 و 1964 به دنیا آمدند) هم به ساک دستی پارچه ای علاقه مند هستند. اگر مخاطبان هدف شما در این گروه سنی قرار می‌گیرند چاپ ساک تبلیغاتی گزینه خوبی برای جلب توجه آن ها است.

عدد ایمپرشنی که از چاپ ساک تبلیغاتی حاصل می‌شود 3300 است

3300 ایمپرشن یعنی مردم ساک تبلیغاتی شما را می‌بینند و پیام آن را به یاد می‌سپارند. مردم شاید متوجه نباشند که در حال خواندن و درک پیام شما هستند اما به راحتی برند شما را تشخیص خواهند داد و محصولات شما حس آشنا و نزدیکی به آن ها می دهد. تنها یک عدد ساک  تبلیغاتی می‌تواند به تعداد بالایی از مردم برسد و ایمپرشن بزرگی دارد.

بازاریابی با ساک تبلیغاتی، چاپ ساک تبلیغاتی، مارکتینک با ساک تبلیغاتی

50 درصد مصرف کننده ها ترجیح می دهند با افرادی که هدایای تبلیغاتی می دهند کار کنند

اینکه به مشتری هایتان ساک تبلیغاتی بدهید باعث ایجاد یک ایمپرشن می‌شود. علاوه بر اینکه تمام اطلاعات برند شما را خواهند دید عمل هدیه دادن ساک تبلیغاتی و دیگر هدایای تبلیغاتی مجانی چیزی است که بسیاری از مصرف کننده ها را تحت تأثیر قرار می دهد و مطمئناً برند شما را به یاد خواهند سپرد.

شما می‌توانید برای چاپ انواع ساک تبلیغاتی مثل ساک پارچه ای، ساک اسپان باند، ساک دستی سوزنی، ساک دستی کاغذی و... با مجتمع چاپ تورنگ تماس بگیرید.

سفارش شاپینگ بگ و ساک تبلیغاتی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

کمپین چیست؟
کمپین چیست؟

کمپین مجموعه‌ای از فعالیت های برنامه ریزی شده است که برای دستیابی به یک هدف خاص در نظر گرفته می‌شود.

مطالعه مقاله
8 نکته کلیدی و راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر و افزایش مشتری
8 نکته کلیدی و راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر و افزایش مشتری

8 نکته کلیدی و راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر و افزایش مشتری در انواع فروشگاه آنلاین مانند پوشاک، لوازم آرایش و....

مطالعه مقاله
ایده های جذاب طراحی پاکت کاغذی کادویی و فانتزی
ایده های جذاب طراحی پاکت کاغذی کادویی و فانتزی

پاکت کاغذی کادویی فانتزی از جمله محصولاتی است که کاربردش از اسمش مشخص است اما چیزی که استفاده از این محصول را هیجان‌انگیز می‌کند ربطی به کاربردش ندارد بلکه...

مطالعه مقاله