معرفی 5 نوع ساک دستی پارچه ای پرطرفدار

زینب علیجانی / 11 دی 1399

همه ساک دستی های پارچه ای از یک جنس نیستند. بااینکه هر ساک دستی پارچه ای از کیسه نایلونی بهتر است و به کم شدن میزان آلودگی کمک می‌کند اما هر نوع پارچه ای که در ساک دستی تبلیغاتی استفاده می‌شود فواید و معایب خودش را دارد به همین دلیل انواع ساک دستی پارچه ای را بررسی می‌کنیم تا بفهمید کدام برای شما بهتر است.

ساک های بدون بافت

پارچه بدون بافت به صورت ماشینی و تحت پروسه های شیمیایی و گرمایی و بدون دوخته شدن یا بافته شدن تولید می‌شود به همین علت قیمت پارچه بدون بافت ارزان تر است. پارچه اسپان باند نوعی پارچه بدون بافت است. مهمترین نکته مثبت استفاده از ساک دستی اسپان باند یا دیگر پارچه های بدون بافت قیمت مقرون به صرفه آن ها است. با توجه به قیمت مناسب آن ها شما می‌توانید با هر خرید مشتری و در تعداد بالاتری به آن ها ساک تبلیغاتی هدیه بدهید. این پارچه ها استحکام بالایی دارند، ضد آب و سبک هستند و به همین دلیل بسیاری از مردم از آن ها به عنوان ساک خرید و حمل لوازم استفاده می‌کنند که همین به افزایش آگاهی برند کمک می‌کند.

ساک دستی کرباس

ساک دستی کرباس که از پارچه هایی مثل کنف یا کتان ساخته می‌شود یکی بهترین انتخاب ها برای چاپ لوگو است. ساک دستی کرباس توانایی حمل وزن زیادی را دارد و بسیار زیبا و پر طرفدار است. چاپ ساک دستی کرباس می‌تواند برای انواع بیزینس ها کاربردی باشد و تنها باید طرح مناسب را انتخاب کرد.

ساک دستی کرباس، ساک دستی پارچه ای، ساک تبلیغاتی

ساک دستی نخ پنبه

نخ پنبه یکی از محبوب ترین پارچه هایی است که در ساک دستی به کار می‌رود زیرا بسیار نرم و بادوام است. ساک دستی نخ پنبه یکی از محدود ساک هایی است که قابلیت شست و شو دارد و همین نکته بسیار مثبت باعث استفاده بیشتر از ساک دستی می‌شود. بسیاری از شرکت ها از ساک دستی نخ پنبه برای برندینگ استفاده می‌کنند زیرا نه تنها جلوه بسیاری دارند بلکه برای مدت زیادی دوام دارند و کاربردی هستند.

مشاهده و خرید آنلاین انواع ساک پارچه ای

 

ساک دستی نخ پنبه، ساک دستی پارچه ای، ساک تبلیغاتی

 

ساک دستی کنفی

ساک دستی کنفی یا ساک دستی نخ جوت جلوه طبیعی تری دارد. مواد سازنده این ساک دستی کاملاً طبیعی هستند و از گیاه کنف گرفته می‌شوند. جلوه طبیعی ساک دستی کنفی آن ها را تبدیل به یک انتخاب عالی تبلیغاتی برای کسب و کارهایی که با سلامتی، طبیعت، محصولات ارگانیک و خانگی سر و کار دارند کرده است. همچنین بسته بندی های کنفی و کیسه های کنفی درحال کسب محبوبیت بیشتری هستند و استفاده از آن ها می‌تواند برند شما را امروزی و مدرن نشان دهد.

ساک دستی کنفی، ساک دستی پارچه ای، ساک تبلیغاتی

ساک دستی پلی استر

مهمترین قابلیت ساک دستی پلی استر کابردی بودن است. پلی استر کاملاً ضد آب است و در روز های بارانی از لوازم شما محافظت می‌کند. چاپ روی ساک پلی استر بسیار راحت است و تقریباً تمام چاپخانه ها دستگاه چاپ مورد نیاز برای این کار را دارند.
شما می‌توانید ساک دستی تبلیغاتی را در خیابان به مردم بدهید، همراه با هر خرید برای مشتری یک ساک دستی ارسال کنید، ساک دستی را همراه با هدایای تبلیغاتی در خیریه ها و همایش های شهر پخش کنید و بسیاری از موارد دیگر که بر اساس نوع کسب و کار شما می‌توانند مناسب باشند.

سفارش چاپ شاپینگ بگ و چاپ ساک تبلیغاتی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

آموزش دوخت کیف پارچه ای
آموزش دوخت کیف پارچه ای

آموزش دوخت کیف پارچه ای و آموزش دوخت ساک پارچه ای کمک بزرگی به کاهش استفاده از کیسه نایلونی خواهد کرد.

مطالعه مقاله
ساک دستی پارچه ای، شاپینگ بگ پارچه ای
ساک دستی پارچه ای، شاپینگ بگ پارچه ای

ساک دستی پارچه ای یک وسیله بسیار پراهمیت برای تبلیغات محصول و برند است که سازگار با محیط‌زیست و چند بار مصرف است و فروشگاه‌ های بی‌شماری از این محصول استفاده می‌کنند.

مطالعه مقاله
خرید ساک دستی متقال
خرید ساک دستی متقال

ساک دستی متقال یکی از محبوب ترین کیسه های پارچه ای است و این مسئله بی‌دلیل نیست...

مطالعه مقاله