13 بسته بندی کاغذی فوق العاده برای سال جدید (2021)

زینب علیجانی / 27 آذر 1399

بسته بندی کاغذی

صنعت بسته بندی در حال پایدار شدن و سازگاری با محیط زیست است در نتیجه خرید بسته بندی کاغذی و قابل بازیافت رو به افزایش است. بسته بندی کاغذی به علت کیفیت بالا، قیمت ارزان و قابلیت چاپ و کاربردی بودن طرفداران زیادی دارد. همه انسان ها برای کار های روزانه از بسته بندی کاغذی استفاده می کنند. کافی است به دور و برتان نگاهی بیندازید تا متوجه شوید تعداد بالایی از کالا هایی که در اطرافتان وجود دارند از مواد غذایی گرفته تا لوازم بهداشتی با نوعی کاغذ، کارتن یا مقوا بسته بندی شده بودند. حتی مردم هنگام اسباب کشی و جا به جا کردن لوازم مهم و گران قیمت زندگی همچنان از بسته بندی کاغذی استفاده می کنند.
کاغذ کرافت یکی از بسته بندی های کاغذی محبوب است. بسته بندی کاغذ کرافت با ویژگی های مختلفی مثل زیپ کیپ، پنجره شفاف، دسته پانچی، کاست، متالایز و در سایز های مختلف تولید می شود. بسته بندی کاغذی کرافت برای مواد غذایی، خشکبار، حبوبات، قهوه، چای و دیگر مواد خشک استفاده می شود.

پاکت کرافت، پاکت کاغذی، بسته بندی کاغذی

 

بسته بندی کاغذی کارتنی یکی از مرسوم ترین نوع بسته بندی برای هر کالایی است. جعبه کارتنی در بسته بندی مواد غذایی، مواد آرایشی بهداشتی، لوازم الکتریکی، لوازم خانگی، ابزار صنعتی و... استفاده می شود.

کارتن، کارتن بسته بندی، بسته بندی کاغذی

کاغذ کاهی هم نوع دیگری از بسته بندی کاغذی است که در ساخت پاکت کاغذی و بسته بندی شکلات، آدامس، شیرینی، مواد غذایی و.. استفاده می شود.

کاغذ کاهی، بسته بندی کاغذی

قوطی کاغذی یا قوطی مقوایی و ساک دستی از انواع دیگر بسته بندی کاغذی هستند. ساک دستی به منظور بسته بندی تبلیغاتی استفاده می شود و قوطی بسته بندی کاغذی نمونه ارزان تر و سازگارتر با محیط زیست است که می تواند جایگزین قوطی های فلزی و پلاستیکی شود.

ساک دستی، بسته بندی کاغذی

در ادامه نمونه های زیبایی از بسته بندی کاغذی را جمع آوری کرده ایم تا ببینید با چاپ روی کاغذ و اعمال خلاقیت چه نتیجه قابل توجهی در زمینه بسته بندی دارد.

 

کاغذی کاهی، بسته بندی کاغذی

مقوا، بسته بندی مقوایی

بسته بندی کاغذ مواد غذایی

بسته بندی کاغذی خشکبار

قوطی کاغذی، قوطی مقوایی

لیوان کاغذی

ساک دستی کاغذی

بسته بندی کاغذی صابون

پاکت کاغذی

بسته بندی کاغذی

بسته بندی کاغذی مواد غذایی

قوطی مقوایی

کارتن بسته بندی

 

 


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که تاثیر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله