10 نمونه کارتن بسته بندی که دید شما به کارتن را عوض می کنند

زینب علیجانی / 26 آذر 1399

جعبه کارتنی و جعبه مقوایی یکی از پر استفاده ترین بسته بندی های آنلاین هستند و تقریبا برای بسته بندی در همه ی صنایع استفاده می‌شوند. کارتن بسته بندی به علت مقاومت بالا، کیفیت بالا، دوام بالا و قیمت ارزان انتخاب معقولی برای هر نوع بسته بندی به نظر می‌آید. فروشگاه های آنلاین از هر بسته بندی استفاده کنند در نهایت باید محصولشان را در یک جعبه کارتنی یا جعبه مقوایی با پست ارسال کنند.
صنعت کارتن سازی در حال وسیع تر شدن است زیرا علاوه بر بسته بندی کاربردی بسیاری از کسب و کار ها در حال مدرن کردن بسته بندی کارتنی و چاپ روی کارتن هستند. طراحی جعبه کارتنی تبدیل به یک ترند جدید شده است و جعبه ها به شکل های جدیدتر و زیباتری در صنعت بسته بندی استفاده می‌شود.
تولید کارتن مقوایی و جعبه کارتی توسط شرکت های بسته بندی انجام می‌شود. برای سفارش کارتن بسته بندی یا سفارش ساخت کارتن بسته بندی با مجتمع چاپ تورنگ تماس بگیرید. 
هنگام انتخاب کارتن سازی برای تولید بسته بندی حتماً مطمئن شوید که خرید کارتن بسته بندی کوچک و بزرگ یا تولید کارتن لایه باز امکان پذیر باشد. همچنین ضخامت کارتن هم اهمیت زیادی دارد و باید بر اساس نوع کالا انتخاب شود. تولیدی کارتن و جعبه سازی که گزینه‌های زیادی برای انتخاب به مشتری بدهد به کاهش هزینه‌های نهایی بسته بندی کمک زیادی می‌کند.
قیمت کارتن بسته بندی کاملاً بستگی به جنس کارتن، ضخامت کارتن، ابعاد جعبه کارتنی و رنگ جعبه دارد. کارتن و جعبه بسته بندی کالاهای مشخص معمولاً قیمت از پیش تعیین ‌شده در تولیدی ها دارند به عنوان مثال جعبه کارتنی میوه، جعبه خرما، جعبه قطعات الکتریکی و... در ابعاد و جنس مشخصی تولید می‌شوند. خرید کارتن بسته بندی این کالا ها کار سختی نیست و معمولاً هر کارتن سازی آن‌ها را تولید می‌کند اما برای سفارش جعبه هایی با سایز های اختصاصی و بر اساس نیازهای مشخص یا جعبه لایه باز نیاز به تولیدی دارید که سفارش‌های مختلف را قبول کند.
طراحی بسته بندی کارتنی و چاپ روی کارتن معمولاً بر عهده کارتن سازی ها نیست و باید با یک شرکت چاپ باتجربه همکاری کنید. در هرصورت چاپ جعبه کارتنی انتخاب باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه ای برای بسته بندی است. در ادامه 10 نمونه کارتن بسته بندی را جمع‌آوری کرده‌ایم که نشان می‌دهند حتی کارتن هم می‌تواند با کمک صنعت چاپ زیبا و لوکس به نظر بیاید.

طراحی و چاپ جعبه بسته بندی

کارتن بسته بندی صابون

کارتن بسته بندی صابون، جعبه بسته بندی صابون

کارتن لایه باز

کارتن بسته بندی لایه باز، جعبه لایه باز

کارتن بسته بندی لایه باز، جعبه لایه باز
 

 

کارتن بسته بندی رنگی

کارتن بسته بندی رنگی

کارتن بسته بندی رنگی

کارتن بسته بندی طرح دار

کارتن بسته بندی طرح دار

کارتن بسته بندی طرح دار

کارتن بسته بندی کفش

کارتن بسته بندی کفش

کارتن بسته بندی پیتزا

کارتن بسته بندی پیتزا

کارتن بسته بندی چاپی

کارتن بسته بندی چاپی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

مزایای چاپ روی جعبه بسته بندی
مزایای چاپ روی جعبه بسته بندی

در دنیای رقابتی امروز، بسته‌ بندی محصولات نقش مهمی در جلب‌توجه مصرف‌کنندگان و تقویت هویت برند ایفا می‌کند. چاپ روی جعبه بسته‌ بندی نه‌تنها...

مطالعه مقاله
20 نمونه از بهترین جعبه صابون و بسته بندی صابون امسال
20 نمونه از بهترین جعبه صابون و بسته بندی صابون امسال

برای بعضی افراد بوی خوب صابون مهم‌ترین ویژگی است و بعضی دیگر به مواد به‌کاررفته در صابون توجه می‌کنند. درهرصورت نکته‌ای که بسیاری از مردم به آن توجه نمی‌کنند این است که بسته بندی یک محصول تأثیر زیادی روی خرید آن توسط مصرف کننده دارد.

مطالعه مقاله
معرفی 4 روش چاپ جدید روی جعبه کرافت
معرفی 4 روش چاپ جدید روی جعبه کرافت

اگر به فکر استفاده از جعبه کرافت برای هزینه ی کم و علاقه مصرف کننده ها هستید اما جعبه کرافت ساده قهوه ای رنگ مناسب برند شما نیست یا دوست دارید بسته بندی چشمگیرتری داشته باشد...

مطالعه مقاله