14 ایده برای چاپ حرفه ای ترین کارت ویزیت لترپرس

زینب علیجانی / 2 آذر 1399

کارت ویزیت همیشه یکی از ابزار اصلی برای ارتباط برقرار کردن در دنیای بیزینس بوده است. مسلماً اینکه شخصی هنگام معرفی خودش کارت ویزیتی حرفه ای با طراحی عالی یا کارت ویزیت بی کیفیت به شما بدهد روی قضاوت شما تاثیر زیادی خواهد داشت. در ادامه بهترین ایده ها چاپ کارت ویزیت لترپرس را جمع آوری کرده ایم تا به لیستی کامل از کارت ویزیت های حرفه ای دسترسی داشته باشید.

سفارش چاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت لبه رنگی

اگر فکر می کنید کارت ویزیت تنها از پشت و رو تشکیل می شود در اشتباه هستید. در دنیای طراحی همیشه جزئیات تازه ای وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان متمایز شد یکی از این جزئیات چاپ کارت ویزیت با لبه های رنگی است.

کارت ویزیت لبه رنگی

کارت ویزیت چوبی

کارت ویزیت چوبی شبیه به هیچگونه کارت ویزیت دیگری نیست و اشخاصی که اسم کسب و کار شما را روی کارت ویزیت چوبی می بینند همین حس را نسبت به اسم شرکت شما خواهند داشت.

کارت ویزیت چوبی

کارت ویزیت با جزئیات

کارت ویزیت با جزئیات زیاد اگر درست طراحی شود همیشه قابل تحسین است. چاپ کارت ویزیت با جزئیات بالا معمولا روی کاغذ های ضخیم تر انجام می شود تا نشان دهنده ی کیفیت بالای آن باشد.

کارت ویزیت با جزئیات

کارت ویزیت بازیافت شده

چاپ کارت ویزیت با کاغذ بازیافت شده برای کسب و کار هایی که محصولات دوستدار محیط زیست تولید می کنند و از بسته بندی پایدار استفاده می کنند نماینده ی خوبی است و کاملا ارزش های کسب و کارشان را بازگو می کند.

کارت ویزیت بازیافت شده

کارت ویزیت متالیک

کارت ویزیت متالیک از آن دسته طرح هایی است که سریعا توجه هر مخاطبی را جلب می کند و زیبایی بصری فوق العاده ای دارد.

کارت ویزیت متالیک

کارت ویزیت دایره ای

طراحان کارت ویزیت از روش های زیادی برای متمایز شدن و خاص به نظر آمدن کارت ویزیت ها استفاده می کنند. یکی از جدیدترین ترند ها چاپ کارت ویزیت دایره ای است که هیچ گوشه ای ندارد. این نوع کارت ویزیت برای برند هایی که تصویر جدی ندارند بسیار مناسب است.

کارت ویزیت دایره ای

کارت ویزیت ساده

ترند مینیمالیست در همه ی حیطه های راحی و دیزاین دیده می شود و چاپ کارت ویزیت هم یکی از آن ها است.

کارت ویزیت ساده

کارت ویزیت مربعی

کارت ویزیت مربعی برای کسب و کار هایی که می خواهند در کنار دنبال کردن قوانین و سنتی بودن کمی هم ریسک بپذیرند مناسب است.

کارت ویزیت مربعی

کارت ویزیت گوشه گرد

کارت ویزیت با گوشه های گرد با طراحی مناسب یکی از زیباترین ترند های چاپ کارت ویزیت است. این کارت ویزیت در کنار حرفه ای و خوش دست بودن خاص و متفاوت است.

کارت ویزیت گوشه گرد

کارت ویزیت سه بعدی

چاپ کارت ویزیت سه بعدی برای کسب و کارهایی مناسب است که همیشه یک قدم بیشتر از رقبایشان بر میدارند.

کارت ویزیت سه بعدی

کارت ویزیت تا شده

یک تا شدن ساده ممکن است تنها چیزی باشد که نیاز دارید تا میان بقیه کارت ویزیت ها متمایز به نظر بیایید.

کارت ویزیت تا شده

کارت ویزیت خالی

این نوع کارت ویزیت یک قدم جلوتر از طراحی مینیمالیست است. این روش برای برند هایی که می خواهند مثل یک معما در ذهن مخاطب بمانند یا انقدر شناخته شده هستند که نیاز به حرف بیشتری ندارند مناسب است.

کارت ویزیت خالی

کارت ویزیت شب رنگ

استفاده از رنگ های شبرنگ می تواند یک جزء بسیار زیبا از طراحی کارت ویزیت باشد. رنگ های شبرنگ همیشه برای جلب توجه استفاده می شدند. تنها نکته در طراحی کارت ویزیت شبرنگ زیاده روی نکردن در استفاده از این رنگ ها است.

کارت ویزیت شب رنگ

کارت ویزیت فلورسنت

این کارت ویزیت در شب نور می دهد و احتمالا در آن دسته کارت ویزیت هایی قرار می گیرد که مخاطب به علت خاصیت جالبش آن را دور نمی اندازد و از آن نگهداری می کند.

کارت ویزیت فلورسنت

چاپ لترپرس خاصیت های زیادی دارد و می توان استفاده های خلاقانه زیادی از آن در چاپ کارت ویزیت کرد. ایده های بالا به شما کمک می کنند تا بهترین کارت ویزیت را برای کسب و کارتان انتخاب کنید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود
3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود

هنگام طراحی کارت ویزیت برای رستوران و فست فود نیاز است که تفاوت صنعت غذایی و رستوران توسط رنگ، فونت یا تصویر نشان داده شود و...

مطالعه مقاله
معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت
معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت

افرادی که در مشاغل حقوقی کار می کنند باید سعی کنند با استفاده از کارت ویزیت در ذهن مردم بمانند و خودشان را معرفی کنند. وکیل ها جزو افرادی هستند که...

مطالعه مقاله
نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص
نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص

کارت ویزیت املاک خاص روش خوبی برای به چشم آمدن در یک حیطه شغلی پررقابت است. طراحی کارت ویزیت املاک خوب می‌تواند به‌عنوان برگه ضمانت....

مطالعه مقاله